Zamówienie na dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie na dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim, w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-03
  • Numer ogłoszenia546237-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546237-N-2020 z dnia 2020-06-03 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim, w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 2 Osi priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska  33 , 33-300  Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowosadecki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn.nowosadecki

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim, w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz.
Numer referencyjny: ZP.272.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Opis przedmiotu zamówieniaa) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim.b) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 2 Osi priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.c) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową istniejącego Systemu teleinformatycznego PZGiK w zakresie oprogramowania koniecznego do świadczenia następujących e-usług:• obsługa geodetów,• obsługa rzeczoznawców majątkowych,• zdalna aktualizacja bazy danych EGiB,• zmiana w ewidencji gruntów i budynków,wraz z integracją wybranych e-usług z systemem pz.gov.pl (Profil Zaufany) oraz z systemem płatności elektronicznych.W zakres zamówienia wchodzi: dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania Powiatowego Portalu oraz oprogramowania e-usług wraz z pracami wdrożeniowymi i włączeniem dostarczonego oprogramowania do obecnie eksploatowanego w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu Systemu teleinformatycznego PZGiK.d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).e) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano następujące 3 (trzy) etapy:1) Etap I (pierwszy) obejmuje:• dostawę, instalację i włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK oprogramowania do świadczenia e-usług: obsługi geodetów, obsługi rzeczoznawców majątkowych i zmiana w ewidencji gruntów i budynków oraz oprogramowania Powiatowego Portalu;• integrację oprogramowania świadczącego e-usługi z usługami sieciowymi płatności elektronicznych, w taki sposób, aby zapewnić 5 poziom dojrzałości świadczonych przez nie e-usług;• przeprowadzenie instruktażu przystanowiskowego dla pracowników Starostwa Powiatowego obsługujących realizację wniosków i zgłoszeń w Systemie dziedzinowym PZGiK.2) Etap II (drugi) obejmuje:• integrację oprogramowania świadczącego e-usługi z usługami sieciowymi platformy Profil Zaufany (pz.gov.pl);• rozbudowę Systemu teleinformatycznego PZGiK;• włączenie dotychczas eksploatowanego oprogramowania e-usług: obsługi komornika sądowego oraz obsługi podmiotu realizującego zadania publiczne do Powiatowego Portalu.3) Etap III (trzeci) obejmuje:• dostawę, instalację i włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK oraz do Powiatowego Portalu oprogramowania do świadczenia e-usługi zdalnej aktualizacji bazy danych EGiB;• przeprowadzenie instruktażu przystanowiskowego dla pracowników Starostwa Powiatowego obsługujących realizację wniosków związanych ze zdalną aktualizacją bazy EGiB w Systemie dziedzinowym PZGiKf) Zamawiający wymaga, by na przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).g) Niniejsza specyfikacja wraz z załącznikami opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny.II. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.III. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (poprzez uwzględnienie wytycznych WCAG), ponieważ jest uniwersalny, uwzględnia przeznaczenia dla wszystkich użytkowników, tym samym spełnione są warunki określone w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.IV. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72263000-6
48600000-4
48610000-7
48612000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w następujących terminach:• Etap I, o którym mowa w pkt 3.I lit. e) ppkt 1) SIWZ - do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,• Etap II, o którym mowa w pkt 3.I lit. e) ppkt 2) SIWZ - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,• Etap III, o którym mowa w pkt 3.I lit. e) ppkt 3) SIWZ - do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej 1 (jedną) dostawę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (przez wartość dostawy rozumie się wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez wykonawcę za zrealizowaną dostawę) polegającą na wdrożeniu e-usług publicznych na co najmniej 4 poziomie dojrzałości, w tym w zakresie obsługi geodetów oraz obsługi rzeczoznawców majątkowych.Uwaga: W przypadku, gdy wymagana/-e dla potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej dostawa/-y jest/są częścią większego zamówienia obejmującego szerszy zakres dostaw, należy bezwzględnie podać tylko wartość dotyczącą wymaganego asortymentu dostaw i tylko te dostawy należy wymienić.W przypadku, gdy wartość dostawy jest wyrażona w walucie innej niż PLN, zamawiający przeliczy tę wartość na PLN zgodnie z kursem ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski wg kursu średniego podanego w dniu, w którym zostało zamieszczone przez zamawiającego ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony powyżej winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy występujący wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstawwykluczenia wykonawcy. Zatem zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczeniawłaściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II. Dokumentypodmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa (powyżej) oraz w pkt 11 ppkt4) lit. b), c) i d) SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega zopłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo żezawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniejniż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniemosoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tejosoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminie odpowiedniowskazanym powyżej w lit. a) i b). III. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, iż wykonawcy nie podlegająwykluczeniu, określone powyżej w pkt I lit. a), b) i c) składa każdy z wykonawcówoddzielnie. IV. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunkówudziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamawiający żąda odwykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionychpowyżej w pkt I lit. a), b) i c). V. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcy a nie jest on podmiotem, na któregozdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawyPzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotudokumentów wymienionych powyżej w pkt I lit. a), b) i c), o ile jest mu znany.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający może wezwać wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianieprzez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zatem zamawiający wezwiewykonawcę do złożenia: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy tedostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa powyżej zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 4 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej iopatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt12.I lit. a) SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treśćoświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc),sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony wpkt 12.I lit. a) SIWZ. II. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawyPzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu orazbraku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postacielektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczeniapodmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formędokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przezkażdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymiwymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku”dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym nazamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierającytajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia ofertyprzyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składaniaoferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. III.Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub welektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, naktórego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów luboświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałemelektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanegopodpisu elektronicznego. IV. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e doreprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy.V. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione woryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu luboświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15ppkt 5 SIWZ. VI. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-ypodpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynnościumocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osóbudzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentupoświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lubprzez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio zpełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiającydokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lubCentralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacjilub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę dozłożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisaniaoferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli iwiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu. VII. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowieniepełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwanależy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonegokwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lubw elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność zoryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. Wszelka korespondencjakierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. Spełnianiewarunków udziału w postępowaniu ocenia się zgodnie z opisem zawartym w pkt 11 SIWZ(ramka pierwsza), z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadkuudzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawyPzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującejwspółpracę tych wykonawców. VIII. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania,informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazujezamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszegopostępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IX.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. Zobowiązanie to określa w szczególności: (a) zakres dostępnych wykonawcyzasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przezwykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji jakości 20,00
Czas reakcji serwisu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.b) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp.c) W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach:i) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:• siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, niezwiązane z realizacją przedmiotu zamówienia itp.),• okoliczności leżących po stronie zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),• przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego;• wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności• przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych.Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.ii) zmiana - ograniczenie (rezygnacja) z części zakresu przedmiotu umowy przez zamawiającego z uzasadnionych przyczyn, mających charakter obiektywny, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy;iii) zmiany wynagrodzenia wykonawcy:• w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku,• w wyniku ograniczenia (rezygnacji) z części zakresu przedmiotu umowy, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy;iv) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,v) zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie,vi) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.e) W sytuacji wystąpienia okoliczności, o których wyżej mowa, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem zawierającym: i) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,ii) uzasadnienie zmiany,f) Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w tym m.in.:i) zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy, ze strony zamawiającego w przypadku braku możliwości nadzoru przez te osoby - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,ii) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych wykonawcy; zamawiającego, zmiana rachunku bankowego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,iii) przekształcenie wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.g) Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w pkt 26 SIWZ, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.h) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu (art.144 ust. 2 ustawy Pzp).i) Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.j) Strony zgodnie ustalają, że wykonawca nie może dokonać cesji jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z tej umowy, bez pisemnej zgody zamawiającego.k) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, o którym mowa w ppkt j).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> > Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI