Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-07
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00344990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf4f55a-1cf3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup urządzeń sieciowych dla UD Bielany

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przekazywanie ofert:
1. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
2. Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych:
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
4. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
1) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
• Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
• Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
• Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający (aplikacja dostępna do pobrania z poziomu Systemu).
• Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Prawidłowość konfiguracji stanowiska do złożenia oferty zaleca się zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
2) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadać:
• E-dowód osobisty osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64(...)
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje pkt 21 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.19.2024.AGO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac, w szczególności obejmuje:
I. Dostawę fabrycznie nowego sprzętu teleinformatycznego - 11 sztuk przełącznika Ethernet oraz 5 sztuk modułu sieciowego celem integracji go z istniejącymi systemami zarządzania i monitorowania funkcjonującymi w Mieście Stołecznym Warszawa tj. oprogramowaniem:
a. firmy Cisco Systems (WSA/ISE RADIUS/ISE TACACS/PI/DNA),
b. firmy Manage Engine (NCM/NA),
c. OpenSource (min. Zenoss, Nagios, Oxidized).
1. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
2. Wymagane jest aby dostarczona gwarancja wraz z serwisem producenta na wszystkie urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wynosiła 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego. Serwis musi być realizowany przez autoryzowany serwis producenta w miejscu instalacji.
3. Wszystkie dostarczane urządzenia sieciowe muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane przez jednego producenta i dostarczone z legalnego kanału dystrybucji tego producenta.
4. Zamawiający wymaga dołączenia do urządzeń dokumentacji – instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim (w wersji elektronicznej na pamięci USB FLASH).
5. Zamawiający wymaga zapewnienia samodzielnego dostępu do serwisu webowego producenta umożliwiającego:
a. zakładanie zgłoszeń serwisowych w centrum technicznym producenta,
b. aktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji,
c. dostęp do dokumentacji urządzeń i oprogramowania,
d. dostęp do pomocy technicznej producenta.
6. Zgłoszenia serwisowe mają być obsługiwane w trybie 8x5xNBD (w ciągu 5 dni roboczych, 8 godz. dziennie, w godz. 9.00-17.00). Maksymalny czas reakcji to następny dzień roboczy.
7. Kontrakt serwisowy producenta przełączników zostanie przez Wykonawcę zarejestrowany w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość dostępu do szczegółów kontraktu oraz dodanie do istniejącego konta CCO: umwarszawa / netmaster@um.warszawa.pl /.
8. Urządzenia mają zostać dostarczone wraz z wyposażeniem do montażu w szafach RACK.

II. Prace wdrożeniowe.
Dostarczenie urządzeń i akcesoriów obejmuje także ich wdrożenie przez Wykonawcę, według zakresu wdrożenia Zamawiającego, który wymaga:
1. Realizację niezbędnych prac analitycznych po stronie Wykonawcy, obejmujących:
1.1. dokonanie analizy obecnie pracującej sieci informatycznej w budynku głównym Zamawiającego, w tym mapę topologii połączeń fizycznych i logicznych, uwzględniającą: inwentaryzację obecnie wykorzystywanych urządzeń (adresacji, wersji oprogramowania funkcji w sieci Zamawiającego), konfigurację urządzeń (przełączniki, routery) i wykorzystywanych obecnie usług/protokołów sieciowych dla wszystkich warstw sieci (w tym. m.in.: routingu i STP (Spanning Tree Protocol), voice vlan itd.),
1.2. przedstawienia projektu implementacji posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych producenta Cisco oraz dostarczonych przełączników w ramach niniejszego postępowania, zawierający mapę połączeń fizycznych, w tym m.in.: propozycję konfiguracji urządzeń, adresacji itd.,
1.3. przedstawienia projektu przeniesienia funkcjonalności urządzeń rdzenia sieci na posiadane przez Zamawiającego dwa nowe urządzenia CISCO C9300 w wersji Essential z obecnie wykorzystywanego routera CISCO,
1.4. zaproponowania niezbędnych zmian konfiguracyjnych w sieci Zmawiającego z uwzględnieniem miejsc (PD) docelowej instalacji urządzeń oraz docelowej konfiguracji urządzeń posiadanych przez Zamawiającego i dostarczonych w ramach niniejszego postępowania.
Koncepcja docelowej infrastruktury sieciowej Zamawiającego musi zostać ostatecznie zatwierdzona przez Zamawiającego.
2. Zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja techniczna modernizacji sieci będzie podstawą do rozpoczęcia prac związanych z konfiguracją urządzeń do pracy sieci informatycznej UD Bielany. Wymagane jest uzgodnienie z Zamawiającym „okien czasowych”, w których będą realizowane prace, tak aby nie zaburzyć ciągłości pracy Urzędu.
3. Po realizacji całości prac wymagane jest dostarczenie dokumentacji powykonawczej, która zawierać będzie co najmniej: topologię połączeń fizycznych i logicznych sieci, adresację oraz konfigurację wszystkich urządzeń sieciowych. Dokument musi zawierać opis prac wykonanych w ramach wdrożenia i zmian w topologii sieci.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli 2 administratorów sieci Zamawiającego w zakresie administracji dostarczonymi urządzeniami, jak również z konfiguracji sieci wykonanej w ramach prac wdrożeniowych, w wymiarze co najmniej 8 godzin.

Klauzule społeczne
Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy) – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 140 dni od dnia podpisania umowy, w tym:
1. Dostawa Urządzeń w terminie do 80 dni od daty zawarcia umowy,
2. Realizacja usługi Wdrożenia Urządzeń w terminie 60 dni od daty ostatecznego odbioru urządzeń przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32422000-7 - Elementy składowe sieci

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował niżej opisane kryterium: Cena - 100 %
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryterium
oceny ofert przyznane zostaną do 2 miejsca po przecinku (według zasad matematyki, to znaczy z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie dookreśla warunku udziału w postępowaniu.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie dookreśla warunku udziału w postępowaniu.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie dookreśla warunku udziału w postępowaniu.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
1) dotyczącej doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył ) co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, która swym zakresem obejmowała co najmniej dostawę przełączników sieciowych.
2) dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Za spełniającego warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności co najmniej:
a) 1 osobą, która posiada doświadczenie w budowaniu, modernizowaniu lub wdrażaniu - co najmniej dwóch sieci komputerowych oraz posiada znajomość technologii oferowanych urządzeń.

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art.58 ustawy. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z Ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art.274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
oświadczenie (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ) – o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.
a. składa Wykonawca;
b. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców;
c. w przypadku polegania na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z własnym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający – przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art.274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ (pozycje „na wezwanie”):
a) Wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) Wykaz osób (sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - wraz z informacjami na temat ich, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art.58 ustawy. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt 15.1, 15.2, 15.3 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie z art.125 ust.1 ustawy składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza wstępnie brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zakres zmian został określony w § 10 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ: 1.Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 455 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące przesłanki:
1) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w Formularzu Ofertowym Urządzeń i zachodzi konieczność zastąpienia ich innymi, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na Urządzenia o parametrach nie gorszych niż zaoferowane, w szczególności na nowsze oprogramowanie lub Urządzenia tego samego producenta, pod warunkiem że zmiana wynika z faktu, że:
a. producent zakończył produkcję,
b. skończyła się dostępność oprogramowania lub Urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę,
2) wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnętrznym, nadzwyczajnym, któremu nie można zapobiec normalnymi środkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, niemożliwym do przewidzenia i nieuchronnym, w tym w szczególności związanym z obowiązującym w dacie zawarcia umowy stanem epidemii lub zagrożenia epidemicznego - termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez uprawnione do tego instytucje, służby, organy państwowe lub przedstawicieli Zamawiającego;
3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
4) zmiana sposobu dostarczania faktur wynikająca z konieczności dostosowania do wymogów wewnętrznych lub organizacyjnych Zamawiającego.
5) zmiana osoby, o której mowa § 8 ust. 1, z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany oraz zmiana osoby wymienionej w Wykazie osób stanowiącym załącznik do umowy, z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany, z zastrzeżeniem, że osoba ta musi spełniać wymagania zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia;
4. Formy aneksu nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego pisemnego powiadomienia.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiana osób wskazanych w § 8 ust. 3 – z przyczyn losowych.
6. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych adresowych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego na adres wynikający z niniejszej umowy, uznaje się za doręczoną.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. c.d. informacji do SEKCJI V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW:
Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
- w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
2. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
• Aneta Gołębiewska - Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, tel.: 22 443 48 17
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Maków Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania31-01-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI