Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury sieciowej teleinformatycznej w dwóch szkołach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48447256700
1.5.8.) Numer faksu: +48447256744
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury sieciowej teleinformatycznej w dwóch szkołach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8adbfd7-826b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003061/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie infrastruktury sieciowej z dostawą osprzętu do 2 szkół podstawowych z terenu Gminy Koluszki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie będzie realizowane w ramach projektu konkursowego pod nazwą: „ Edukacja z klasą w Gminie Koluszki” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.koluszki.samorzady.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Wa-runkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e - mail: um@koluszki.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: um@koluszki.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w „OBWIESZCZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca RODO.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Koluszkach, reprezentowany przez Burmistrza Koluszek z siedzibą w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. 44 725 67 00, e - mail: um@koluszki.pl, 2) Funkcję Inspektora ochrony danych osobowych pełni Pan Andrzej Włodarczyk e -mail: iod@koluszki.pl; 3) Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4) Przetwarzane Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami ) zwanej dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże należy mieć na uwadze, iż jest równocześnie warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE WZGLĘDEM DANYCH OSOBOWYCH.Zgodnie z przepisami RODO, względem Pani/Pana danych osobowych, które są przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentującego Gminę Koluszki z siedzibą w Koluszkach przy ul.11 Listopada 65, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych;b) prawo do sprostowania danych osobowych;c) prawo do usunięcia danych osobowych;d) prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;e) prawo do przenoszenia danych osobowych;f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;g) prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu. 8) Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9) W przypadku nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych, przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ 271. 51. (4). 2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury sieciowej teleinformatycznej w dwóch szkołach gminy Koluszki: 1) Szkole Podstawowej w Różycy ul Piotrkowska 11, 2) Szkole Podstawowej w Długiem nr 4,2. Infrastruktura teleinformatyczna powinna być rozprowadzona tak, aby wykorzystać niżej wymieniony sprzęt dostarczony już do poszczególnych szkół tj:1) Rutera z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) SP w Różycy/ SP w Długiem o następujących parametrach:Procesor Minimum dwurdzeniowy Obudowa typu RACKPamięć RAM 2 GBPorty LAN 10x 10/100/1000 EthernetPort USB type AZasilanie power adapter min. 60WNapięcie zasilania 24 V 2) Serwer plików NAS 2 dyskowy SP w Różycy/ SP w Długiem o następujących parametrach:Format dysków 2.5 cala, 3.5 calaIlość dysków 4 min. 2 x 2 TB (dyski zainstalowane w serwerze) lub 4 x 1TBProcesor 4 rdzeniowy min 1.4 GhzWejścia / wyjścia: USB 3.0 - 2 szt.RJ-45 10/100/1000 (LAN) – 2 szt.DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.Pamięć RAM min. 2 GB (DDR4)System plików EXT4Licencja na 2 kamery IPDostęp przez sieć WEBTryby: RAID 0, JBOD, Protokoły sieciowe iSCSISerwer CIFS/SMB, Serwer DLNA, Serwer FTP, Serwer VPN, Systemy plików dla dysków zewnętrznych FAT ,EXT3 ,EXT4, HFS+ , NTFS.3) Szafa do serwera SP w Różycy/ SP w Długiem o następujących parametrach:Konstrukcja stalowa drzwi: frontowe, metalowe z szybą i zamkiem, tylne, metalowe z zamkiemzdejmowane ściany boczne: takilość szyn montażowych RACK: 4ilość szyn stabilizujących: 6ilość tuneli kablowych: 2wysokość: minimum 12 U4) Zasilacz UPS w SP w Różycy/ SP w Długiem o następujących parametrach:Moc: 1500VA (900W), Napięcie wejściowe: 220/230/240V, Napięcie wyjściowe: 230V, Rodzaj akumulatora: 2 x 12V/9AhCzas reakcji: Typowy 2-6 ms (maksymalny 10 ms)Zastosowane zabezpieczenia elektroniczne: przeciwprzepięciowe, przed przegrzaniem, przed nadmiernym rozładowaniem, przed przeładowaniemGniazda : 4x Schuko, Komunikacja: USB, Certyfikaty: CE, RoHS.5) Urządzenie sieciowe z systemem zarządzania siecią w SP w Różycy/ SP w Długiem o następujących parametrach:Switch zarządzalny, 16 portów RJ-45 Ethernet, Gigabit Ethernet (10/100/1000) 2 sloty Modułu SFP, Port konsoli 1 x RJ- 45,Standardy komunikacyjne IEEE 802.3af, IEEE 802.3at Pełny duplex, Układ RACK 1 U, Obsługa 16 portów POEZasilanie przez Ethernet POE zakres napięcia 20-27, Zasilanie POE na port 34.3. Zamawiający wymaga wykonania następujących czynności dla każdej z trzech placówek oświatowych:1) Przygotowanie projektu infrastruktury sieciowej, stworzenie pełnej dokumentacji osprzętu, infrastruktury oraz polityki bezpieczeństwa w sieci i danych.2) Wykonanie infrastruktury sieciowej - pełne wykonanie okablowania wraz doprowadzeniem urządzeń sieciowych i końcowych, Gniazda sieciowe min 2 x rj45 we wskazanych pokojach socjalnych wyposażonych w sprzęt teleinformatyczny.3) Doprowadzenie sieci WI-FI do każdej sali lekcyjnej poprzez instalację na korytarzach punktów dostępowych zapewniających transmisję sygnału WiFi do każdej klasy o minimalnych parametrach: a) Simultaneous Dual – Band, b) Minimalna szybkość przy 2.4 GHz, 300 Mbps. c) Minimalna szybkość przy 5 GHz, 860 Mbps.d) Standard WiFi 802.11 a/b/g/n/ace) SSID do 4 na każde pasmof) Zabezpieczenia WiFi WEP, WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES)g) Wbudowane 2 anteny MIMO po 3dBi h) Zasięg min. 120 m i) Wbudowany dodatkowy Ethernet Portj) Zasilanie 24V pasywne PoEk) Przystosowany do montażu ściennego i sufitowego ( elementy montażowe w zestawie)l) Liczba połączeń do 200. ł) Wymagane certyfikaty CE, FCC, IC , 4) Dodatkowo wymagany jest kontroler sieciowy Kontroler sieciowy zasilany przez PoE 802.3af i USB-C 5V po jednym na każdą szkołę.5) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga doprowadzenia sieci LAN do sal informatycznych ( gniazda LAN x 1 GB/s w ilości po uzgodnieniu z dyrekcją placówki) i biblioteki / czytelni.6) Zamawiający wymaga zastosowania dla:a) Szkoły Podstawowej w Różycy: min. 1 kontroler i min. 8 punktów dostępowych o wyżej wymienionych parametrach, doprowadzenie sieci do dwóch pracowni informatycznych i biblioteki dostarczenie odpowiednich switchów i okablowanie pracowni.b) Szkoły Podstawowej w Długiem: min. 1 kontroler i min. 6 punktów dostępowych o wyżej wymienionych parametrach, doprowadzenie sieci do dwóch pracowni informatycznych i biblioteki dostarczenie odpowiednich switchów i okablowanie pracowni.7) Zamawiający wymaga integracji rozprowadzonej sieci z urządzeniami teleinformatycznymi wymienionymi w punkcie 2 będącymi już na stanie placówek szkolnych.8) W zakres zamówienia wchodzi usługa administrowania siecią: nadzór fizyczny i zdalny nad siecią oraz sprzętem teleinformatycznym na terenie placówki oświatowej za pomocą licencjonowanego oprogramowania do połączeń zdalnych, monitorowania prawidłowego działania sprzętu odnośnie aktualizacji i stanu zabezpieczenia antywirusowego przez okres udzielonej gwarancji i rękojmi w zależności od wyboru Wykonawcy tj. od 12 miesięcy do 36 miesięcy liczonej od odbioru instalacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ilości punktów za poszczególne kryteria, zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania zawarte w S.W.Z. i uzyska największą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4