Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-01
  • ZamawiającyMINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 421 04 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alegowska@kulturaisport.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura, dziedzictwo narodowe i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36ad02b-15ff-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 oprogramowania i licencji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
PentiumIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 Uwaga - korzystanie z operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatemPAdES; 7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. 6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt,.ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES. Pozostałe wymagania zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa; 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu za pomocą
poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@kulturaisport.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym. Pozostałe informacje dot.
RODO zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa prawa do nowych wersji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz dostawa licencji oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego wraz z wdrożeniem najnowszej dostępnej wersji wszystkich poniższych komponentów zamówienia
A. Prawo do nowych wersji oprogramowania wraz z aktualizacją baz bezpieczeństwa dla posiadanych przez Zamawiającego licencji ESET Endpoint Encryption w liczbie 200,ważne do 24 grudnia 2023 roku ( 24 miesiące), lub spełniający warunki określone w ppkt. a. Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ;
B. Prawo do nowych wersji oprogramowania wraz z aktualizacją baz bezpieczeństwa (w tym sygnatur antywirusowych i szkodliwego oprogramowania) dla posiadanych przez Zamawiającego licencji ESET Endpoint Security dla systemu operacyjnego Windows w liczbie 1000, ważne do 24 grudnia 2023 roku ( 24 miesiące), lub spełniający warunki określone w ppkt. b. Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ;
C. licencje wraz aktualizacją baz bezpieczeństwa (w tym sygnatur antywirusowych i szkodliwego oprogramowania) programu ESET Endpoint Security dla systemu operacyjnego MAC OS w liczbie 10 ważne do 24 grudnia 2023 roku ( 24 miesiące), lub spełniający warunki określone w ppkt. c. Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ;
D. licencje oprogramowania ESET Dynamic Threat Defence w liczbie 1000 wraz z aktualizacją oprogramowania oraz baz bezpieczeństwa ważne do 24 grudnia 2023 roku , lub spełniający warunki określone w ppkt. d. Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ;
E. licencje oprogramowania ESET Enterprise Inspector w liczbie 1000 wraz z aktualizacją oprogramowania oraz baz bezpieczeństwa ważne do 24 grudnia 2023 roku , lub spełniający warunki określone w ppkt. E Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ;
F. Prawo do nowych wersji oprogramowania serwera zarządzającego dla posiadanego przez Zamawiającego serwera ESET Security Management Center dla 1 licencji ważne do 24 grudnia 2023 roku ( 24 miesiące), lub spełniający warunki określone w ppkt. f. Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ.
Wyżej wymienione aktualizacje i licencje Wykonawca musi dostarczyć w taki sposób, aby okres 24 miesięczny był liczony od 25 grudnia 2021 roku, ponieważ prawo do nowych wersji oprogramowania oraz aktualizacji posiadanych baz bezpieczeństwa dla posiadanych przez Zamawiającego licencji wygasa 24.12.2021 r.
Wyżej wymienione dostawy nowych licencji Wykonawca musi zrealizować w taki sposób, aby data zakończenia prawa do nowych wersji oprogramowania wraz aktualizacją baz bezpieczeństwa była tożsama z datą zakończenia praw do nowych wersji oprogramowania wraz aktualizacją baz bezpieczeństwa z innych punktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów
jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów. A. KRYTERIUM „Cena brutto oferty” – 60% Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg wzoru: Cena brutto oferty z najniższą ceną/ Cena brutto oferty badanej x 100 x 60% = liczba punktów. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830). Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830). Pod pojęciem ceny brutto należy rozumieć sumę kosztów wykonania prac składających się na przedmiot zamówienia. B. Punkty za kryterium „Doświadczenie pracownika wykonującego wdrożenie oprogramowania”, zostaną przyznane i obliczone w następujący sposób: Zamawiający przyzna punkty w odniesieniu do wykazanego doświadczenia pracownika wykonującego wdrożenie oprogramowania*, spełniającego wymagania (tj. minimalne wymagania określone warunkiem udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 4 pkt. I ppkt. 4, który posiada dodatkowe doświadczenie tj. posiada doświadczenie jako wdrożeniowiec oferowanego oprogramowania:
• w co najmniej jednym wdrożeniu o wartości co najmniej 10.000 zł brutto – 0 pkt.
• w co najmniej w dwóch wdrożeniach o wartości co najmniej 10.000 zł brutto każdy – 10 pkt.
• w co najmniej w trzech wdrożeniach o wartości co najmniej 10.000 zł brutto każdy – 20 pkt.
Liczba punktów oferty badanej w kryterium „Doświadczenie pracownika wykonującego wdrożenie oprogramowania/ Najwyższa liczba punktów w kryterium "Doświadczenie pracownika wykonującego wdrożenie oprogramowania" x 100 x 20% = ilość punktów
* Wykonawca, w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium, zobowiązany jest wskazać osobę, która zostanie wskazana także do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu - spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 4 SWZ pkt. I ppkt. 4, tj. posługuje się językiem polskim w stopniu komunikatywnym, posiada potwierdzenie odbycia szkolenia autoryzowanego przez producenta lub dystrybutora zaoferowanego oprogramowania oraz posiada doświadczenie jako wdrożeniowiec oferowanego oprogramowania w co najmniej jednym wdrożeniu o wartości co najmniej 10.000 zł brutto oraz posiada dodatkowe (większe) doświadczenie podlegające punktacji wg ustalonego kryterium.
C. Punkty za kryterium „Czas wdrożenia oferowanego oprogramowania” zostaną przyznane i obliczone w następujący sposób: Maksymalny czas wdrożenia oferowanego oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych, liczony od dnia dostawy.
Jeżeli Wykonawca wskaże czas wdrożenia krótszy niż 10 dni roboczych Zamawiający uzna czas wdrożenia jako 10 dni roboczych i przyzna punkty jak dla wskazania czasu wdrożenia 10 dni roboczych.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu innego niż wymaganego przez Zamawiającego – do 10 dni lub do 20 dni lub do 30 dni (np. do 15 dni) Zamawiający przyzna punkty jak dla progu niższego punktowo (tj. tak jak dla wskazania terminu 20 dni). Wskazanie czasu wdrożenia powyżej 30 dni roboczych będzie skutkował odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.
Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:
- czas wdrożenia oferowanego oprogramowania do 30 dni roboczych - 0 pkt
- czas wdrożenia oferowanego oprogramowania do 20 dni roboczych – 10 pkt
- czas wdrożenia oferowanego oprogramowania do 10 dni roboczych – 20 pkt
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Liczba punktów oferty badanej w kryterium „Czas wdrożenia oferowanego oprogramowania”/Najwyższa liczba punktów w kryterium „Czas wdrożenia oferowanego oprogramowania” x 100 x 20% = ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracownika wykonującego wdrożenie oprogramowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wdrożenia oferowanego oprogramowania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu. Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że :
dysponuje lub będzie dysponował:
- pracownikiem wykonującym wdrożenie oprogramowania, który łącznie spełnia następujące warunki:
a) posługuje się językiem polskim w stopniu komunikatywnym,
- posiada potwierdzenie odbycia szkolenia autoryzowanego przez producenta lub dystrybutora oferowanego oprogramowania
- posiada doświadczenie jako wdrożeniowiec oferowanego oprogramowania w co najmniej jednym wdrożeniu o wartości co najmniej 10.000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Zasady składania oświadczeń: a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (podmiot trzeci, na potencjał którego powołuje się Wykonawca) Wykonawca wraz z oświadczeniem, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdz. 4 pkt II: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) warunku, o którym mowa w Rozdziale 4 pkt I ppkt 4 – Zamawiający zażąda (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo, odpowiednio: 1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. „Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust. 6 (jeżeli dotyczy) Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 - stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ)
5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 12 – nie dotyczy.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w rozdz. 3 pkt. I. ust. 4 – stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy). W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. Wniesienie wadium formie poręczeń lub gwarancjach musi zostać przekazane w oryginale, w postaci elektronicznej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. Wykonawca może załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, co ułatwi Zamawiającemu badanie ofert.
8. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy). Jeżeli Zamawiający przewidział możliwość powołania się na rozwiązania równoważne a Wykonawca, korzysta z tej możliwości to zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
9. Oświadczenie o zastrzeżenie określonych informacji jako tajemnicy
przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego
powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru Zamawiającego: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac realizowanych przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu
trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu. 5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców. 6. Warunek udziału w postępowaniu, o którym
mowa w rozdz. 4. pkt I ust. 2 (prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy). 7. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy). 8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany został określone w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Usługa szkoleniowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wykonanie i dostawa kalendarzy na rok 2022 oraz notesów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup oprogramowania bezpieczeństwa teleinformatycznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa 7 sztuk serwerów oraz rozbudowa serwerów HPE BL 460 G10 o dodatkową pamięć RAM oraz karty FC
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI