Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Unijnych Projektów Transportowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-14
  • Numer ogłoszenia561617-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561617-N-2020 z dnia 2020-07-14 r.

Centrum Unijnych Projektów Transportowych: Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE, Pomocy Technicznej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz Polska Wschodnia
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych, krajowy numer identyfikacyjny 14100714500000, ul. Plac Europejski  2 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 262 06 28, e-mail zampub@cupt.gov.pl, faks 22 262 05 01.
Adres strony internetowej (URL): www.cupt.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Jednostka Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.cupt.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.cupt.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
/CUPT/SkrytkaESP Dopuszczone

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Numer referencyjny: 14.2020.ZAM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 1) Część I – Zakup licencji Microsoft lub równoważnych wraz z zapewnieniem usługi asysty typu Software Assurance 2) Część II – Zakup pakietów subskrypcji na oprogramowanie

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72611000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 464691,15
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30
2021-03-11

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż: 1.Dla Części I - najpóźniej do dnia 30.11.2020 r. 2.Dla Części II - najpóźniej do dnia: 1)28.11.2020 r. – w zakresie pozycji 1.1., 2.1., 3.1. Formularza ofertowego, 2)28.02.2021 r. – w zakresie pozycji 1.2., 2.2., 3.2. Formularza ofertowego, 3)21.12.2020 r. – w zakresie pozycji 4.1. Formularza ofertowego, 4)11.03.2021 r. – w zakresie pozycji 4.2. Formularza ofertowego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli: 1) dla Części I - Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy licencji Microsoft o wartości, co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda, 2) dla Części II - Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy licencji innych niż Microsoft o wartości, co najmniej 80 000,00 złotych brutto każda, UWAGA: W przypadku zamówień nadal trwających, Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy wartość wykonanych usług w danym zamówieniu osiągnęła kwotę określoną w przedmiotowym warunku, w związku z tym Wykonawca powinien podać ich wartośćtylko w zakresie już zrealizowanym
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzieńzłożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu oart. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, wktórym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,2) dokumentu dotyczącego podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celuwykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakimWykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawcapolega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wRozdziale VII ust. 2 pkt 1) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w RozdzialeVII ust. 2 pkt 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Terminy określone w pkt. 3) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzieńzłożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu oart. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, wktórym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,2)wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu -uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3) SIWZ, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniemdowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: -Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy byływykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowapowyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy wprzedstawionych na potwierdzenie spełnienia warunków dokumentach wskazane zostaną przezWykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wgkursu średniego NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym ogłoszenie ozamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniupublikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie opublikował średnich kursówwalut należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, októrych mowa w ust. 4 i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ;2)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ podpisane zgodnie zzasadami, o których mowa w ust. 4 i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 doSIWZ; 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występującychwspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust. 6i 7, 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2)SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisane zgodniez zasadami, o których mowa w ust. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres usługi asysty Software Assurance / okres ważności subskrypcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla Części I: 1. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1) zmianęLicencji, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Licencji na oprogramowanie wskazanych wofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jestzapewnić Licencje na oprogramowanie będące następcami lub zamiennikami Licencji pierwotniezaoferowanych o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych z postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązanyjest udowodnić Zamawiającemu, że proponowane Licencje na oprogramowanie spełniają ww.warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczeniapierwotnie oferowanych Licencji; 2)zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmian przepisówdotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, awynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywaniaodpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługiświadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT; 3)w przypadku wystąpieniazmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacjęUmowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;4)zmianę spowodowaną sytuacją epidemiologiczna związaną z wystąpieniem epidemii koronawirusaSARS COV 2 i chorobą COVID 19 - w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany Umowy wzakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, które uniemożliwiająStronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpić jedynie w przypadkuprzedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodów potwierdzających realny wpływsytuacji epidemiologicznej na brak możliwości prawidłowej realizacji Umowy; 5)zmianę terminudostawy, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą nastąpi po upływie terminu wskazanegow Umowie lub dacie gdy realizacjia dostawy staje się niemożliwa do zrealizowania; 6)zmianę terminurozpoczęcia usługi asysty, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą nastąpi po upływieterminu wskazanego w Umowie lub dacie gdy rozpoczęcie realizacji usługi asysty jest niemożliwa;7)zmianę spowodowaną wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy – w takimprzypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięciaprzeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanieUmowy. Dla Części II: 1.W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany:1)zmianę Licencji, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Licencji na oprogramowaniewskazanych w ofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawcazobowiązany jest zapewnić Licencje na oprogramowanie będące następcami lub zamiennikamiLicencji pierwotnie zaoferowanych o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych zpostanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawcazobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowane Licencje na oprogramowaniespełniają ww. warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwośćdostarczenia pierwotnie oferowanych Licencji; 2)zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmianprzepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzeniebrutto, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia zausługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT; 3)w przypadkuwystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ narealizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisówprawa; 4)zmianę spowodowaną sytuacją epidemiologiczna związaną z wystąpieniem epidemiikoronawirusa SARS COV 2 i chorobą COVID 19 - w takim przypadku dopuszcza się możliwośćzmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, któreuniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpićjedynie w przypadku przedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodówpotwierdzających realny wpływ sytuacji epidemiologicznej na barak możliwości prawidłowejrealizację Umowy; 5)zmianę terminów dostawy, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcąnastąpi po upływie terminów wskazanych w Umowie lub dacie gdy realizacjia dostawy staje sięniemożliwa do zrealizowania; 6)zmianę terminów rozpoczęcia prawa do subskrypcji, w przypadkujeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą natąpi po upływie terminów wskazanych w Umowie lub daciegdy rozpoczęcie realizacji prawa subskrypcji jest niemożliwa; 7)zmianę spowodowaną wystąpieniemsiły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy – w takim przypadku Zamawiający dopuszczamożliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siływyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-22, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Unijnych ProjektówTransportowych, zwane dalej „CUPT”, z siedzibą pod adresem: 00-844, Warszawa, pl. Europejski 2,który oświadcza że jest administratorem danych w rozumieniu przepisów prawa oraz że posiadaważny tytuł prawny do ich przetwarzania oraz przekazania do przetwarzania CUPT i takieprzetwarzanie oraz przekazanie nie narusza praw osób, których dane dotyczą, 2)w CUPT, począwszyod dnia 25.05.2018 r., funkcjonuje adres e-mail: IOD@cupt.gov.pl Inspektora Ochrony Danych wCUPT, udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez CUPT; 3) Pani/Pana daneosobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej„ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym Umowa w sprawie niniejszegozamówienia została zrealizowana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: zuwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp. 6)obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nieprzysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) CUPT dokładawszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochronydanych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą,zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimiobowiązującymi przepisami. II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1.Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenianależytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % dla każdej części zamówienia osobno cenycałkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjachubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wprzypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowejlub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwoływalna, bezwarunkowa i płatna napierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającegotakiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres30 dni. 3. Wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formieweksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,ustanowienia zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkęsamorządu terytorialnego, ustanowienia zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisacho zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów wymaga dla swej skuteczności wcześniejszej zgodyZamawiającego. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy wpieniądzu odpowiednia kwota powinna zostać przelana na rachunek bankowy Zamawiającego – 531010 1010 0058 5813 9120 0000 wraz z podaniem nr postępowania – Nr 14.2020.ZAM dla CzęściI/II. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest skuteczne z chwilą uznaniarachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawcamoże wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup licencji Microsoft lub równoważnych wraz z zapewnieniem usługi asysty typu Software Assurance
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup licencji Microsoft lub równoważnych wraz z zapewnieniem usługi asysty typu Software Assurance- 13 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 306204,65
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres usługi asysty Software Assurance / okres ważności subskrypcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup pakietów subskrypcji na oprogramowanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup pakietów subskrypcji na oprogramowanie - 4 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72611000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 158486,45
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres usługi asysty Software Assurance / okres ważności subskrypcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Przedmiotuzamówienia dla Części II najpóźniej do dnia: 1)28.11.2020 r. – w zakresie pozycji 1.1., 2.1., 3.1.Formularza ofertowego, 2)28.02.2021 r. – w zakresie pozycji 1.2., 2.2., 3.2. Formularza ofertowego,3)21.12.2020 r. – w zakresie pozycji 4.1. Formularza ofertowego, 4)11.03.2021 r. – w zakresie pozycji4.2. Formularza ofertowego






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.