Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu serwerowego wraz z licencjami dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologioczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu przy ul. Paderewskiego 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748877101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu serwerowego wraz z licencjami dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologioczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu przy ul. Paderewskiego 10.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e5cd73-131b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049985/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup sprzętu serwerowego wraz z licencjami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ssg.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem pod adresem https://ssg.ezamawiający.pl
3. Zamawiający wymaga, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy https://ssg.ezamawiający.pl
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://ssg.ezamawiający.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, w przypadku awarii bądź problemów z komunikacją poprzez platformę, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
a. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, i; https://ssg.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3. Zamawiający udostępnia Wykonawcy dane osobowe swoich pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotowej umowy. Powierzone Wykonawcy dane osobowe będą wykorzystywane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby niniejszej umowy, chyba że odrębne przepisy stanowią inaczej.
4. Wykonawca gwarantuje wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, aby przetwarzanie spełniało wymogi i chroniło prawa osób, których dane dotyczą, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwane dalej RODO.
5. Wykonawca składając ofertę, przyjmuje do wiadomości, iż dane osobowe jego pracowników oraz osób występujących w jego imieniu będą wykorzystywane i przetwarzane na potrzeby realizacji umowy, chyba że odrębne przepisy stanowią inaczej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca realizuje umowę z należytą starannością przy wykorzystaniu wiedzy i umiejętności zawodowych, z uwzględnieniem postępu w danej dziedzinie z zachowaniem obowiązków określonych w obowiązujących przepisach prawa oraz zawartych w niniejszej umowie.
2. WYKONAWCA zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów oraz danych osobowych należących do ZAMAWIAJĄCEGO, a uzyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
3. WYKONAWCA oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem się do zachowania w tajemnicy uzyskanych danych, nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane bez pisemnej zgody ZAMAWIAJĄCEGO w innym celu niż wykonanie Umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/8/ZSiL/IT/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 705578,05 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zakup serwerów bazodanowych i aplikacyjnych wraz z serwisem i gwarancją,
2) zakup macierzy, przełączników wraz serwisem i gwarancją,
3) zakup serwera backup wraz z licencją,
4) zakup systemu operacyjnego oraz licencji dostępowych Windows Serwer 2022
4.2.5.) Wartość części: 605578,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Formularza Ofertowego, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Sposób wyliczenia ceny:
2.1 Wartość netto pozycji w danym pakiecie należy liczyć w następujący sposób:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto
2.2 Wartość brutto pozycji w danym pakiecie należy liczyć w sposób następujący:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto
2.3 Cenę jednostkową brutto należy liczyć w sposób następujący:
wartość brutto ÷ ilość
2.4 Wartością netto przedmiotu zamówienia będzie suma poszczególnych wartości netto pozycji asortymentowych w pakiecie.
2.5 Wartością brutto przedmiotu zamówienia będzie suma poszczególnych wartości brutto pozycji asortymentowych w pakiecie.
3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie usługi przeniesienia obecnego środowiska bazodanowego i aplikacyjnego do nowej infrastruktury wraz instalacją, konfiguracją i parametryzacją.
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Formularza Ofertowego, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Sposób wyliczenia ceny:
2.1 Wartość netto pozycji w danym pakiecie należy liczyć w następujący sposób:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto
2.2 Wartość brutto pozycji w danym pakiecie należy liczyć w sposób następujący:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto
2.3 Cenę jednostkową brutto należy liczyć w sposób następujący:
wartość brutto ÷ ilość
2.4 Wartością netto przedmiotu zamówienia będzie suma poszczególnych wartości netto pozycji asortymentowych w pakiecie.
2.5 Wartością brutto przedmiotu zamówienia będzie suma poszczególnych wartości brutto pozycji asortymentowych w pakiecie.
3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie audytu bezpieczeństwa zgodnie z zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Formularza Ofertowego, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1A do SWZ, jako cenę brutto z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
UWAGA: Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
2. Sposób wyliczenia ceny:
2.1 Wartość netto pozycji w danym pakiecie należy liczyć w następujący sposób:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto
2.2 Wartość brutto pozycji w danym pakiecie należy liczyć w sposób następujący:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto
2.3 Cenę jednostkową brutto należy liczyć w sposób następujący:
wartość brutto ÷ ilość
2.4 Wartością netto przedmiotu zamówienia będzie suma poszczególnych wartości netto pozycji asortymentowych w pakiecie.
2.5 Wartością brutto przedmiotu zamówienia będzie suma poszczególnych wartości brutto pozycji asortymentowych w pakiecie.
3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się̨, z zastrzeżeniem art. 110 uPzp, Wykonawcę̨:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub w art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1);
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć wykonawcę:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Wykonawca wraz z ofertą składa:
- oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SWZ aktualne na dzień składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu Określenie warunków zgodnie z SWZ
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolności technicznej lub zawodowej
- Wykaz 3 dostaw/usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – o wartości brutto nie mniejszej niż:
Część nr 1 – 700 000,00 PLN,
Część nr 2 – 60 000,00 PLN,
Część nr 3 – 60 000,00 PLN,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostawy wraz z montażem, ,usług, kontrolę jakości, doświadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, certyfikatów a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.; zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3B do SWZ,
Kwalifikacja przedmiotowa Przedmiotowe środki dowodowe
W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo cenowym Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe:
a) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim – potwierdzające spełnianie wymagań SWZ,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z wymaganym prawem w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualizacji danych zawartych w oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz 3 dostaw/usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – o wartości brutto nie mniejszej niż:
Część nr 1 – 700 000,00 PLN,
Część nr 2 – 60 000,00 PLN,
Część nr 3 – 60 000,00 PLN,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostawy wraz z montażem, ,usług, kontrolę jakości, doświadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, certyfikatów a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.; zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3B do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo cenowym Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe:
a) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim – potwierdzające spełnianie wymagań SWZ,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z wymaganym prawem w tym zakresie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo cenowym Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe:
a) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim – potwierdzające spełnianie wymagań SWZ,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z wymaganym prawem w tym zakresie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
1) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron w przypadkach ściśle określonych
w SWZ w formie aneksu.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w sytuacji zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek określonych w art. 456 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku zmian do umowy dokonanych z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odstępuje od umowy w części, której zmiana dotyczy – zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
4. Którakolwiek ze stron umowy nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy spowodowane przez okoliczności niewynikające z przyczyn danej strony, w szczególności za okoliczności traktowane jako siła wyższa.
5. Dla celów realizacji umowy „siła wyższa” oznacza zdarzenie zewnętrzne, pozostające poza kontrolą stron oraz niewiążące się z zawinionym działaniem stron, którego strony nie mogły przewidzieć i które uniemożliwia proces realizacji umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojnę, rewolucję, pożary, powodzie, epidemie (z wyłączeniem pandemii COVID-19), akty administracji państwowej itp.
6. W przypadku zaistnienia stanu siły wyższej, strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań, niezwłocznie powiadomi drugą stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie. Wówczas strony niezwłocznie ustalą zakres, alternatywne rozwiązanie i sposób realizacji umowy. Strona zgłaszająca okoliczności musi kontynuować realizację swoich zobowiązań wynikających z umowy w takim stopniu, w jakim jest to możliwe i musi szukać racjonalnych środków alternatywnych dla realizowania zakresu, jaki nie podlega wpływowi siły wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https.://ssg.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni