IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres usługi asysty Software Assurance / okres ważności subskrypcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla Części I: 1. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1) zmianęLicencji, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Licencji na oprogramowanie wskazanych wofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jestzapewnić Licencje na oprogramowanie będące następcami lub zamiennikami Licencji pierwotniezaoferowanych o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych z postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązanyjest udowodnić Zamawiającemu, że proponowane Licencje na oprogramowanie spełniają ww.warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczeniapierwotnie oferowanych Licencji; 2)zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmian przepisówdotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, awynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywaniaodpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługiświadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT; 3)w przypadku wystąpieniazmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacjęUmowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;4)zmianę spowodowaną sytuacją epidemiologiczna związaną z wystąpieniem epidemii koronawirusaSARS COV 2 i chorobą COVID 19 - w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany Umowy wzakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, które uniemożliwiająStronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpić jedynie w przypadkuprzedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodów potwierdzających realny wpływsytuacji epidemiologicznej na brak możliwości prawidłowej realizacji Umowy; 5)zmianę terminudostawy, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą nastąpi po upływie terminu wskazanegow Umowie lub dacie gdy realizacjia dostawy staje się niemożliwa do zrealizowania; 6)zmianę terminurozpoczęcia usługi asysty, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą nastąpi po upływieterminu wskazanego w Umowie lub dacie gdy rozpoczęcie realizacji usługi asysty jest niemożliwa;7)zmianę spowodowaną wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy – w takimprzypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięciaprzeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanieUmowy. Dla Części II: 1.W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany:1)zmianę Licencji, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Licencji na oprogramowaniewskazanych w ofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawcazobowiązany jest zapewnić Licencje na oprogramowanie będące następcami lub zamiennikamiLicencji pierwotnie zaoferowanych o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych zpostanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawcazobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowane Licencje na oprogramowaniespełniają ww. warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwośćdostarczenia pierwotnie oferowanych Licencji; 2)zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmianprzepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzeniebrutto, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia zausługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT; 3)w przypadkuwystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ narealizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisówprawa; 4)zmianę spowodowaną sytuacją epidemiologiczna związaną z wystąpieniem epidemiikoronawirusa SARS COV 2 i chorobą COVID 19 - w takim przypadku dopuszcza się możliwośćzmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, któreuniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpićjedynie w przypadku przedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodówpotwierdzających realny wpływ sytuacji epidemiologicznej na barak możliwości prawidłowejrealizację Umowy; 5)zmianę terminów dostawy, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcąnastąpi po upływie terminów wskazanych w Umowie lub dacie gdy realizacjia dostawy staje sięniemożliwa do zrealizowania; 6)zmianę terminów rozpoczęcia prawa do subskrypcji, w przypadkujeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą natąpi po upływie terminów wskazanych w Umowie lub daciegdy rozpoczęcie realizacji prawa subskrypcji jest niemożliwa; 7)zmianę spowodowaną wystąpieniemsiły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy – w takim przypadku Zamawiający dopuszczamożliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siływyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-22, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Unijnych ProjektówTransportowych, zwane dalej „CUPT”, z siedzibą pod adresem: 00-844, Warszawa, pl. Europejski 2,który oświadcza że jest administratorem danych w rozumieniu przepisów prawa oraz że posiadaważny tytuł prawny do ich przetwarzania oraz przekazania do przetwarzania CUPT i takieprzetwarzanie oraz przekazanie nie narusza praw osób, których dane dotyczą, 2)w CUPT, począwszyod dnia 25.05.2018 r., funkcjonuje adres e-mail: IOD@cupt.gov.pl Inspektora Ochrony Danych wCUPT, udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez CUPT; 3) Pani/Pana daneosobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej„ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym Umowa w sprawie niniejszegozamówienia została zrealizowana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: zuwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp. 6)obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nieprzysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) CUPT dokładawszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochronydanych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą,zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimiobowiązującymi przepisami. II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1.Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenianależytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % dla każdej części zamówienia osobno cenycałkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjachubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wprzypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowejlub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwoływalna, bezwarunkowa i płatna napierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającegotakiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres30 dni. 3. Wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formieweksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,ustanowienia zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkęsamorządu terytorialnego, ustanowienia zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisacho zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów wymaga dla swej skuteczności wcześniejszej zgodyZamawiającego. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy wpieniądzu odpowiednia kwota powinna zostać przelana na rachunek bankowy Zamawiającego – 531010 1010 0058 5813 9120 0000 wraz z podaniem nr postępowania – Nr 14.2020.ZAM dla CzęściI/II. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest skuteczne z chwilą uznaniarachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawcamoże wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.