Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oprogramowania 3D [Simulator] oprogramowanie z usługą wdrożeniową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 25
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oprogramowania 3D [Simulator] oprogramowanie z usługą wdrożeniową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5bdede8-b5a6-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00124148/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup oprogramowania 3D [Simulator]
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
5. W ramach projektu - W ramach projektu - " Rozwój kadr dla sektora usług dla biznesu w Gorzowie Wielkopolskim”, POWR.03.01.00-00-O020/19 – poz. 9
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ajp.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ajp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: kjakubowska@ajp.edu.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8.00-15.00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) zawarta jest w rozdziale XXVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-04/22/KJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oprogramowania 3D umożliwiającego tworzenie modeli i szkoleń, ze skomplikowanej obsługi/naprawy maszyn, programowanie, modelowanie części, schematów budowy maszyn, wizualizacji.
Oprogramowanie może zostać zastosowane w branży samochodowej, maszynowej, zbrojeniowej, medycznej, czyli takiej, w której wykorzystywane są różne typy silników, a personel je obsługujący musi uczestniczyć w procesach szkoleniowych z zakresu budowy i obsługi tych narzędzi. Dlatego też zakupywane w ramach postępowania narzędzie powinno umożliwiać projektowanie wirtualnego modelu 3D silnika lub/i urządzenia, odzwierciedlając je w sposób jak najbardziej zbliżony do rzeczywistego
4.2.6.) Główny kod CPV: 48321100-5 - System projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dostarczonych gotowych modeli 3D kompatybilnych i możliwych do opracowanie w narzędziu dostarczanym przez wykonawcę
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swym zakresem niniejszemu postępowaniu, gdzie każda z usługa polegała na:
- dostawie i wdrożeniu licencji korporacyjnej ( czyli licencji z nieograniczoną możliwością instalacji na komputerach Zamawiającego)oferowanego narzędzia 3D,
- przeprowadzeniu co najmniej 16 godzin szkolenia z zakresu obsługi oferowanego przez Wykonawcę narzędzia3D;
- świadczeniu co najmniej 12 miesięcznej usługi wsparcia (suppportu) polegającej na zapewnieniu konsultanta, który przyjmował zgłoszenia od Zamawiającego dotyczące działania oferowanego oprogramowania oraz polegającej na zapewnieniu właściwego funkcjonowania oferowanego oprogramowania, w tym zapewnienie właściwego przebiegu procesu programowania, modelowania, szkolenia, testowania;
- wartość każdej z usług była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto.
Zamawiający spełnianie niniejszego warunku będzie weryfikował na podstawie:
- złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu
- wykazu wykonanych usług (załącznik nr 3) wraz z dokumentami poświadczającymi wykonanie wskazanych usług należycie i w terminie, zgodne z przedmiotem zamówienia, w tym np. referencjami.
Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniające następujące warunki:
1) Rola: Konsultant, który będzie odpowiedzialny za udzielanie wsparcia technicznego :
• posiada wykształcenie wyższe z obszaru nauk technicznych (informatyka lub mechanika i budowa maszyn lub pokrewne);
• posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie praktyczne, w zakresie projektowania szkoleń 3D w narzędziu oferowanym przez Wykonawcę,
• uczestniczył, w okresie ostatnich 3 latach, w co najmniej dwóch projektach, w których z wykorzystaniem oferowanego przez Wykonawcę narzędzia, wykonał co najmniej 10 symulacji 3D lub/i 10 wizualizacji 3D, z obsługi/naprawy skompilowanych technicznie maszyn, z wykorzystaniem narzędzia 3D oferowanego przez Wykonawcę (dla potwierdzenia spełniania wymagań Wykonawca wskaże w wykazie osób tytuł symulacji/wizualizacji, tytuł projektu w ramach którego zostały przygotowane.
• uczestniczył, w okresie ostatnich 3 latach, w co najmniej dwóch projektach, w ramach których pełnił rolę konsultanta i udzielał wsparcia z zakresu obsługi narzędzia 3D oferowanego przez Wykonawcę(dla potwierdzenia spełnienia wymagania Wykonawca, w wykazie osób, wskaże łączną ilość lat posiadanego doświadczenia oraz miejsce i okres jego zdobycia).
2) Rola: Trener, który będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie szkoleń:
• posiada wykształcenie wyższe z obszaru nauk technicznych (informatyka lub mechanika i budowa maszyn lub pokrewne);
• przeprowadził, w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 16 godzin szkoleń z zakresu projektowania technicznych szkoleń 3D w narzędziu oferowanym przez Wykonawcę (dla potwierdzenia spełnienia wymagania Wykonawca, w wykazie usług , wskaże termin, tytuł i czas szkolenia a także z nazwy zlecającego wykonie szkolenia);
• przeprowadził, w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 16 godzin szkolenia z zakresu obsługi narzędzia 3D oferowanego przez Wykonawcę (dla potwierdzenia spełnienia wymagania Wykonawca w wykazie osób wskaże termin, tytuł i czas szkolenia a także z nazwy zlecającego wykonie szkolenia);
• uczestniczył, w okresie ostatnich 3 latach, w co najmniej dwóch projektach, w których z wykorzystaniem oferowanego przez Wykonawcę narzędzia, wykonał co najmniej 10 symulacji 3D lub/i 10 wizualizacji 3D, z obsługi/naprawy skompilowanych technicznie maszyn, z wykorzystaniem narzędzia 3D oferowanego przez Wykonawcę (dla potwierdzenia spełniania wymagań Wykonawca wskaże w wykazie osób tytuł symulacji/wizualizacji, tytuł projektu w ramach którego zostały przygotowane)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości, w której jedna osoba pełniła będzie w ramach zamówienia dwie role.
Zamawiający spełnianie niniejszego warunku będzie weryfikował na podstawie:
- złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu
- złożonego wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13