Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup praw do korzystania z nowych wersji programu SIMPLE_ERP, Eskulap i Alteris RIS/PACS będących w posiadaniu Zamawiającego wraz z ich opieką serwisową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup praw do korzystania z nowych wersji programu SIMPLE_ERP, Eskulap i Alteris RIS/PACS będących w posiadaniu Zamawiającego wraz z ich opieką serwisową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-794ca7ef-6dca-4f01-8e81-ae05c31e05b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup praw do korzystania z nowych wersji programu SIMPLE_ERP, Eskulap i Alteris RIS/PACS będących w posiadaniu Zamawiającego wraz z ich opieką serwisową na okres 24 m-cy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-794ca7ef-6dca-4f01-8e81-ae05c31e05b5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w rozdz. IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU/03/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Rozliczanie kosztów, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel – dla 8 stanowisk oraz Planowanie Pracy.
Przedmiot zamówienia jest sklasyfikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48450000-7; 48451000-4
Zakres wymagań:
a) Dostarczanie nowych wersji oprogramowania – zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami.
b) Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach lub informacjach o nowych wersjach oprogramowania przekazywana poprzez dział Aktualności w narzędziu HelpDesk udostępnionym przez Wykonawcę.
c) Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka lub dostęp do platformy, w której na bieżąco są umieszczane wszelkie informacje o aktualnych wersjach i rejestrze dokonanych zmian.
DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI w zakresie modułów:
- ERP.FK - Finanse i księgowość
- ERP.INFO – Info
- ERP.OT - Obrót towarowy
- ERP.PER - Personel
-ERP.MT - Majątek trwały
-ERP.JPK - JPK
- ERP.ePit – Podpis elektroniczny
- 10 licencji stanowiskowych
W zakresie oprogramowania, którego producentem jest NEXAR:
- Planowanie Pracy
- Koszty
4.2.6.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty - 90 % max 90 pkt
b) termin realizacji - 10 % max 10 pkt
Pakiet nr 1, 3, 5: Aktualizacje, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 2 do 7 dni. Należy wybrać liczbę z podanego zakresu.
Pakiet nr 2, 4, 6: Czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 8 do 24 godz.
*Wykonawca w formularzu cenowym - zał. nr 1 do SWZ w kolumnie 5 wpisuje deklarowane parametry.
1) W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji max 90 pkt.
Wg kryterium
C = najniższa cena łączna brutto
cena oferty badanej x 100 pkt x 90%
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym.
2) W zakresie kryterium „termin realizacji”: Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 10%; oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wg kryterium:
R = najniższa zaoferowana liczba dnia na dostarczenie aktualizacji
ilość dni zaoferowana w badanej ofercie na dostarczenie aktualizacji x 100 x 10%
Wk- waga procentowa kryterium
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowienia niniejszej SWZ oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 2
Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego dla oprogramowania SIMPLE_ERP.
Przedmiot zamówienia jest sklasyfikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72000000-5
Zakres wymagań:
1. Serwis systemu SIMPLE_ERP z następującymi obwarowaniami:
1) możliwości zgłaszania poprzez portal internetowy Wykonawcy (narzędzie Help Desk) czynności serwisowych, zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie Wykonawcy, a w przypadku braku dostępności narzędzia HelpDesk za pomocą telefonu, co najmniej w godzinach 8.00-16.00.
2. 24 Miesięczne wsparcie techniczne systemu SIMPLE_ERP w zakresie 12h + 1 dojazd, Planowanie pracy, Koszty 5h + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego, niewykorzystane godziny w ramach miesięcznego ryczałtu zostaną rozliczone w następnym okresie z tym że okresem rozliczeniowym jest kwartał, w ramach których wykonywane będą następujące czynności:
1) pomoc w administracji bazą danych w tym: usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem,
2) pomoc w instalacji i konfiguracji systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych,
3) pomoc w usunięciu awarii powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac, w przypadku którym od momentu zgłoszenia awarii do możliwego usunięcia Wykonawca będzie dysponował co najmniej 48 godzinnym terminem,
4) dostosowywanie systemu do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, raportów itp.
5) konsultacje uzupełniające/ pomoc użytkownikom w obsłudze systemu,
6) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników,
7) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty - 90 % max 90 pkt
b) termin realizacji - 10 % max 10 pkt
Pakiet nr 1, 3, 5: Aktualizacje, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 2 do 7 dni. Należy wybrać liczbę z podanego zakresu.
Pakiet nr 2, 4, 6: Czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 8 do 24 godz.
*Wykonawca w formularzu cenowym - zał. nr 1 do SWZ w kolumnie 5 wpisuje deklarowane parametry.
1) W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji max 90 pkt.
Wg kryterium
C = najniższa cena łączna brutto
cena oferty badanej x 100 pkt x 90%
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym.
2) W zakresie kryterium „termin realizacji”: Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 10%; oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wg kryterium:
R = najniższa zaoferowana liczba dnia na dostarczenie aktualizacji
ilość dni zaoferowana w badanej ofercie na dostarczenie aktualizacji x 100 x 10%
Wk- waga procentowa kryterium
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowienia niniejszej SWZ oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3
Dostęp do nowych wersji (aktualizacji) ESKULAP.
Przedmiot zamówienia jest sklasyfikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48451000-4
Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu.
Zakres wymagań:
a) Dostarczanie nowych wersji oprogramowania – zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami
b) Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach lub informacjach o nowych wersjach oprogramowania przekazywana poprzez dział Aktualności w narzędziu HelpDesk udostępnionym przez Wykonawcę.
c) Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka lub dostęp do platformy, w której na bieżąco są umieszczane wszelkie informacje o aktualnych wersjach i rejestrze dokonanych zmian lub informacjach o nowych wersjach oprogramowania przekazywana poprzez dział Aktualności w narzędziu HelpDesk
4.2.6.) Główny kod CPV: 48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty - 90 % max 90 pkt
b) termin realizacji - 10 % max 10 pkt
Pakiet nr 1, 3, 5: Aktualizacje, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 2 do 7 dni. Należy wybrać liczbę z podanego zakresu.
Pakiet nr 2, 4, 6: Czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 8 do 24 godz.
*Wykonawca w formularzu cenowym - zał. nr 1 do SWZ w kolumnie 5 wpisuje deklarowane parametry.
1) W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji max 90 pkt.
Wg kryterium
C = najniższa cena łączna brutto
cena oferty badanej x 100 pkt x 90%
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym.
2) W zakresie kryterium „termin realizacji”: Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 10%; oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wg kryterium:
R = najniższa zaoferowana liczba dnia na dostarczenie aktualizacji
ilość dni zaoferowana w badanej ofercie na dostarczenie aktualizacji x 100 x 10%
Wk- waga procentowa kryterium
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowienia niniejszej SWZ oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 4
Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego dla oprogramowania ESKULAP.
Przedmiot zamówienia jest sklasyfikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72000000-5
Zakres wymagań:
1. Serwis systemu ESKULAP z następującymi obwarowaniami:
1) Helpdesk telefoniczny dostępny, co najmniej w godzinach 8:00-16:00 w dni robocze z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Wsparcie techniczne przez 24 miesiące systemu ESKULAP w zakresie 7h + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego, niewykorzystane godziny w ramach miesięcznego ryczałtu zostaną rozliczone w następnym, w ramach których wykonywane będą następujące czynności:
1) pomoc w administracji bazy danych w tym : usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem;
2) pomoc w instalacji i konfiguracji systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych,
3) pomoc w usunięciu awarii powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadów losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac;
4) dostosowanie systemu do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, raportów itp.;
5) konsultacje uzupełniające / pomoc użytkownikom w obsłudze systemu;
6) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników;
7) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty - 90 % max 90 pkt
b) termin realizacji - 10 % max 10 pkt
Pakiet nr 1, 3, 5: Aktualizacje, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 2 do 7 dni. Należy wybrać liczbę z podanego zakresu.
Pakiet nr 2, 4, 6: Czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 8 do 24 godz.
*Wykonawca w formularzu cenowym - zał. nr 1 do SWZ w kolumnie 5 wpisuje deklarowane parametry.
1) W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji max 90 pkt.
Wg kryterium
C = najniższa cena łączna brutto
cena oferty badanej x 100 pkt x 90%
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym.
2) W zakresie kryterium „termin realizacji”: Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 10%; oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wg kryterium:
R = najniższa zaoferowana liczba dnia na dostarczenie aktualizacji
ilość dni zaoferowana w badanej ofercie na dostarczenie aktualizacji x 100 x 10%
Wk- waga procentowa kryterium
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowienia niniejszej SWZ oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 5
Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.
Przedmiot zamówienia jest sklasyfikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8; 48451000-4
Zakres wymagań:
1. Dostarczanie nowych wersji oprogramowania – zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami.
2. Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach lub informacjach o nowych wersjach oprogramowania przekazywana poprzez dział Aktualności w narzędziu HelpDesk udostępnionym przez Wykonawcę.
3. Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka lub dostępu do platformy, w której na bieżąco są umieszczane wszelkie informacje o aktualnych wersjach i rejestrze dokonanych zmian.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty - 90 % max 90 pkt
b) termin realizacji - 10 % max 10 pkt
Pakiet nr 1, 3, 5: Aktualizacje, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 2 do 7 dni. Należy wybrać liczbę z podanego zakresu.
