"Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChęciny
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-03
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00409443
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296213

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwona Góra 10

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czerwonagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e68a4d-5460-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097282/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie przetargowe prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze, ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Korzystanie z Platformy Przetargowej jest dla Wykonawców bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią art. 63 ust 2 Pzp ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości niższej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. pod rygorem nieważności składa się:
• w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym art. 781 ustawy Kodeks Cywilny) tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. „o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 ze zm.) przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
• w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym przez Wykonawcę w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 1517 i 2320),
• w postaci elektronicznej podpisanej podpisem osobistym przez Wykonawcę w rozumieniu ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1316-2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do nadzoru nad sesjami uprzywilejowanymi oraz monitorowania
i zarządzania uprzywilejowanymi kontami (oprogramowanie typu PAM - Privileged Access Management)

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do zarządzania, monitorowania, inwentaryzacji oraz zapewniania bezpieczeństwa IT

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do centralnego zarządzania i monitorowania dostępu do sieci bezprzewodowych i przewodowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.1. Karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis zaoferowanego asortymentu umożliwiającego sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego, zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia – formularzu ofertowym;
1.2. katalogi, instrukcje dokumentujące spełnienie wymagań technicznych, z których będzie można uzyskać informacje o każdym z wymaganym parametrów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1. Karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis zaoferowanego asortymentu umożliwiającego sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego, zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia – formularzu ofertowym;
1.2. katalogi, instrukcje dokumentujące spełnienie wymagań technicznych, z których będzie można uzyskać informacje o każdym z wymaganym parametrów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

A- Oświadczenia/dokumenty/przedmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą na Platformie Przetargowej do wyznaczonego dnia i godziny na składanie ofert:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2. Dowód wpłaty wadium (forma dokumentu – wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego: BGK Oddział w Kielcach, numer: 15 1130 1192 0027 6001 1320 0011 z adnotacją „Wadium w sprawie nr ZP-1316-2022, zadanie nr …..” zaś potwierdzenie dokonanej wpłaty w formie oryginału należy dołączyć do oferty):
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ – załącznik nr 2 do SWZ
4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ – załącznik nr 3a i 3b do SWZ
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3a do SWZ
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, do oferty należy dołączyć:
6.1. oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i nr 3a/3b do SWZ, które składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
6.2. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy;
6.3. pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 1 400,00 zł,
Zadanie nr 2 – 1 500,00 zł;
Zadanie nr 3 – 500,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oferta musi być zabezpieczona wadium, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących for¬mach:
3.1 pieniądzu,
3.2 gwarancjach bankowych,
3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310, 836 i 1572).
4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego: BGK Oddział w Kielcach, numer: 15 1130 1192 0027 6001 1320 0011 z adnotacją „Wadium w sprawie nr ZP-1316-2022 , zadanie nr …………….”, zaś potwierdzenie dokonanej wpłaty w formie oryginału należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w powyższym ust. 3 pkt 3.2 – 3.4 wymagane jest załączenie do oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej, oryginalnego dokumentu w formie elektronicznej, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/ poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. Za oryginał wadium nie jest uznawana elektroniczna kopia (skan) dokumentu podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający uważa za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do składania ofert (data i godzina) nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości złożone, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą,
8. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę elementów systemu w sytuacji:
1.1. wprowadzenia nowej wersji oprogramowania lub innych nowych elementów systemu przez producenta, która to wersja lub elementy nie były dostępne na rynku w chwili upływu terminu składania ofert, z zastrzeżeniem, że wskutek zmiany wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy zostaną zachowane, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu;
1.2. ograniczenia dostępności poszczególnych elementów systemu, o ile elementy zastępcze spełniają wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia i ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec;
1.3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dokonania zmiany przedmiotu Umowy, o ile zmiany przepisów prawa wystąpiły po upływie terminu składania ofert;
1.4. ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanych elementów systemu i zastąpienia ich innym rozwiązaniem, umożliwiającym należyte wykonanie Umowy, o ile nowe rozwiązanie będzie spełniało wszystkie wymagania wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz oferty Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu.
2. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w sytuacji:
2.1. zmiany zaoferowanego przez Wykonawcę systemu lub jego elementów – wprowadzone na podstawie ust. 1 – o czas niezbędny do ich wprowadzenia;
2.2. opóźnień powstałych z przyczyn, za które – zgodnie z umową – Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają.
3. Dopuszczalna jest zmiany liczby licencji (lub subskrypcji usług SaaS) uprawniających do korzystania z nabywanego systemu przez Zamawiającego w sytuacji, gdy w trakcie realizacji Umowy zmianie ulegnie liczba użytkowników systemu, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert, z zastrzeżeniem, że zmiana liczby licencji (lub subskrypcji usług SaaS) nie przekroczy 20 %.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze- Skrzeszew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze, najlepiej ok. Chotomowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI