Zakup przedłużenia licencji na MS Office 365 E3; E1; Projekt w plan 1 na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup przedłużenia licencji na MS Office 365 E3; E1; Projekt w plan 1 na potrzeby Gminy Stalowa Wola na okres 12 miesięcy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyStalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00066993
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup przedłużenia licencji na MS Office 365 E3; E1; Projekt w plan 1 na potrzeby Gminy Stalowa Wola na okres 12 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup przedłużenia licencji na MS Office 365 E3; E1; Projekt w plan 1 na potrzeby Gminy Stalowa Wola na okres 12 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbf5cb2-9555-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup oprogramowania Office dla Gminy Stalowa Wola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cbf5cb2-9555-11ec-94c8-de8df8ed9da1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy: e-zamówienia, która jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ lub ePUAPu
oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w postepowaniu-
3.2_20211016.pdf
Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących
Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu
złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie
przycisk złóż ofertę.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług
Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan
Grzegorz Madej, prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod
adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e mail: iod.scuw@stalowawola.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Zakup przedłużenia licencji na MS Office 365
E3; E1; Projekt w plan na potrzeby Gminy Stalowa Wola na okres 12 miesięcy” prowadzonym w trybie
zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji na MS Office 365 E3 i E1, oraz Projekt w plan 1 na potrzeby Gminy Stalowa Wola na okres 12 miesięcy oraz podległych jej jednostek organizacyjnych lub dostawa oprogramowania równoważnego.
2. Przedmiotowa dostawa obejmuje dostawę:
 Microsoft Office 365 E1 lub równoważna Subskrypcja pakietu usług hostowanych typ I - subskrypcja na użytkownika – 310 licencji;
 Microsoft Office 365 E3 lub równoważna Subskrypcja pakietu usług hostowanych typ II -subskrypcja na użytkownika – 6 licencji;
 Microsoft Project lub równoważna Subskrypcja pakietu usług hostowanych w Plan I -subskrypcja na użytkownika – 17 licencji;
3. Szczegółowe wymagania w zakresie dostarczanych dysków zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu Zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do MS Office i Microsoft Project Wykonawca zgodnie z art. 101 ust. 6 Pzp wraz z ofertą winien złożyć dowolny przedmiotowy środek dowodowy (np. szczegółowy opis produktu, karta katalogowa, karta techniczna itp.) celem potwierdzenia parametrów opisanych w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
5. Dokumenty o których mowa w pkt. 4, podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

4.2.6.) Główny kod CPV: 48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-16 do 2023-03-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia – załącznik nr 4 – składane wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do MS Office i Microsoft Project
Wykonawca zgodnie z art. 101 ust. 6 Pzp wraz z ofertą winien złożyć dowolny przedmiotowy
środek dowodowy (np. szczegółowy opis produktu, karta katalogowa, karta techniczna itp.)
celem potwierdzenia parametrów opisanych w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do MS Office i Microsoft Project
Wykonawca zgodnie z art. 101 ust. 6 Pzp wraz z ofertą winien złożyć dowolny przedmiotowy
środek dowodowy (np. szczegółowy opis produktu, karta katalogowa, karta techniczna itp.)
celem potwierdzenia parametrów opisanych w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności,
składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym:
1) formularz ofertowy – dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,
dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do MS Office i Microsoft Project
Wykonawca zgodnie z art. 101 ust. 6 Pzp wraz z ofertą winien złożyć dowolny przedmiotowy
środek dowodowy (np. szczegółowy opis produktu, karta katalogowa, karta techniczna itp.)
celem potwierdzenia parametrów opisanych w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw
do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum
- załącznik nr 2 i 3;
3) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 4;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez
dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do
podpisania umowy o zamówienie publiczne. 2.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego
zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez
Wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się dokonywania zmian postanowień umowy, chyba że zachodzą okoliczności
mające wpływ na jej wykonanie lub rozliczenie, takie jak:
1) zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia siły wyższej
- rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki
zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach;
2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w
pkt 1, niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających
wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron mowy –
termin wykonania umowy zostanie wydłużony o ilość dni równą okresowi, w których działania
osób trzecich uniemożliwiały realizację umowy;
3) przeszkód o charakterze administracyjnym, które to przeszkody nie są następstwem rażących
zaniedbań Wykonawcy;
4) zmian przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej
niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy powodująca zmianę istotnych
postanowień umowy;
6) w przypadku zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na
wykonanie przedmiotu zamówienia lub zakresu płatności;
7) zmian w zakresie urządzeń objętych Ofertą w sytuacji, gdy dostawa urządzań określonych w
Ofercie jest obiektywnie i bezspornie niemożliwa do zrealizowania z winy nie leżącej po stronie
Wykonawcy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić przyczyny niemożliwości
realizacji dostawy oraz dostarczyć urządzenia równoważne lub lepsze względem określonych w
Ofercie w cenie wskazanej w Ofercie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że urządzania
takie spełniają wszelkie wymogi określone przez Zamawiającego. Dostawa taka musi zostać
zaakceptowana przez Zamawiającego.
2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej a ich wprowadzenie
nastąpi na drodze obustronnie zawartego aneksu do Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: scuw ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Do stałej współpracy poszukujemy przewoźników z małymi solówkami DMC 7, 2t z windą. Prace mamy również na większe solówki DMC 18t z windą. DE-GB-IT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI