Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Zakup licencji rozszerzającej usługę Microsoft Entra ID 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Chmielna 69
 
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
 
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Zakup licencji rozszerzającej usługę Microsoft Entra ID 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d129ae-69cb-11ee-9aa3-96d3b4440790
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444444
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114947/05/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.8 Zakup licencji rozszerzającej usługę Azure Active Directory
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę (w formacie danych: .doc, .docx, .pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr.
 
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 6 do PPU
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 6 do PPU
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 47/23/TPBN
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.5.) Wartość zamówienia:  210920,00 PLN  
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest: Zakup licencji rozszerzającej usługę Microsoft Entra ID dla maksymalnie 800 użytkowników (750 użytkowników – zamówienie podstawowe, 50 użykowników – zamówienie opcjonalne). 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
 
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 
 9. Zamawiający w ramach realizacji zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
Prawo opcji oznacza, że w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, w okresie do 12 (dwunastu) miesięcy od dnia 1.12.2023 r., Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć minimalnie 10 (dziesięć) a maksymalnie 50 (pięćdziesiąt) sztuk subskrybcji Microsoft Entra ID P1, które będą użykowane w okresie 1 (jednego) miesiąca.
Zamawiający uprawniony jest do składania Wykonawcy zamówień na dostawę subskrypcji Oprogramowania w ramach prawa opcji zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem z zastrzeżeniem, że maksymalna liczby subskrypcji Oprogramowania w miesiącu kalendarzowym nie przekroczy wartości wskazanych w § 2 ust. 1 pkt 2 PPU. 
Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu należytej realizacji prawa opcji będzie płatne w miesięcznie z dołu i będzie obejmowało koszt faktycznie wykorzystanych przez Zamawiającego w danym miesiącu kalendarzowym subskrypcji Oprogramowania.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niewykorzystania w całości kwoty na zamówienie opcjonalne w przypadku nie skorzystania z prawa opcji 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Punktowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy winni przedłożyć
oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ, z art. 125 ust. 1 Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów. 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenia wymienione w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ oraz na wezwanie oświadczenia wymienione w rozdziale IX pkt 5 ppkt 1 SWZ. 
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 58 ustawy Pzp), pod warunkiem spełnienia następujących wymagań:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b) pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w rozdziale VIII pkt 4 SWZ.
c) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2 ppkt 2 SWZ, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 1 i 2 SWZ;
d) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
e) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Załącznik nr 4 do SWZ - PPU, § 12 "Zmiany Umowy" 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-23 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ncbr
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 10:00
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni 
 
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w okresie 12 (dwunastu) miesięcy od dnia 1.12.2023 r.
2. Termin rozpoczęcia usługi może ulec zmianie w zależności od zakończenia procedury przetargowej prowadzonej w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.