Pakiet nr 2, 4, 6: Czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 8 do 24 godz.
*Wykonawca w formularzu cenowym - zał. nr 1 do SWZ w kolumnie 5 wpisuje deklarowane parametry.
1) W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji max 90 pkt.
Wg kryterium
C = najniższa cena łączna brutto
cena oferty badanej x 100 pkt x 90%
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym.
2) W zakresie kryterium „termin realizacji”: Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 10%; oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wg kryterium:
R = najniższa zaoferowana liczba dnia na dostarczenie aktualizacji
ilość dni zaoferowana w badanej ofercie na dostarczenie aktualizacji x 100 x 10%
Wk- waga procentowa kryterium
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowienia niniejszej SWZ oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 6
Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego Informatycznego Systemu Radiologicznego RIS/PACS dla Pracowni RTG i TK.
Przedmiot zamówienia jest sklasyfikowany według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72000000-5
Zakres wymagań:
1. Dostępność specjalisty pod telefonem stacjonarnym, celem udzielenia pomocy przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemu w godzinach 8:00-16:00.
2. Usuwanie awarii Systemu i błędów w działaniu Systemu w czasie 8-24h od chwili zgłoszenia.
3. Pomoc przy usuwaniu błędów generowanych przez Zamawiającego w liczbie 4h miesięcznie wsparcia /prac serwisowych, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc.
4. Gotowość do realizacji prac wdrożeniowych, aktualizacji oprogramowania w godzinach 8:00-16:00 w dni robocze.
5. Aktualizacja bazy danych (wykonywane ze względu na wymagania systemu).
6. Uaktualnienie systemu operacyjnego serwera (wykonywane ze względu na wymagania systemu).
7. Update nowych wersji systemu w okresie obowiązywania umowy.
8. Dostosowywanie Systemu do wymogów sprawozdań określonych przez NFZ.
9. Dodatkowa wizyta w zakresie jednego dnia roboczego Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego (wykraczająca poza konieczne wizyty serwisowe) w godzinach 8:00-16:00 w dni robocze.
10. Możliwość kontaktu z serwisem Wykonawcy poza godzinami 8:00-16:00 w dni robocze, a także dni wolne od pracy, w celu zagwarantowania ciągłości pracy ZDO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena oferty - 90 % max 90 pkt
b) termin realizacji - 10 % max 10 pkt
Pakiet nr 1, 3, 5: Aktualizacje, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 2 do 7 dni. Należy wybrać liczbę z podanego zakresu.
Pakiet nr 2, 4, 6: Czas reakcji na zgłoszenie o awarii do momentu przystąpienia do naprawy, gdzie ocenie podlegać będzie przedział czasowy od 8 do 24 godz.
*Wykonawca w formularzu cenowym - zał. nr 1 do SWZ w kolumnie 5 wpisuje deklarowane parametry.
1) W zakresie kryterium „cena” oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji max 90 pkt.
Wg kryterium
C = najniższa cena łączna brutto
cena oferty badanej x 100 pkt x 90%
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena łączna brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym.
2) W zakresie kryterium „termin realizacji”: Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 10%; oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt.
Wg kryterium:
R = najniższa zaoferowana liczba dnia na dostarczenie aktualizacji
ilość dni zaoferowana w badanej ofercie na dostarczenie aktualizacji x 100 x 10%
Wk- waga procentowa kryterium
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postanowienia niniejszej SWZ oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + R
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin realizacji”
2. Ocenie wg podanych wyżej kryteriów zostaną poddane jedynie oferty nieodrzucone – ważne. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SWZ):
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku;
2) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku;
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku;
4) zdolność techniczna i zawodowa – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;
2a) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3a) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 1 ustawy;
4a) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 usta. 1 pkt 1 ustawy;
5a) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp;
6a) Oświadczenie o wypełnienie obowiązków RODO – załącznik nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
f.1. Zaakceptowany wzór umowy – według wzoru stanowiącego zał. nr 2 oraz 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli Wykonawca nie złoży PRZEDMIOTOWYCH środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
a) Formularz ofertowy – według wzoru utworzonej na stronie prowadzonego postępowania na e-zamówieniach;
b) Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ;
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ;
d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ;
e) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnym.
f) PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE :
f.1. Zaakceptowany wzór umowy – według wzoru stanowiącego zał. nr 2 oraz 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
WARUNKI I USTALENIA, KTÓRE BĘDĄ WPROWADZANE DO UMOWY
1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik Nr 2 i 3
2. Zmiana umowy jest możliwa zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 421 ustawy Pzp.
4. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16