Zintegrowany system medyczny AlleRad w module ExPacs dla pracowni RTG w szpitalu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zintegrowany system medyczny AlleRad w module ExPacs dla pracowni RTG w szpitalu w Żaganiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻagań
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Żagański
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-06
  • Numer ogłoszenia619285-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619285-N-2019 z dnia 2019-11-06 r.

Powiat Żagański: Zintegrowany system medyczny AlleRad w module ExPacs dla pracowni RTG w szpitalu w Żaganiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański, krajowy numer identyfikacyjny 97071767700000, ul. ul. Dworcowa  39 , 68-100  Żagań, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 777 901, e-mail starostwo@powiatzaganski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatzaganski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany system medyczny AlleRad w module ExPacs dla pracowni RTG w szpitalu w Żaganiu
Numer referencyjny: ZP.272.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III.1. Dostawa i wdrożenie systemu PACS Do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zadania należy dostawa oprogramowania szpitalnego systemu informatycznego w obszarze PACS, spełniającego minimalne wymagania funkcjonalne określone poniżej oraz instalacja, konfiguracja i wdrożenie tego oprogramowania w obiekcie należącym do Zamawiającego dzierżawionym przez 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ filia w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań zwanym w dalszej części SIWZ „dzierżawcą”. III.2. Stan docelowy systemu PACS/RIS 1. Szpital aktualnie użytkuje w lokalizacji Żary ul. Domańskiego 2 w zakresie PCS/RIS oprogramowanie AlleRad firmy PIXEL Technology. 2. Celem zamówienia jest przyłączenie pracowni diagnostycznej funkcjonującej w Szpitalu lokalizacji Żagań do zintegrowanego Systemu Medycznego AlleRad pracującej w szpitalu w lokalizacji Żary. 3. Zamawiający wymaga by w wyniku realizacji niniejszego postępowania osiągnąć następujący stan docelowy w lokalizacji Żagań ul. Żelazna 1 w zakresie licencji: MODUŁY liczba licencji 1. PACS (archiwum on-line) 1TB 2. Oprogramowanie diagnostyczne dla oferowanej Stacji Lekarskiej 1 licencja 3. System Dystrybucja Badań w jakości przeglądowej Open 4. Licencja do obsługi robota (duplikatora płyt) 2 5. Integracja dostarczanego PACS   posiadany RIS (komunikaty HL7) 1 6. Integracja dostarczanego PACS   posiadany PACS (komunikaty HL7 oraz DICOM) 1 7. Licencja na podłączenie do systemu urządzeń diagnostycznych DICOM Minimum 5 4. Opisany powyżej podział na poszczególne moduły systemu informatycznego ma charakter poglądowy. Oznacza to, że oferowany system szpitalny nie musi składać się z tak nazwanych modułów, nie musi składać się z dokładnie takiej liczby modułów, ani nie musi odzwierciedlać podziału na moduły. 5. Licencje zostaną zakupione przez Zamawiającego i należy je wystawić na Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, które zostaną przekazane w użytkowanie dzierżawcy. Jednakże niezależnie od powyższego, oferowany system musi bezwzględnie spełniać wszystkie wyszczególnione w niniejszym dokumencie wymagania funkcjonalne. 6. Zamawiający wymaga by w wyniku realizacji niniejszego postępowania osiągnąć następujący stan docelowy w lokalizacji Żagań ul. Żelazna 1 w zakresie sprzętu: SPRZĘT ilość 1. Serwer sprzętowy dla potrzeb PACS 1 szt. 2. Stacja Lekarska opisowa wyposażona w 2 monitory diagnostyczne + 1 LCD opisowy tzw. RISowy 1 szt. 3. Duplikator płyt 2 szt. 4. Szafa serwerowa 42U 1 szt. 5. UPS dobrany do potrzeb serwera 1 szt. 7. Szczegółowo opis sprzętu został określony w załączniku nr 2 do SIWZ III.3. Wymagania ogólne 1. Wszystkie elementy dostarczanego oprogramowania radiologicznego muszą być w języku polskim, z instrukcjami w języku polskim (dopuszcza się instrukcje w formie elektronicznej) 2. Wszystkie funkcje dostarczanego oprogramowania radiologicznego przeznaczone dla użytkowników mają być dostępne poprzez interfejs WWW bez potrzeby instalacji jakichkolwiek pluginów. Wyjątkiem jest oprogramowanie dla stacji diagnostycznych 3. Klient systemu PACS, Dystrybucja obrazów, Stacji Diagnostycznej pracują na systemie Windows, Linux, Macintosh 4. Wykonawca dokona pełnej instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz uruchomi wszystkie funkcjonalności systemu PACS. 5. Zamawiający na własny koszt dokona podłączenia do oferowanego systemu PACS wszystkich urządzeń akwizycyjnych które mają być obsługiwane, a które posiadają DICOM. 6. System PACS musi być zintegrowany z urządzeniami DICOM, w zakresie minimum DICOM Storage, Dicom Query , Dicom Retrieve , Dicom MWL, 7. Oferowany system PACS musi być zintegrowany z posiadanym przez dzierżawcę Systemem PACS. Integracja za pomocą HL7 oraz DICOM. 8. Oferowany system PACS musi być zintegrowany z posiadanym przez dzierżawcę Systemem RIS. Integracja za pomocą HL7 oraz DICOM. 9. W wyniku powyższej integracji zlecenia z systemu HIS dzierżawcy muszą być realizowane i archiwizowane w systemie PACS Wykonawcy. 10. Wykonawca zadba aby proces integracji oferowanego systemu PACS z systemem PACS/RIS dzierżawcy zakończył się powodzeniem. Nie dopuszcza się pomyłki oferowanego systemu PACS dotyczącej błędnego skojarzenia rekordu danych pochodzących z RIS/PACS dzierżawcy z rekordem w systemie HIS. Ogólnie: obraz badania w PACS oraz opis badania w RIS musi być przyporządkowany do prawidłowego pacjenta i jego pobytu w HIS. 11. Zamawiający podłączy do oferowanego systemu PACS urządzenia w standardzie DICOM na własny koszt. 12. Wszystkie elementy sprzętowe muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji minimum 2019, nie powystawowe, nieużywane. 13. Wdrożenie zakończone zostanie sporządzeniem protokołu odbioru, w którym uczestniczyć będą osoby ze strony dzierżawcy, Zamawiającego i Wykonawcy. Odbiór wdrożenia dokonany zostanie w formie pisemnej. 14. Zamawiający wymaga erwisu i nadzoru autorskiego producenta dla Oferowanego rozwiązania informatycznego (licencje, aplikacje, interfejs integracyjny) w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty odbioru wdrożenia. III.4. System PACS 1. Musi być możliwe zainstalowanie systemu PACS na co najmniej jednym z natywnych systemów: 1.1. Linux – 32 i 64 bitowy, 1.2. MS Windows – 32 i 64 bitowy. 2. Klient systemu PACS (w zakresie modułu dystrybucji badań klinicznych) działający w oparciu o przeglądarkę internetową musi działać na systemie: 2.1. Linux – 32 , 64 bitowym, 2.2. Windows – 32 , 64 bitowy. 3. Musi być możliwa konfiguracja systemu PACS z poniższymi bazami danych: 3.1. Postgresql, 3.2. Microsoft SQL Server, 3.3. Mysql. 4. Musi pracować w systemie operacyjnym jako użytkownik ograniczony, uprawnienia administracyjne nie są potrzebne do poprawnej pracy programu, 5. Musi mieć możliwość wykorzystania więcej niż 8 GB pamięci RAM, 6. Musi umożliwić skonfigurowanie systemu tak by oczekiwał na połączenia TCP na jednym porcie, lub więcej niż jednym porcie TCP, 7. Musi być w pełni zgodny ze standardem DICOM 3.0 w zakresie komunikacji z urządzeniami medycznymi. 8. Musi udostępniać serwis Wado zgodny ze standardem DICOM, 9. Musi obsługiwać protokoły DICOM C-Move, C-FIND , C-Store jako SCU i SCP, 10. Musi obsługiwać protokoł DICOM Storage Commitment jako SCU i SCP, 11. Musi obsługiwać protokół DICOM MPPS jako SCP: 11.1. CREATED - utworzony zapis badania 11.2. SCHEDULED - badanie rozpisane do wykonania 11.3. IN PROGRESS - badanie w trakcie wykonywania 11.4. DISCONTINUED - przerwano wykonywanie badania 11.5. COMPLETED - badanie zakończone 12. Musi obsługiwać DICOM MWL jako SCP, prezentowana dla urządzeń medycznych worklista generowana jest na podstawie danych pochodzących z systemu RIS Zamawiającego, 13. Musi umożliwiać skierowanie worklisty na dowolny aparat tak by w systemie RIS możliwe było wskazanie na którym konkretnie aparacie ma być wykonane badanie 14. DICOM MWL musi umożliwiać następującą funkcje: 14.1. Akceptować TransferSyntax ImplicitVRLittleEndian, ExplicitVRLittleEndian, 14.2. Pozwalać na proxowanie zapytań worklisty do zewnętrznych systemów MWL, tak by zapytanie MWL wysłane do jednego systemu PACS zostało automatycznie przesłane do innych podłączonych systemów PACS i zwrócił wynik w jednej odpowiedzi, 14.3. Możliwa jest konfiguracja systemu tak by dane wprowadzone przez technika na konsoli urządzenia medycznego nadpisywane były danymi z systemu RIS, dla np.: imienia i nazwiska pacjenta, rodzaju wykonywanego badania, technika wykonującego badanie, 14.4. Możliwa jest konfiguracja systemu tak by dane wprowadzone przez technika na konsoli urządzenia medycznego nadpisywały dane z systemu RIS, dla np.: imienia i nazwiska pacjenta, rodzaju wykonywanego badania, technika wykonującego badanie, 15. Komunikacja pomiędzy dostarczanym przez Oferenta systemem PACS, a posiadanym przez dzierżawcę systemem RIS odbywa się za pomocą komunikatów HL7, 16. Musi umożliwiać skonfigurowanie maksymalnej ilości równoczesnych połączeń do systemu PACS, 17. Musi umożliwiać minimalnie konfigurację następujących timeoutów: 17.1. timeout nawiązania połączenia, 17.2. timeout oczekiwania na odpowiedź na C-Store request, 17.3. timeout oczekiwania na asocjację połączenia DICOM, 18. Musi umożliwiać ustawienie maksymalnej wielkości PDU, 19. Musi obsługiwać DICOM Transfer Syntax w zakresie: 19.1. JPEG baseline, 19.2. JPEG extended, 19.3. JPEG lossy dicom secondary capture, 19.4. JPEG lossless, 19.5. JPEG-LS lossless image compression 19.6. JPEG 2000, 19.7. RLE Transfer Syntax, 20. Musi automatyczne łączyć dwóch lub więcej serii badania na podstawie unikatowej referencji ramki obrazu – Tag DICOM, 21. Musi umożliwiać kompresowanie przyjmowanych obrazów w locie, 22. Musi umożliwiać kompresowanie obrazów z opóźnieniem na zasadzie: 22.1. np. badania o modalności CR kompresowane są po 3 dniach od umieszczeniu ich w archiwum, 22.2. np. badania o modalności CT kompresowane są po 1 godzinie od umieszczenia w archiwum, 23. Musi umożliwić wysyłanie do określonych AETiTLE badań z określonym transfer syntax, 24. Musi umożliwiać podłączenie macierzy dyskowych do systemu w następujący sposób: 24.1. jedna macierz dyskowa ONLINE, 24.2. dwie macierze dyskowe ONLINE, w momencie zapełnienia jednej macierzy system automatycznie zaczyna zapisywać badania na drugiej, 24.3. dwie macierze dyskowe ONLINE, jedna z macierzy jest szybka, druga wolniejsza, w momencie zapełnienia szybszej macierzy najstarsze badania przenoszone są na wolniejszą macierz, 24.4. kilka macierzy dyskowych z określonym priorytetem zapisywania, jeśli przekroczy określony poziom zapełnienia system przełącza się na dysk z kolejnym priorytetem, 25. Musi umożliwiać konfigurację automatycznego przesyłania badań znajdujących się w systemie do zewnętrznych stacji diagnostycznych zewnętrznych systemów PACS na zasadzie: 25.1. jeśli zadany AETITLE przyśle badanie do systemu, prześlij je do zewnętrznego urządzenia, 25.2. jeśli badanie przesłane do systemu posiada w tagach dicom określoną wartość, prześlij je do zewnętrznego urządzenia: np. („Badania z SOR”) automatycznie prześlij na stację do SOR, np.: jeśli w instancji slice thickness jest > 2.0 wyślij badanie na stację A, 26. Musi obsługiwać funkcję prefetchingu, 27. Musi dokonać porównania danych obrazowych przychodzących z urządzenia medycznego z danymi znajdującymi się w systemie RIS, w przypadku gdy dane są różne, system wybierze dane z systemu RIS i nadpisze dane z urządzenia medycznego w następującym zakresie: 28. Można skonfigurować system by Imię i nazwisko pacjenta wprowadzone na urządzeniu miało niższy priorytet niż imię i nazwisko wprowadzone w systemie RIS, 29. Można skonfigurować system by Imię i nazwisko pacjenta wprowadzone na urządzeniu miało wyższy priorytet niż imię i nazwisko wprowadzone w systemie RIS, 30. Nazwa procedury wprowadzone na urządzeniu ma niższy priorytet niż imię i nazwisko wprowadzone w systemie RIS, 31. Nazwa procedury wprowadzone na urządzeniu ma wyższy priorytet niż imię i nazwisko wprowadzone w systemie RIS, 32. Musi udostępniać użytkownikowi interfejs pozwalający na wyświetlenie następujących danych jako listy badań zawierającej: 32.1. imię i nazwisko pacjenta, 32.2. płeć pacjenta, 32.3. data urodzenia pacjenta, 32.4. jednostka zlecająca lub lekarz zlecający, 32.5. data badania, 32.6. rodzaj badania, 32.7. informacja czy badanie w oferowanym systemie PACS ma powiązanie z badaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemie RIS, 32.8. ilość serii w badaniu, 32.9. informacja o tym czy serie składające się na badanie zostały zarchiwizowane na nośniku OFFLINE, 32.10. informacja o tym czy zarchiwizowane serie są dostępne w archiwum ONLINE, czy też zostały usunięte z dysku i znajdują się jedynie na nośniku OFFLINE 32.11. odnośnika pozwalającego na wywołanie modułu dystrybucji obrazów ładującego badanie wskazanego pacjenta, III.5. PACS – Klient Lekki 1. Wykorzystanie lekkiego klienta który nie wymaga instalowania, uruchamiania jakichkolwiek modułów , programów, działa w przeglądarce FireFox, Internet Explorer, safari), 2. Klient ten zgodny jest ze standardem DICOM Wado, może pracować z dowolnym serwerem systemu PACS wyposażonym w serwis Wado, 3. Musi współpracować z dowolnym systemem PACS i umożliwić jego przeszukanie za pomocą DICOM Query, 4. Musi współpracować z wieloma serwerami PACS jednocześnie, umożliwiając ich przeszukanie pod kątem badań, 5. Musi umożliwiać wyświetlanie listę badań pacjenta, listę serii, listę zdjęć, 6. Musi umożliwiać dostęp do obrazów znajdujących się w systemie PACS i pozwolić na następujące operacje: 6.1. przeglądanie obrazów wywołanego badania za pomocą rolki myszy i klawiatury, 6.2. zmiany jasności i kontrastu w trybie płynnym, wykonywane zmiany są automatycznie wyświetlane użytkownikowi, 6.3. powiększanie obrazu w trybie płynnym, wykonywane zmiany są automatycznie wyświetlane użytkownikowi, III.6. System PACS – bezpieczeństwo 1. Musi umożliwiać zalogowanie się do systemu PACS i zgodnie z przypisanymi uprawnieniami uzyskać minimalnie następujące poziomy dostępu: 1.1. Administrator systemu PACS: 1.1.1. Dostęp do konfiguracji AETITLE, 1.1.2. Dostęp do podglądu skorowidzu pacjentów, możliwość edycji ich danych, 1.1.3. Dostęp do skorowidza badań, możliwość łączenia pacjentów, przesuwania obrazów pomiędzy badaniami, 1.2. Lekarz radiolog, lekarz klinicysta: 1.2.1. Dostęp do obrazów medycznych w formie DICOM lub w formie rekonstrukcji, 1.2.2. Możliwość przypisania użytkownika do grup budowanych dynamicznie na podstawie tagów DICOM, np.: jeśli jednostką zlecającą jest Izba przyjęć , nadaj uprawnienia grupie „izba_przyjec” do oglądania badania, jeśli badanie jest typu CT nadaj uprawnienia oglądania obrazu grupie CT, 1.2.3. Musi umożliwiać integrację z drzewem LDAP (openldap, Novell, Microsoft Active Directory) tak by pełne dane użytkowników znajdowały się tylko w zewnętrznym drzewie LDAP, dane nie mogą być kopiowane z gałęzi LDAP do wewnętrznej bazy danych, 1.2.4. Musi umożliwiać konfigurację komunikacji DICOM z wykorzystaniem szyfrowania TLS, 1.3. Musi rejestrować zdarzenia systemowe o operacjach wraz z datą, godziną, minutą i sekundą zachodzących w systemie PACS w zakresie: 1.3.1. Informacji o spłynięciu badania, 1.3.2. Informacji o pobraniu badania, 1.3.3. Informacji o przesłaniu badania do zewnętrznego systemu PACS, 1.3.4. Informacji o nadaniu uprawnień do badania, 1.3.5. Informacji o użytkowniku pobierającym badanie, 1.3.6. Informacji o nieudanej próbie zalogowania, 1.3.7. Informacji o modyfikacji danych pacjenta, 1.3.8. Informacji o modyfikacji danych zlecenia, 1.3.9. Informacji o wykonanym opisie dla badania i wygenerowaniu dokumentu SR, III.7. System Dystrybucji Badań 1. Możliwy jest monitoring systemu dystrybucji badań w następującym zakresie: 1.1. Ilość podłączonych użytkowników, 1.2. Ilość pracujących użytkowników 1.3. Ilość wykorzystywanej pamięci, 1.4. Ilość przesłanych danych, 2. Oprogramowanie dystrybucja badań udostępnia obrazy w formie diagnostycznej i podglądowej jednocześnie, użytkownik w każdym momencie może przełączyć się pomiędzy trybami pracy, 3. Transmisja pomiędzy dystrybucją badań, a klientem dystrybucji badań w pełni szyfrowana przy wykorzystaniu SSL/TLS, 4. Dystrybucja badań do autentykacji/autoryzacji może wykorzystywać usługi katalogowe LDAP (OpenLDAP, Microsoft), 5. System dystrybucji badań musi obsługiwać SSO, 6. Dane logowania muszą być przekazywane w wykorzystaniem szyfrowania, 7. Musi umożliwiać nadawanie uprawnień w odniesieniu do pojedynczych użytkowników oraz ról użytkowników, 8. W celu uzyskania dostępu do badań (w jednostce źródłowej lub jednostce zdalne), użytkownik musi dokonać autoryzacji w jednostce źródłowej, następnie jego uprawnienia są weryfikowane przez jednostkę zdalną, 9. Oprogramowanie musi umożliwiać ustawienie blokady na konto użytkownika po X nieudanych próbach zalogowania, 10. Uprawnienia użytkowników, grup muszą bazować na rolach zdefiniowanych w systemie 11. Centralny System Dystrybucji Badań musi umożliwiać użytkownikom logowanie się za pomocą danych pochodzących z Active Directory. 12. System Dystrybucji Badań musi posiadać możliwość zintegrowania (pobierania danych) z systemem Active Directory 13. Możliwe jest wyszukiwanie po: 13.1. Imieniu , Nazwisku Pacjenta 13.2. PESEL 13.3. Modality 14. Musi umożliwiać ładowanie badania CR, CT, MR, XA, MG, OT, SR 15. Pozostałe funkcje oprogramowania: 15.1. Oprogramowanie umożliwia budowanie bazy ciekawych przypadków i oznaczanie każdego badania własnym zestawem znaczników (np.: Artroza bioder) 15.2. Musi umożliwiać zapisanie obecnie wybranego filtru na liście ulubionych filtrów tak by za pomocą jednego wywołania możliwe było wyszukanie np. wszystkich badań CT z dziś lub wszystkich badań MR z dziś dla study description „head”, 15.3. Musi umożliwiać przeszukanie kilku serwerów systemu PACS jednocześnie prezentując spójne wyniki na ekranie z zaznaczeniem źródła pochodzenia badania, 15.4. Musi w przypadku załadowania podstawowego badania wyświetlić listę dostępnych badań historycznych danego pacjenta w zakresie: 15.4.1. lista badań historycznych znalezionych na wszystkich serwerach PACS podłączonych do danego klienta, 15.4.2. miniatury dla powyższych badań historycznych. 15.5. Musi umożliwić szybkie powiększenie obecnie oglądanego obrazu 15.6. Musi umożliwić przesuwanie zdjęcia w ramach powiększenia (pan) 15.7. Musi umożliwiać ustawienie layoutu min 1x1 , 1x2 , 2x2, 1x4 15.8. Musi wyświetlać opis badania z raportu strukturalnego SR 15.9. Musi umożliwiać pomiar odległości liniowy 15.10. Musi umożliwiać pomiar kątowy 15.11. Musi umożliwiać wywołanie negatywu i pozytywu 15.12. Musi umożliwiać obrót o dowolny kąt 15.13. Musi umożliwiać wywoływanie trybu cine i kontrolowanie jego prędkości , kierunku 15.14. Musi umożliwiać załadowanie badania w trybie MPR wraz z oznaczeniem linii referencyjnych 15.15. Musi obsługiwać hanging protocols 15.16. Musi posiadać wbudowany konfigurator hanging protocol, pozwalający na ustawienie zasad ładowania badania 15.17. Musi umożliwiać udostępnianie badań wewnątrz i na zewnątrz szpitala dla użytkowników systemu. 16. Musi udostępniać osobną aplikację do testowania monitorów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - konieczną do zainstalowania na każdym komputerze wyposażonym w system Windows - umożliwiającą przeprowadzenie codziennego testu i wygenerowania centralnego okresowego raportu z testów dotyczącego wszystkich testowanych monitorów. Raport powinien zawierać dane osoby wykonującej test (imię, nazwisko, stanowisko) oraz wyszczególnione testy podstawowe zgodnie z zał. nr 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej t.j. Dz.U z 2017 r. poz. 884 z informacją czy wynik testu jest pozytywny czy negatywny. 16.1. Przeglądarka diagnostyczna w przypadku braku lub niepowodzenia testów, powinna wyświetlać odpowiednią informację na monitorze diagnostycznym. III.8. Integracja dostarczanych duplikatorów z System do obsługi robota (duplikatora płyt) Oferowane duplikatory płyt muszą być obsługiwane przez funkcjonujący u dzierżawcy system do obsługi duplikatorów płyt. W tym celu Wykonawca musi dostarczyć minimum dwie dodatkowe licencje dla systemu obsługującego duplikatory płyt tak, aby spełniał poniższe wymagania: 1. System musi obsługiwać szyfrowanie SSL lub TLS do komunikacji z użytkownikiem, 2. System musi współpracować minimalnie z robotem Rimage , Epson, 3. System pozwala na utworzenie obrazu ISO i nagranie go na lokalnej nagrywarce, 4. Użytkownik sam może dokonać instalacji i konfiguracji oprogramowania z dowolnym systemem PACS, dowolnym wspieranym robotem bez udziału serwisu, 5. System po zainstalowaniu serwisów wywoła konfigurację i pozwoli użytkowi na: 5.1. skonfigurowanie i podłączenie do programu robota, 5.2. podłączenie systemu PACS i skonfigurowanie go, 6. System poinformuje użytkownika o dostępności nowej wersji oprogramowania, 7. Autentykacja do oprogramowania odbywa się za pomocą tego samego użytkownika i hasła co do systemów RIS / PACS / Dystrybucji badań, 8. System pozwala na podłączenie dowolnego systemu PACS, 9. System pozwala na podłączenie N systemów PACS i umożliwia ich jednoczesne przeszukanie pod kątem listy badań do nagrania, 10. System automatycznie co zadany przeszukuje skonfigurowane systemy PACS pod kątem nowych badań i informuje użytkownika jeśli nowe badania są dostępne, 11. System informuje użytkownika o następujących statusach: 11.1. czy oprogramowanie do zarządzania robotem działa poprawnie, 11.2. czy robot podłączony do komputera jest aktywny, 11.3. czy nagrywarki w robocie są aktywne, 11.4. czy systemy PACS do których przyłączone jest oprogramowanie są aktywne, 11.5. czy nagranie płyty powiodło się, w przypadku gdy nagranie płyty nie powiodło się informuje użytkownika o błędzie wyświetlając użytkownikowi w oknie aplikacji błąd z oprogramowania producenta robota, 11.6. postępie w % nagrywania płyty, 11.7. ilość tuszy jaka jest dostępna w robocie, ilość taśmy dla robotów z nadrukiem za pomocą taśmy, 12. System pozwala na nagranie badania w następujący sposób: 12.1. poprzez wybór na liście badania i zaznaczenie do wypalenia, 12.2. poprzez wysłanie do systemu robota z urządzenia medycznego, badanie po dostarczeniu do wbudowanego systemu PACS automatycznie rozpocznie procedurę nagrywania, 13. System obsługuje kolejkę zleceń badań i umożliwia modyfikację tej kolejki tak by ręcznie przenieść ważniejsze badania na jej początek, 14. System umożliwia nagranie serii z różnych systemów PACS na jednej płycie, 15. System pozwala na dopasowanie interfejsu do potrzeb użytkownika poprzez ukrycie wybranych kolumn, 16. System umożliwia elastyczne filtrowanie po tagach DICOM, np.: wyszukaj badania CT z ostatnich 6 godzin, 17. System umożliwia nagranie kilku badań pacjenta na jednej płycie, 18. System automatycznie dzieli badanie pacjenta na kilka płyt jeśli nie mieści się ono na jednej płycie, 19. System umożliwia zgrupowanie badań pacjenta w obrębie tego samego dnia, tak że jednym kliknięciem możliwe jest wypalenie wielu badań np.: CT , MR , RTG tego samego Pacjenta, 20. System umożliwia podejrzenie miniatury serii i podjęcie decyzji czy dana seria powinna znajdować się na płycie. III.9. System zarządzający archiwizacją badań w PACS Centralnym (lokalizacja Żary ul. Domańskiego 2) 1. Oferowane rozwiązanie musi zapewniać stałą lub okresową archiwizację wykonywanych w lokalizacji Żagań ul. Żelazna 1 badań DICOM w posiadanym przez Szpital w Żarach systemie PACS pracującym w lokalizacji Żary ul. Domańskiego 2. 2. Systemem nadrzędnym musi być Centralny system PACS pracujący w Szpitalu w lokalizacji Żary, ul. Domańskiego 2. 3. Dopuszcza się wymianę komunikatów HL7 oraz DICOM pomiędzy oferowanym systemem PACS, a posiadanym aktualnie w szpitalu w lokalizacji Żary ul. Domańskiego 2 systemem PACS. 4. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z realizacją powyższych wymagań w zakresie archiwizacji badań DICOM w Centralnym systemie PACS w lokalizacji Żary ul. Domańskiego 2. III.10. Inne Wymagania 1. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy przedmiotu zamówienia, to dopuszcza się zaoferowanie przedmiotu zamówienia równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się przedmiot zamówienia wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba, należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż przedmiot zamówienia oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazującymi ich równoważność. 3. Zamawiający skorzysta z możliwości weryfikacji legalności oprogramowania. 4. Zamawiający w przypadku dostaw nie stosuje art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 48180000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30236000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że może uzyskać dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1 za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt X ppkt 5 SIWZ 1.1 ppkt 5 lit. 5.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, w którym Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, ze dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 5. Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
6.1. Dla systemu PACS wymagane jest dostarczenie dokumentów potwierdzających rejestrację jako wyrób medyczny w klasie min. IIb 6.2. Dla oprogramowania diagnostycznego Stacji Lekarskiej wymagane jest dostarczenie dokumentów potwierdzających rejestrację jako wyrób medyczny w klasie min. IIb 6.3. Dla dostarczanego sprzętu wymagane jest przedłożenie wypełnionego załącznika nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna oferowanego sprzętu 6.4. Dla dostarczanego oprogramowania wymagane jest przedłożenie wypełnionego załącznika nr 3 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna oferowanego oprogramowania
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę – Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, (informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. – załącznik 6a lub 6b do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania zmian 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana formy prawnej Wykonawcy w przypadku przekształcenia; c) zmiana podwykonawcy, d) powierzenie części zamówienia podwykonawcy/om za zgodą Zamawiającego, e) zmiana powierzenia części zakresu podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE 1.3.1. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). informuję że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Żaganiu z siedzibą przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań, reprezentowane przez Starostę Żagańskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby, telefonicznie: 68 477 7901 2. Inspektor ochrony danych W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych- Panem Maciejem Gęsigóra, pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl , tel. 684793460 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Cele i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego pn.: „Zintegrowany system medyczny AlleRad w module ExPacs dla pracowni RTG w szpitalu w Żaganiu” Nr ZP.272.10.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcy danych osobowych Państwa dane osobowe możemy przekazać stronom i uczestnikom postępowań lub organom właściwym w związku z realizacją umowy, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe. Państwa dane możemy przekazać czasowo podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, w tym podwykonawcom wspierających realizację umowy. Przetwarzanie Państwa danych ujętych w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy, przy czym zakres przetwarzania ograniczony jest tylko i wyłącznie do zakresu związanego z realizacją zadań w tych systemach takich jak wdrożenie naprawa, konserwacja tych systemów lub hosting danych. 5. Okres przechowywania danych Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.). 6. Obowiązek podania danych Podanie przez państwa danych osobowych jest dobrowolne jednak ich niepodanie skutkować będzie niemożliwością zawarcia umowy. 7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych Osoba, której dane dotyczą ma prawo: a) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania oraz otrzymania ich kopii b) ograniczenia przetwarzania - przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. c) w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo także prawo do usunięcia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona, co w konsekwencji skutkuje usunięciem Państwa danych. d) wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Ponadto informujemy, iż dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 2000 zł - Dynów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 2000 zł na 3 miesiące. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żagań: Utrzymanie dróg w nadleśnictwie Żagań
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi w zakresie wsparcia dostarczonych systemów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa urządzeń w ramach rozbudowy i modernizacji sieci LAN w szkołach na terenie miasta Bydgoszczy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI