Dostawa łączy internetowych dla Urzędu Gminy Kobierzyce oraz Radnych i Sołtysów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa łączy internetowych dla Urzędu Gminy Kobierzyce oraz Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobierzyce
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kobierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777191-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777191-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Kobierzyce: Dostawa łączy internetowych dla Urzędu Gminy Kobierzyce oraz Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. Al. Pałacowa  1 , 55-040  Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 111 215, e-mail info@ugk.pl, faks 713 111 252.
Adres strony internetowej (URL): https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Adres profilu nabywcy: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łączy internetowych dla Urzędu Gminy Kobierzyce oraz Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce.
Numer referencyjny: RŚZiZP.271.46.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa łączy internetowych dla Urzędu Gminy Kobierzyce oraz Radnych i Sołtysów gminy Kobierzyce.2. Świadczenie usługi w dwóch częściach:2.1. Część 1 - Zestawienie i utrzymanie, przez 48 miesięcy łącza internetowego symetrycznego 500 Mbit/s dla Urzędu Gminy Kobierzyce, spełniającego poniższe wymagania:1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał styki międzyoperatorskie gwarantujące wysoką jakość i niezawodność świadczonych usług - co najmniej 4 bezpośrednie styki IP z operatorami krajowymi o przepustowości minimum 10 Gbit/s każdy.2. Zamawiane łącze na odcinku między ruterem brzegowym Wykonawcy a siedzibą Zamawiającego musi być zrealizowane w technologii światłowodowej.3. Lokalizacją zakończenia łącza będzie pomieszczenie nr 115 (serwerownia) w siedzibie Urzędu Gminy Kobierzyce znajdującej się przy al. Pałacowej 1 w Kobierzycach.4. Szybkość transmisji danych od rutera brzegowego Wykonawcy/operatora telekomunikacyjnego do Zamawiającego (downlink) - minimum 500 MBit/s.5. Szybkość transmisji danych od Zamawiającego do rutera brzegowego Wykonawcy/operatora telekomunikacyjnego (uplink) - minimum 500 MBit/s.6. Możliwa równoczesna transmisja w obu kierunkach z pełną prędkością (pełny duplex).7. Opóźnienia w ruchu pakietów nie mogą utrudniać lub uniemożliwiać realizacji połączeń VOIP i telekonferencyjnych/videokonferencyjnych za pomocą oferowanego łącza. 8. Brak limitu ilościowego na przesyłanie danych. 9. Brak zależności opłat od ilości transmitowanych danych (stały abonament).10. Brak zależności szybkości transmisji danych (w obu kierunkach) od ilości transmitowanych danych.11. Do dyspozycji Zamawiającego 2 niezależne pule rutowalnych, publicznych adresów IP – każda z minimum 2 publicznymi i stałymi adresami IPv4 (nieskompromitowanymi - tj nie występującymi, w momencie składania oferty, na czarnych listach serwerów wysyłających niechcianą pocztę (spam) itp). Zamawiający akceptuje pozostawienie aktualnie wykorzystywanej adresacji niezmienionej.12. Zestawione łącze musi zapewniać nietagowany ruch pakietów do/z adresów publicznych z pierwszej przyznanej puli i tagowany (VLAN ) ruch pakietów do/z adresów publicznych z drugiej przyznanej puli adresów IP publicznych.13. Zapewnienie "przeźroczystości łącza" dla ruchu opartego na nowszej wersji adresacji hostów internetowych (IPv6) - rozumianej jako niezakłócony transfer pakietów kierowanych do hostów posługujących się nowym rodzajem adresacji.14. Niestosowanie mechanizmów ograniczających szybkość transmisji danych na odcinku między routerem brzegowym Wykonawcy/operatora , a urządzeniem abonenckim w siedzibie Zamawiającego - gwarancja stałej szybkości łącza w relacji Zamawiający <=> router brzegowy Operatora telekomunikacyjnego.15. Nie filtrowanie żadnych rodzajów transmisji po stronie Dostawcy/operatora lub takie filtrowanie jako opcja wybierana i konfigurowana przez Zamawiającego.16. Dostępność łącza musi wynosić co najmniej 98% w skali roku (w praktyce sumaryczny czas przerw, w miesiącu, nie powinien przekraczać 1 doby). 17. W przypadku awarii klienckiego urządzenia dostępowego, lub innego urządzenia niezbędnego do pracy łącza, wymagającej jego zabrania do naprawy, podstawienie urządzenia zastępczego o porównywalnej wydajności i skonfigurowanego w sposób umożliwiający dostęp do sieci na niezmienionych warunkach (ta sama wydajność łącza, te same adresy IP, medium połączeniowe z siecią klienta itp).18. Praca łącza musi być nieprzerywana (oczywiście poza przypadkiem awarii łącza i przypadkiem planowych prac w sieci operatora skutkujących przerwami uzgodnionymi z Zamawiającym) - brak przerywania nawet wielogodzinnych sesji połączeniowych. 19. Połączenie w standardzie 1000 Base-TX (RJ-45) klienckiego sprzętu dostępowego (dostarczonego przez Wykonawcę) z zarządzalnym przełącznikiem rozdzielającym pakiety tagowane i nietagowane na 2 porty WAN urządzeń UTM (Unified Threads Management) wykorzystywanych przez Zamawiającego. (Wyjaśnienie: Wspomniane urządzenie UTM będzie realizowało funkcje NAT między 2 podsieciami adresów publicznych, związanych z zamawianym łączem, a adresami IP sieci LAN/ portami DMZ UTM. Wymagamy zatem tylko aby pakiety adresowane do podsieci adresów publicznych związanych z łączem trafiały do portu tego przełącznika pracującego z szybkością 1000 Mb/s (RJ-45). Przełącznikiem rozdzielającym pakiety na 2 porty WAN urządzenia UTM zarządzamy samodzielnie natomiast nie interesuje nas sposób dostarczenia pakietów do gigabitowego portu tego przełącznika - jeżeli zakończeniem łącza jest ruter to powinien być zarządzany przez Wykonawcę).20. Jeżeli Oferent/ Wykonawca zamierza świadczyć Zamawiającemu standardowo oferowane przez siebie usługi, których świadczenie opisane zostało regulaminem zdefiniowanym przez Wykonawcę/operatora telekomunikacyjnego to zapisy tego regulaminu mają zastosowanie tylko w takich sytuacjach gdy nie zawierają klauzul niedozwolonych dla umów operatorskich i nie pozostają w sprzeczności z umową zawartą między Zamawiającym a Wykonawcą - w przypadku takich sprzeczności obowiązują zapisy umowy i stanowiących jej integralną część niniejszych wymagań. 21. Wykonawca dokona wszelkich ustaleń ze wskazanym przez Zamawiającego administratorem infrastruktury IT budynku, w którym świadczona ma być usługa.22. W celu poprawnej obsługi zapytań DNS, kierowanych łączem do sieci Wykonawcy, Zamawiający otrzyma co najmniej 2 różne adresy serwerów DNS pod które takie zapytania powinny być kierowane. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zapewni przechwytywanie zapytań DNS kierowanych do jego sieci i przekierowywanie ich na wskazane serwery nawet gdy adres serwera, do którego kierowane będą zapytania będzie niezgodny z żadnym adresem podanym przez Wykonawcę. Zapytania o adresy urządzeń w używanych przez nas domenach internetowych (np. ugk.pl) obsługują serwery DNS stron trzecich, dla których Zamawiający jest klientem.23. Wykonawca, w ramach abonamentu, zapewni stały monitoring sprawności łącza telekomunikacyjnego i podjęcie akcji naprawczych nawet gdy Zamawiający nie zauważy i nie zgłosi przerwy w pracy łącza. Dla umożliwienia realizacji tego zapisu Zamawiający umożliwi uzyskiwanie odpowiedzi na żądania echa (ping) z określonego adresu IPv4 Wykonawcy.24. Wykonawca zapewni 7 dni w tygodniu x 24 h na dobę dostęp telefoniczny (na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu) do personelu będącego w stanie zdiagnozować ewentualne problemy w pracy łącza i usunąć je samodzielnie lub we współpracy z Zamawiającym. Czas oczekiwania na przyjęcie zgłoszenia i podjęcie działań naprawczych nie dłuższy niż 4 godziny. 25. Zamawiający zostanie poinformowany o wykonaniu naprawy lub o postępach w usuwaniu awarii nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia usterki. Wszelkie koszty z tym związane np. dojazdy na świadczenie usług serwisowych usuwania awarii wykonywane będą na koszt Wykonawcy. 26. W razie potrzeby przeprowadzenia prac konserwacyjnych (lub innych skutkujących przerwami w pracy łącza) Wykonawca może, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, przerwać wykonywanie usługi. Planowane przerwy mogą mieć miejsce wyłącznie w godzinach 16:00 – 7:00 (od poniedziałku do piątku) lub w dniach wolnych od pracy. Podstawę do planowanego przerwania świadczenia usług będzie stanowiła pisemna zgoda Zamawiającego (może zostać dostarczona mailem). Po wykonaniu zaplanowanych prac, lub usunięciu awarii Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego - telefonicznie i niezależnie pismem (również dopuszczalne dostarczenie informacji mailem). 27. Planowane przerwy w dostępności łącza Wykonawca sam uwzględni w wysokości opłat abonamentowych za dany okres rozliczeniowy stosując tutaj formułę zapisaną w pkt. 29.28. Wykonawca zmniejszy wysokość miesięcznego abonamentu jeżeli:• przerwa w dostępności/sprawności łącza, nie spowodowana przez Zamawiającego, będzie trwała dłużej niż 16 godzin lub sumaryczny czas przerw w ciągu 2 kolejnych dób przekroczy 16 godzin (doba liczona jest od chwili przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę). W skutek zaistniałej sytuacji Wykonawca obniży opłatę, za dany okres rozliczeniowy, o 1/30 pełnej miesięcznej opłaty abonamentowej za każdą dobę w przerwie dostępności/sprawności łącza. • w ciągu doby w której sumaryczny czas przerw przekroczył 16 godzin awaria nie zostanie usunięta to za każdą kolejną dobę rozpoczętą bez wznowienia świadczenia usług dostępu do Internetu potrącona zostanie kolejna 1/30 opłaty abonamentowej miesięcznej. 29. Tak naliczone pomniejszenia należności abonamentowej będą przez Wykonawcę automatycznie uwzględniane na fakturach wystawianych za dany okres (miesiąc) korzystania z łącza.]2.2. Część 2 - Zestawienie i utrzymanie, przez okres 48 miesięcy, maksymalnie 48 łączy internetowych dla Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce. Określenie „maksymalnie 48 łączy” oznacza maksymalną możliwą ilość łączy, które mogłyby być dostarczane w ramach realizacji zamówienia - przy założeniu, że wszyscy Radni (15) i Sołtysi (33) wyrażą wolę korzystania z takich łączy i w sytuacji gdy żaden z odbiorców usługi nie łączy funkcji radnego z funkcją sołtysa. Ponieważ jednak część osób pełni zarówno funkcję Radnego jak i Sołtysa, a niektóre osoby nie chcą korzystać z łączy dostarczanych w ramach zamówienia Gminy to rzeczywista ilość eksploatowanych łączy może być mniejsza niż wskazana powyżej maksymalna liczba łączy. Wybory samorządowe i wywołane innymi sytuacjami losowymi zmiany w obsadzie rady gminy i sołectw będą mogły istotnie zmienić sytuację wyjściową realizacji umowy. Z tego powodu umowa musi przewidywać dopasowywanie ilości utrzymywanych łączy i ich lokalizacji do zmieniającej się obsady rady gminy i sołectw w ślad za informacjami na ten temat przekazywanymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dla potrzeb oferty należy założyć dostarczanie przez 48 miesięcy 48 łączy mimo, że w realizacji ich ilość będzie nieco mniejsza.1. W każdej, z podanych poniżej przez Zamawiającego, lokalizacji początkowych, a w trakcie dalszej realizacji umowy w dowolnej innej, wskazanej przez Zamawiającego, lokalizacji na terenie Gminy Kobierzyce, Wykonawca zapewni łącze kablowe lub radiowe, nie oparte na usługach i infrastrukturze operatorów telefonii komórkowej, ani na połączeniach z satelitami telekomunikacyjnymi, o następujących parametrach:1.1. Maksymalna osiągalna przez łącze szybkość w ruchu do abonenta (downlink) - minimum 25 MBit/s.1.2. Maksymalna, osiągalna przez łącze, szybkość w ruchu od abonenta (uplink) - minimum 5 MBit/s.1.3. nie wprowadzanie, przez Wykonawcę, w swojej infrastrukturze ograniczeń przepustowości łącza do poziomów niższych niż powyżej zapisane - niższe prędkości przesyłu danych mogą być uzasadnione tylko czynnikami niezależnymi od Wykonawcy (niedostateczna wydajność serwerów internetowych, przeciążenia sieci pozostających poza kontrolą Wykonawcy itp.).1.4. Nielimitowana ilość przesyłanych danych i opłaty niezależne od tej ilości.1.5. Nie filtrowanie żadnego typu ruchu sieciowego wykorzystywanego przez użytkownika.1.6. Zgodnie z aktualną obsadą Rady Gminy i Sołectw Gminy Kobierzyce na dzień podpisania umowy, wymagane będzie uruchomienie lub dopasowanie parametrów istniejących łączy w nie mniej niż 40 następujących lokalizacjach:1.6.1. Tyniec Mały - ul. Parkowa1.6.2. Żerniki Małe - ul. Tyniecka1.6.3. Pustków Żurawski - ul. Ogrodowa1.6.4. Bielany Wrocławskie - ul. Liliowa1.6.5. Ślęza - ul. Pszenna1.6.6. Tyniec nad Ślęzą - ul. Leśna1.6.7. Wysoka - ul. Malinowa1.6.8. Dobkowice - ul. Partyzantów1.6.9. Bielany Wrocławskie - ul. Ogrodowa1.6.10. Magnice - ul. Kwiatowa1.6.11. Wierzbice - uL. Lipowa1.6.12. Domasław - ul. Wrocławska1.6.13. Kobierzyce - ul. Poprzeczna1.6.14. Bielany Wrocławskie - ul. Dębowa1.6.15. Bąki – ul. Łąkowa1.6.16. Bielany Wrocławskie – ul. Agrestowa1.6.17. Biskupice Podgórne – ul. Polna1.6.18. Budziszów – ul. Słoneczna1.6.19. Chrzanów – ul. Lipowa1.6.20. Cieszyce – ul. Kasztanowa1.6.21. Domianowice – ul. Spółdzielcza1.6.22. Domasław – ul. Akacjowa1.6.23. Jaszowice – ul. Adama Mickiewicza1.6.24. Kobierzyce – ul. Robotnicza1.6.25. Królikowice – ul. Kobierzycka1.6.26. Krzyżowice – ul. Główna1.6.27. Księginice – ul. Podolska1.6.28. Kuklice – Kuklice1.6.29. Małuszów – ul. Krzyżowicka1.6.30. Nowiny – ul. Wesoła1.6.31. Owsianka – ul. Wiśniowa1.6.32. Pełczyce – ul. Magnicka1.6.33. Pustków Wilczkowski – ul. Wrocławska1.6.34. Pustków Żurawski - ul. Działkowa1.6.35. Rolantowice – Rolantowice 1.6.36. Solna – ul. Słoneczna1.6.37. Szczepankowice – ul. Wrocławska1.6.38. Tyniec Mały – ul. Kasztanowa1.6.39. Wysoka – ul. Radosna1.6.40. Żurawice – ul. KlonowaWykonawca zamówienia, wyłoniony po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego, z którym zawarta zostanie umowa, otrzyma szczegółową listę kontaktową, pełne adresy, i telefony kontaktowe, umożliwiającą umawianie się z użytkownikami łączy w poszczególnych lokalizacjach na wykonanie niezbędnych prac instalatorskich. Otrzymane dane kontaktowe Wykonawca będzie miał prawo wykorzystywać tylko w celach związanych z realizacją umowy zawartej z Zamawiającym.2. Każde łącze musi być zakończone ruterem bezprzewodowym umożliwiającym korzystanie z Internetu zarówno za pośrednictwem sieci bezprzewodowej (WiFi) co najmniej w standardzie n (2,4 GHz) zabezpieczonej mechanizmem WPA2/PSK jak i za pośrednictwem połączenia ethernetowego o szybkości minimum 100 Mbit/s (ruter musi posiadać minimum 2 gniazda RJ45 dla takich połączeń) Wykonawca wyposaży każdego użytkownika łącza w 1 kabel ethernet, o długości do 10 metrów, pozwalający na podłączenie karty sieciowej komputera PC do gniazda RJ45 rutera. Krótszy kabel należy dostarczyć tylko gdy użytkownik potwierdzi wolę używania komputera korzystającego z łącza w mniejszej odległości od urządzenia dostępowego. 3. Przewodowe i bezprzewodowe interfejsy sieciowe komputerów/tabletów korzystających z dostarczonych łączy będą miały automatycznie (za sprawą działającej usługi DHCP) przydzielane adresy IPv4, adresy bramy internetowej i adresy serwerów DNS. 4. Zamawiający dopuszcza również następujący scenariusz świadczenia usług w niektórych lokalizacjach: Jeżeli użytkownik zamieszkujący pod adresem przewidzianym do dostarczenia usługi posiada już łącze internetowe szerokopasmowe dostarczone przez Wykonawcę to ten ostatni może zamiast zestawiać nowe (drugie), do tej samej lokalizacji, dopasować łącze istniejące do wymagań niniejszej specyfikacji. Zgoda na taki sposób wykonania łącza musi zostać, na piśmie, potwierdzona przez Radnego lub Sołtysa będącego nowym użytkownikiem łącza i dotychczasowego dzierżawcę łącza istniejącego (jeżeli to nie ta sama osoba). W omawianym przypadku należy Zamawiającemu dostarczyć podpisany egzemplarz zgody dotyczącej takiego sposobu dostarczenia łącza. Wybór takiego sposobu nie może w żaden sposób rzutować na parametry techniczne dostarczanej usługi, wysokość abonamentu i poziom opieki nad sprawnością łącza ani na spełnienie niniejszych wymagań.5. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za dostępność łącza. W praktyce oznacza to, że będzie bezpośrednio przyjmował zgłoszenia o niesprawnościach /awariach łącza i odpowiadał za współpracę z operatorami telekomunikacyjnymi mającą na celu usunięcie awarii. W przypadku realizowania połączeń za pomocą technologii radiowych, korzystających z pasm nie koncesjonowanych, Wykonawca zobowiązany będzie również do rozwiązywania ewentualnych problemów towarzyszących wykorzystywaniu tych samych pasm przez podmioty niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy.6. Wykonawca poda Zamawiającemu i każdemu użytkownikowi łącza numer telefonu kontaktowego, pod którym odbierane będą zgłoszenia niesprawności łączy (lub inne problemy z ich eksploatacją) bezpośrednio od ich użytkowników. Informację o wystąpieniu takiej sytuacji (ewentualnym jej już naprawieniu) Wykonawca prześle na wskazany przez Zamawiającego adres email: administrator@ugk.pl.7. Jeżeli wykonana diagnoza zgłaszanych problemów w jednoznaczny sposób będzie wskazywała na niesprawność sprzętu korzystającego z łącza, a nie na niesprawność samego łącza to informację o wystąpieniu takiej sytuacji Wykonawca, poza poinformowaniem samego użytkownika łącza, prześle również na wskazany przez Zamawiającego adres email: administrator@ugk.pl.8. Wykonawca odpowiada za przywrócenie sprawności łącza w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od czasu przyjęcia zgłoszenia. Ewentualne ustanie świadczenia usług dostępowych przez danego operatora -podwykonawcę, w danej lokalizacji, będzie obligowało Wykonawcę do niezwłocznego zapewnienia innego łącza w tej lokalizacji w czasie nie dłuższym niż 14 dni.9. Za każdą dobę niedostępności/ niesprawności danego łącza opłata abonamentowa za to łącze, za okres w którym ta niedostępność/niesprawność wystąpiła, będzie automatycznie pomniejszana o 1/30 pełnego abonamentu miesięcznego. Takie pomniejszenia będą automatycznie uwzględniane przez Wykonawcę na wystawianych przez niego fakturach. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z wykonywaniem umowy. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku nieprawidłowej realizacji umowy w zakresie realizacji umowy oraz obowiązujących przepisów prawa.12. Wszelkie opłaty instalatorskie i koszty zakupu/dzierżawy urządzeń oraz koszty obsługi sytuacji awaryjnych, napraw i zmian lokalizacji zakończenia łączy są wliczone w uśrednioną stawkę abonamentu miesięcznego - z tytułu takich akcji Zamawiający nie będzie obciążany żadnymi opłatami ponadabonamentowymi. 13. Zamawiane łącza służą zapewnieniu Radnym i Sołtysom Gminy Kobierzyce internetowej komunikacji z Urzędem Gminy. Ze względu na możliwość zmiany obsady Rady Gminy i Sołtysów w trakcie trwania umowy z Wykonawcą (kolejne wybory samorządowe, rezygnacja, odwołanie, zgon itp) Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość nieodpłatnego przeniesienia łączy, do innej lokalizacji w ramach niniejszej umowy i miesięcznej opłaty abonamentowej.14. Zamawiający zastrzega czas wypowiedzenia pojedynczego łącza - 14 dni (po takim czasie wstrzymane zostanie świadczenie usług i naliczanie opłat abonamentowych za wypowiedziane łącze) – np. po zakończeniu, przez określone osoby, pełnienia funkcji Radnego lub Sołtysa przed upływem terminu końcowego umowy (np. osoby nie wybrane na kolejną kadencję w wyborach samorządowych, które będą miały miejsce w czasie trwania umowy). 15. Wypowiedzenia istniejących łączy oraz wskazania nowych lokalizacji do ich zestawienia Zamawiający przekaże Wykonawcy mailem na podany przez niego adres. Wykonawca potwierdzi otrzymanie takich maili i przyjęcie do realizacji zmian w zakresie ilości i lokalizacji utrzymywanych łączy mailem na adres administrator@ugk.pl

II.5) Główny kod CPV: 72411000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, 1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wiedza i doświadczenie tj.:• (dla zadania 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostarczeniu minimum 30 łączy internetowych w różnych lokalizacjach,wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) potencjał techniczny: Dotyczy I części zamówienia:Dostarczenie przez Wykonawcę / Oferenta listy styków międzyoperatorskich lub wskazanie adresu strony internetowej, która posiadanie wymaganych styków potwierdza jako spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
szczegóły patrz SIWZ 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) wykaz usług wykonanych (dla zadania 2), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;obejmujący co najmniej: (dla zadania 2) jedno zamówienie polegające na dostarczeniu minimum 30 łączy internetowych w różnych lokalizacjach,wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
szczegóły patrz SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
patrz projekty umów poszczególnych części zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 2.1. Część 1 - Zestawienie i utrzymanie, przez 48 miesięcy łącza internetowego symetrycznego 500 Mbit/s dla Urzędu Gminy Kobierzyce, spełniającego poniższe wymagania:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:patrz wyżej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72411000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
łącze zapasowe 30,00
podwójne medium transmisyjne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2.2. Część 2 - Zestawienie i utrzymanie, przez okres 48 miesięcy, maksymalnie 48 łączy internetowych dla Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:patrz wyżej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72411000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
medium światłowód 24,00
Upload 10MBit/s 10,00
stałe adresy IP 6,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupimy pręty żebrowane fi 10-25 B500SP, B500B - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupimy pręty żebrowane fi 10-25 B500SP, B500B. Miesięczne zapotrzebowanie 500t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI