Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup przełącznika sieciowego na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 22 3808200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup przełącznika sieciowego na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d71699a-75eb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
3. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „Cyfrowa E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.2 „Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nask.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3) Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty wformacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany,nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jakozaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.Zamawiający kieruje ew.wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce „Otrzymane”.Dokumentyskładane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodajpytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostaćwczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”.Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie wzakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanychkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzezwybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony.Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdyzałącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane osobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowaniekomunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj.dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowaniatransakcji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 rokuwsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. NASK -PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez emailinspektorochronydanych@nask.pl;2) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego;3)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom,operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze,podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotomuprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);4)Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie zwewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obronyprzezewentualnymi roszczeniami;5) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danychosobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo doprzenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przez osobę,której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym zustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, októrymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, októrych mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanegodalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, októrychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,6) W przypadku stwierdzenia, żeprzetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo downiesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,7) Podanie danych osobowych jestdobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,8)Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,9) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.3.2021.24.PKO[EZD RP]
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 36687,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przełącznika sieciowego na potrzeby realizacji projektu pod nazwą „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”, zwanym dalej „Sprzętem”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31214100-0 - Przełączniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4