Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu i licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa dla Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa dla Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9404af0-2ac0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050802/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup sprzętu i licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa dla Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://centrum-pediatrii.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został zawarty w zapisach
Rozdz. XXVII SWZ oraz wzoru umowy - klauzula informacyjna
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/18/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem i uruchomieniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. W wyniku powyższych działań zrealizowane zostanie doposażenie placówki Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz licencje oprogramowania, w wyniku czego u Zamawiającego nastąpi podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Wykonawca w ramach wdrożenia zrealizuje szkolenie personelu administrującego, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet nr 1:
2.1 dostawę, konfigurację i uruchomienie systemu w lokalizacji przy ulicy Piłsudskiego 9 składającego się z serwera i oprogramowania wykorzystywanego przez serwer do automatyzacji wykonywania odmiejscowych kopii zapasowych.
2.2 dostarczenie Zamawiającemu licencji, upoważniających Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami. Licencje obejmować będą wszelkie nowe wersje, poprawki i aktualizacje systemu pojawiające się w trakcie obowiązywania umowy, a także w okresie udzielonej gwarancji i opieki serwisowej.
2.3 przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego na własny koszt instruktażu personelu administrującego Zamawiającego.
2.4 udzielenie gwarancji, wsparcia technicznego i opieki serwisowej na dostarczony sprzęt w okresie 60 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
2.5 udzielenie gwarancji na dostarczone oprogramowanie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
2.6 wsparcie techniczne dla oprogramowania w okresie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem i uruchomieniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. W wyniku powyższych działań zrealizowane zostanie doposażenie placówki Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz licencje oprogramowania, w wyniku czego u Zamawiającego nastąpi podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Wykonawca w ramach wdrożenia zrealizuje szkolenie personelu administrującego, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet nr 2
2.7 dostawę, instalację i wdrożenie dwóch urządzeń UTM tworzących klaster, zabezpieczających infrastrukturę LAN w lokalizacji przy ulicy Piłsudskiego 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem i uruchomieniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. W wyniku powyższych działań zrealizowane zostanie doposażenie placówki Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz licencje oprogramowania, w wyniku czego u Zamawiającego nastąpi podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Wykonawca w ramach wdrożenia zrealizuje szkolenie personelu administrującego, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet nr 3:
2.8 dostawę i uruchomienie systemu do zabezpieczenia, monitorowania, zarządzania oraz kontrolowania sieci komputerowej w lokalizacji przy ulicy Zapolskiej 3 składającego się z serwera oraz oprogramowania antywirusowego klasy EDR, oprogramowania systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz oprogramowania do monitorowania zasobów IT;
2.9 dostarczenie Zamawiającemu licencji, upoważniających Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami. Licencje obejmować będą wszelkie nowe wersje, poprawki i aktualizacje systemu pojawiające się w trakcie obowiązywania umowy, a także w okresie udzielonej gwarancji i opieki serwisowej.
2.10 przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego na własny koszt instruktażu personelu administrującego Zamawiającego.
2.11 zapewnienie certyfikowanego szkolenia dla personelu administrującego w ramach wdrożenia dla oprogramowania EDR oraz oprogramowania systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.
2.12 udzielenie gwarancji, wsparcia technicznego i opieki serwisowej na dostarczony sprzęt w okresie 60 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
2.13 udzielenie gwarancji na dostarczone oprogramowanie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
2.14 wsparcie techniczne dla oprogramowania w okresie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie
- dla PAKIETU 1:
- co najmniej dwie dostawy serwerów o wartości min. 45.000,00 zł brutto każdy serwer w ramach każdej dostawy;
- dostawa co najmniej dwóch licencji i wdrożenie/uruchomienie oprogramowania do backup’u;
- dla PAKIETU 2: co najmniej dwie dostawy i wdrożenie/uruchomienie urządzeń klasy UTM o wartości min. 15.000,00 zł każde urządzenie klasy UTM w ramach każdej dostawy;
- dla PAKIETU 3:
- co najmniej dwie dostawy serwerów o wartości min. 35.000,00 zł brutto każdy serwer w ramach każdej dostawy;
- dostawa co najmniej dwóch licencji i wdrożenie/uruchomienie oprogramowania antywirusowego, lub oprogramowania do monitorowania zasobów IT, lub zarządzania siecią lub systemu kontroli i zarządzania dostępem;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 o treści określonej w załączniku nr 5 do SWZ.
2. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13.04.2022r. o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 do SWZ.
3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ustawy Pzp o treści określonej w załączniku nr 6 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dla PAKIETU 1:
- co najmniej dwie dostawy serwerów o wartości min. 45.000,00 zł brutto każdy serwer w ramach każdej dostawy;
- dostawa co najmniej dwóch licencji i wdrożenie/uruchomienie oprogramowania do backup’u;
- dla PAKIETU 2: co najmniej dwie dostawy i wdrożenie/uruchomienie urządzeń klasy UTM o wartości min. 15.000,00 zł każde urządzenie klasy UTM w ramach każdej dostawy;
- dla PAKIETU 3:
- co najmniej dwie dostawy serwerów o wartości min. 35.000,00 zł brutto każdy serwer w ramach każdej dostawy;
- dostawa co najmniej dwóch licencji i wdrożenie/uruchomienie oprogramowania antywirusowego, lub oprogramowania do monitorowania zasobów IT, lub zarządzania siecią lub systemu kontroli i zarządzania dostępem;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Wypełniony Załącznik nr 2 – Formularz parametrów technicznych
3. Wypełniony Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo-cenowy
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 4 projektowanych zapisów umowy - paragraf 13.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni