Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Zakup serwerów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: ˜Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@io.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.io.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zakup serwerów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-aa87258f-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zzastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIII oraz VII SWZ, komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacjielektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@io.gliwice.pl ( zwyłączeniem ofert)2) poprzez miniPortal, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępny pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portalWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP . Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy:1) formularza komunikacji, za pomocą którego Wykonawca może wysłać doZamawiającego: a) pytanie; b) wyjaśnienie, uzupełnienie; c) pisma w innych sprawach niż określone wpkt. a) oraz b)Za pomocą „formularza do komunikacji” nie należy składać ofert przetargowych,wprowadzać zmian do oferty, wycofywać oferty. Oferty przetargowe złożone przez „formularz dokomunikacji” nie są rejestrowane przez miniPortal, a tym samym nie są odnotowywane zmiany,wycofania, a podczas sesji otwarcia ofert nie można dokumentów odszyfrować.2) złożenia, zmiany,wycofania oferty za pomocą którego Wykonawca ma wysłać do Zamawiającego: a) ofertę; b) zgłosićzmianę w ofercie;c) wycofać ofertę. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystnie zminiPortalu jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferty, oświadczenia, októrych mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, októrym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, októrym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającegozasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, wformatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz.346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, zuwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanieprzez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formieelektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim.Pozostałe informacje zawarte są SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje się, że: 1) Administratorem danych osobowychprzetwarzanych w związku z prowadzeniem przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwicepostępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie zawarciem i realizacją umów wsprawie zamówień publicznych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie –Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa Oddział Gliwice, ul. WybrzeżeArmii Krajowej 15, 44-102 Gliwice2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy InstytutOnkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. WybrzeżeArmii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, tel. 32 278 91 853) Wyżej określone dane osobowe przetwarzanesą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia irealizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego( art. 6 ust. 1b RODO). 4) Odbiorcy danych: danenie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.5) Daneprzechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej niż doupływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy.6) Osoby, których dane podlegająprzetwarzaniu, posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia,ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody naprzetwarzanie przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodnośćz prawem przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO) wprzypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danychosobowych.7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego oraz następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawiezamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału wpostępowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜DO/DZ – TPbn- 381–2 –41 / 21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup serwerów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach. Opisprzedmiotu zamówienia orazwarunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: a) Opis przedmiotu zamówienia zał. 2do SWZ, b) Projektowane postanowieniaumowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8