Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup systemu zabezpieczeń sieciowych – 2 zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup systemu zabezpieczeń sieciowych – 2 zadania”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bc30ac1-42ee-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” oraz „Warunki korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Klauzula informacyjna dotyczącą zamówień́ publicznych (PZP) stanowi załącznik do SWZ oraz znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://www.lpr.com.pl/pl/rodo/.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że Klauzula informacyjna dotyczącą zamówień́ publicznych (PZP) stanowi załącznik do SWZ oraz znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://www.lpr.com.pl/pl/rodo/.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/IX/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1: Network Access Control (NAC) umożliwiające uwierzytelnienie oraz autoryzacje urządzeń w sieci LAN, a także uwierzytelnienie i autoryzację administratorów urządzeń – rozwiązanie złożone z 2 urządzeń w wersji wirtualnej obsługujący 800 sesji urządzeń końcowych oraz 2 urządzeń dla uwierzytelniania administratorów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE NR 2: Load Balancer z funkcją Web Access Firewall (WAF) w celu rozbudowy mechanizmów zabezpieczeń obecnie posiadanej infrastruktury – rozwiązanie złożone z 1 urządzenia w wersji wirtualnej obsługującej do 200Mbps ruchu z funkcją loadbalansera i WAF.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie:
ZADANIE NR 1: zakup licencji oprogramowania Network Access Control (NAC).
Lp. Stanowisko, funkcja w realizacji zamówienia
Wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie:
1. Inżynier nr 1:
a) musi posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b) musi posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i umiejętności w zakresie rozwiązań firmy Cisco Systems z zakresu routing and switching potwierdzone certyfikatem CCIE Routing&Switching;
c) musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Poufne”.
Min. liczba osób: 1
2. Inżynier nr 2:
a) musi posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b) musi posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i umiejętności w zakresie rozwiązań firmy Cisco Systems z zakresu routing and switching potwierdzone certyfikatem CCNP Routing&Switching;
c) musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Poufne”.
Min. liczba osób: 1
3. Inżynier nr 3:
a) musi posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b) posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i doświadczenie z rozwiązań firmy Cisco Systems z zakresu bezpieczeństwa potwierdzone certyfikatem CCIE Security;
c) posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Poufne”.
Min. liczba osób: 1
4. Kierownik projektu – osoba zobowiązana do nadzoru i realizacji wdrożenia oraz odpowiedzialna z ramienia Wykonawcy za prawidłowe wdrożenie.
Kierownik projektu:
a) musi posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b) musi posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania projektami informatycznymi potwierdzoną certyfikatem np. Prince 2 Practitioner lub Project Management Professional (PMP) lub równoważny.
Min. liczba osób: 1
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba była wykazywana na więcej niż jednym stanowisku, pełniła więcej niż jedna funkcję z wyjątkiem funkcji Kierownika Projektu.
ZADANIE NR 2: zakup licencji oprogramowania Load Balancer z funkcją Web Access Firewall (WAF).
Lp. Stanowisko, funkcja w realizacji zamówienia
Wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie
1. Kierownik projektu – osoba zobowiązana do nadzoru i realizacji wdrożenia oraz odpowiedzialna z ramienia Wykonawcy za prawidłowe wdrożenie.
Kierownik projektu:
a) musi posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b) musi posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania projektami informatycznymi potwierdzoną certyfikatem np. Prince 2 Practitioner lub Project Management Professional (PMP) lub równoważny.
Min. liczba osób: 1
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, aktualnego na dzień złożenia, nw. podmiotowego środka dowodowego:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia ww. podmiotowego środka dowodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik nr 3A i 3B do SWZ.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach i w zakresie określonym w załączniku nr 3A i 3B do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia:
ZADANIE NR 1: 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo – jakościowego, z zastrzeżeniem że szczegółowe terminy zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3A do SWZ).
ZADANIE NR 2: 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo – jakościowego, z zastrzeżeniem że szczegółowe terminy zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3B do SWZ).