Zakup multimedialnych materiałów edukacyjnych wraz z platformą elektroniczną do przeprowadzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup multimedialnych materiałów edukacyjnych wraz z platformą elektroniczną do przeprowadzenia kursu do uzyskania licencji pilota liniowego samolotowego org przez OKL PANS w Chełmie dla studentów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-06-08
  • ZamawiającyPaństwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00182634
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup multimedialnych materiałów edukacyjnych wraz z platformą elektroniczną do przeprowadzenia kursu do uzyskania licencji pilota liniowego samolotowego org przez OKL PANS w Chełmie dla studentów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825640456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup multimedialnych materiałów edukacyjnych wraz z platformą elektroniczną do przeprowadzenia kursu do uzyskania licencji pilota liniowego samolotowego org przez OKL PANS w Chełmie dla studentów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0a97c1-dcd4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcami w zakresie przesyłania pytań do treści SWZ;przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych
środków dowodowych;
przesyłania odp. na wezwanie do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1, podmiotowych
środków dowodowych, innych dok. lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie
Zamawiającego do złożenia
wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub
innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dot.
treści przedmiotowych środków
dowodowych;przesłania odpowiedzi na inne wezwania wynikające z ustawy Pzp; przesyłania wniosków, informacji,oświadczeń
Wykonawcy; przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę
przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania z apośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamaw. będzie przekazywał
wykonawcom informacje za pośrednictwem
platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert.Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, będzieprzekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wykonawca jako podmiot profesjonalny
maobowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii
lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć
min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248154/01 z
dnia 2021-10-27
2021-10-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy obsługujący format plików .pdf,Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za
pomocą protokołu
TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:akceptuje warunki
korzystania z platforma zakupowa.pl określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosujesię do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamaw.nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób
niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy
Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platforma zakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platforma
zakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platforma
zakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm;• w sprawach
związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt
pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, pocztą elektroniczną na adres e-mail:iod@panschelm.edu.pl, tel. 665
170 003 lub pod adresem Inspektor Ochrony Danych ul. Pocztowa 54,22-100 Chełm;• Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a
podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;• odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób z automatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana; - na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;- na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna a Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio
pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno zwłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-ZP.251.73.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Multimedialne materiały edukacyjne wraz z platformą elektroniczną

4.2.6.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium
najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną
sklasyfikowane wg poniższego wzoru:
Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------- x 100
Cena badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wdrożenie centralnego serwera logów w Urzędzie Gminy - Ostrówek-Kolonia
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wdrożenie centralnego serwera logów w Urzędzie Gminy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI