Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Ochrony Danych Osobowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia608562-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608562-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

Urząd Ochrony Danych Osobowych: Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Danych Osobowych, krajowy numer identyfikacyjny 13049097000000, ul. Stawki  2 , 00-193  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 531 03 00, , e-mail przetargi@uodo.gov.pl, , , faks 22 531 03 01.
Adres strony internetowej (URL): www.uodo.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.uodo.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę w prowadzonym postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej w rozumieniu art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.), za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Stawki 2,w Kancelarii Głównej Urzędu Ochrony Danych Osobowych w pokoju nr 1117.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i przełącznika KVM
Numer referencyjny: DA.201.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie mechanizmów Infrastruktury klucza publicznego, systemu kopii zapasowych, konsoli i KVM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:Część I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego; Część II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;Część III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVMOpis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ zawarty jest dla każdej części w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48730000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30200000-1
30231200-9
30230000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 145 000,00 zł brutto;dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 zł brutto;dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz ) i przełącznika KVM;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 wdrożenia o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia każde o wartości brutto nie mniejszej niż – 30 000,00 zł, wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie. W przypadku dostawy w trakcie trwania, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już dostawę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez Zamawiającego;dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów jeżeli wskaże Zamawiającemu adres internetowy gdzie może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 364 z późn. zm.)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej jedna dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie o wartości brutto minimum: 30 000,00 zł brutto dla Części II; wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZdla Części I – Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 145 000,00 zł brutto;dla Części II – Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80 000,00 zł brutto;dla Części III – Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz ) i przełącznika KVM;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Oświadczenie Wykonawcy:a) o warunkach gwarancji, Wykonawca będzie pośredniczył w zakresie realizacji gwarancji producenta sprzętu,b) potwierdzające, że dostarczone urządzenia i oprogramowanie jest legalne, pochodzi z legalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta i nie posiada wad prawnych,c) potwierdzające, że zaproponowany sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz przeznaczony dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej,d) potwierdzające datę produkcji sprzętu, która nie może być wcześniejsza niż w 2019 r. od daty dostarczenia sprzętu, dotyczy Części I - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9;Opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim, dotyczy Części I;Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 dla Części III; Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta systemu kopii zapasowych wymaganym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 dla Części II;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie Wykonawcy:a) o warunkach gwarancji, Wykonawca będzie pośredniczył w zakresie realizacji gwarancji producenta sprzętu,b) potwierdzające, że dostarczone urządzenia i oprogramowanie jest legalne, pochodzi z legalnego, autoryzowanego kanału sprzedaży producenta i nie posiada wad prawnych,c) potwierdzające, że zaproponowany sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz przeznaczony dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej,d) potwierdzające datę produkcji sprzętu, która nie może być wcześniejsza niż w 2019 r. od daty dostarczenia sprzętu, dotyczy Części I - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9;Opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim, dotyczy Części I;Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 dla Części III; Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta systemu kopii zapasowych wymaganym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 dla Części II;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wdrożenia 40,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i wdrożenie mechanizmów infrastruktury klucza publicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i konfiguracja w infrastrukturze Zamawiającego systemu uwierzytelnienia kartami inteligentnymi oraz infrastruktury klucza publicznego wraz z dostarczeniem kart uniwersalnych, urządzeń do programowania, odczytu oraz oprogramowania umożliwiającego dostęp do zasobów wewnątrz organizacji, integracji z Active Directory oraz dostępu do systemu poczty elektronicznej zarówno poprzez klienta Outlook jak i też przez Exchange OWA przy wykorzystaniu przeglądarki wraz z wymaganym wyposażeniem dodatkowym do programowania oraz personalizacji kart inteligentnych.Obsługi bezpieczeństwa w budynku. W ramach zamówienia należy przeprowadzić szkolenia. Dostarczone karty powinny umożliwiać również wejście do budynku bez konieczności wymiany czytników na bramkach oraz systemy w zakresie użytkowania, obsługi oraz personalizacji wdrażanych hybrydowych kart inteligentnych wraz z przygotowaniem nowych procesów obsługi kart dla Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składają się:1. Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania do uwierzytelnienia (SSO) przy pomocy hybrydowych kart inteligentnych do zasobów Zamawiającegoa. Zaprojektowanie zintegrowanej infrastruktury do uwierzytelnienia oraz autoryzacji oraz implementacja i wdrożenie infrastruktury klucza publicznego PKI zintegrowanego z infrastrukturą uwierzytelniającą Zamawiającego i umożliwiającą uwierzytelnienie oraz autoryzację użytkowników i urządzenia: Określenie wymaganych komponentów środowiska do implementacji uwierzytelnienia przy pomocy certyfikatów w środowisku Zamawiającego; Zaprojektowanie poszczególnych komponentów wymaganych w środowisku Zamawiającego do implementacji uwierzytelnienia (SSO) przy pomocy kart inteligentnych; Zaprojektowanie i implementacja konfiguracji Active Directory oraz polityk GPO; Aktualizacja kontrolerów domeny Active Directory Domain Services do wymaganego poziomu; Podniesienie poziomu domeny i lasu Active Directory do wymaganego poziomu; Aktualizacja zintegrowanych komponentów z Active Directory do wymaganego poziomu (Active Directory Federation Services, Active Directory Light Directory Services, Exchange Services, SharePoint Services, SQL Server i inne określone na etapie analizy);b. Zaprojektowanie i wdrożenie infrastruktury klucza prywatnego w organizacji Zamawiającego: Zaprojektowanie standardów nazewniczych dla PKI; Zaprojektowanie wielopoziomowego oraz bezpiecznego PKI; Instalacja oraz konfiguracja serwerów PKI zgodnie z zaprojektowanym standardem; Konfiguracja oraz wdrożenie punktów dystrybucji oraz konfiguracji PKI; Konfiguracja oraz wdrożenie API dostępowych do infrastruktury PKI; Konfiguracja szablonów i polityk startowych w GPO Active Directory; Wdrożenie spójnych mechanizmów aktualizacji na serwerach i stacjach roboczych w organizacji Zamawiającego;c. Konfiguracje i wdrożenie dedykowanych polityk w infrastrukturze Zamawiającego umożliwiających uwierzytelnienie, autoryzację oraz generowanie wymaganych certyfikatów w infrastrukturze klucza publicznego Zamawiającego: Zaprojektowanie i wdrożenie wymaganych szablonów certyfikatów w infrastrukturze klucza publicznego Zamawiającego; Implementacja i konfiguracja wymaganych polityk GPO w infrastrukturze Active Directory Zamawiającego; Zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanych skryptów (PowerShell, VBscript) wymaganych do konfiguracji stacji klienckich;d. Przygotowanie i implementacja szablonów certyfikatów zgodnie z potrzebami Zamawiającego służących do uwierzytelnienia i autoryzacji użytkowników oraz urządzeń do serwerów, usług i aplikacji Zamawiającego: Przygotowanie polityk automatycznej i ręcznej możliwości generowania i instalacji certyfikatów na stacjach roboczych w Active Directory; Przygotowanie reguł odwoływania i odnawiania certyfikatów w PKI; Opracowanie procesów generowania certyfikatów do podpisywania oraz uwierzytelnienia, które wymagają akceptacji; Udostępnienie możliwości automatycznego generowania certyfikatów przez urządzenia i użytkowników zgodnie z wymaganiami;e. Wdrożenie i konfiguracja oprogramowania umożliwiającego uwierzytelnienie (SSO) przy pomocy hybrydowych kart inteligentnych na podstawie wygenerowanych certyfikatów: Dystrybucja bibliotek i oprogramowania na stacje użytkowników oraz wyspecyfikowane serwery; Przygotowanie polityk i dystrybucji konfiguracji na stacje użytkowników; Uruchomienie i monitoring uruchomionego oprogramowania oraz sterowników; Konfiguracja SSO na stacjach użytkowników;f. Przygotowanie środowisk testowych oraz przeprowadzenie testów systemowych, integracyjnych oraz akceptacyjnych dla wdrażanego rozwiązania: Przygotowanie środowiska i testów infrastruktury PKI; Przygotowanie i testy zintegrowanego środowiska AD i Exchange; Przygotowanie i testy środowisk klienckich do obsługi kart inteligentnych;g. Dostosowanie interfejsu użytkownika – aplikacja zainstalowana na komputerze powinna posiadać zgodność kolorystyczną i wizualną z wymaganiami Zamawiającego w zakresie identyfikacji wizualnej organizacji. Interfejs użytkownika musi być w języku polskim.2. Dostawa 300 szt. kart procesorowych hybrydowych spełniających poniższe wymagania:a. Elektroniczna karta procesorowa hybrydowa o pojemności pamięci nieulotnej typu EEPROM wynoszącej co najmniej 72 kilobajtów, z dwoma interfejsami: stykowym:o zgodność z ISO/IEC 7816-2 i 7816-3;o polecenia i odpowiedzi przesyłane podczas komunikacji karty z infrastrukturą informatyczną powinny mieć strukturę zgodną z APDU określoną w normie ISO/IEC 7816-4;o realizować zbiór poleceń APDU określony w normie ISO/IEC 7816-4;o polecenia realizowane przez kartę dla operacji kryptograficznych i zarządzania są zgodne z normą ISO/IEC 7816-8, ISO/IEC 7816-9 oraz ISO/IEC 7816-15;o pozostałe wymagania w punkcie ‘Układ procesorowy’ bezstykowym:o Karta zaprogramowana unikalnym 64 bitowym 18-cyfrowym numerem, ID umieszczone na każdej karcieo Karta tylko do odczytu, bez możliwości programowaniao Częstotliwość pracy: 125 kHzo Zgodna z ISO7816o Zgodna ze standardowymi urządzeniami do otwierania drzwi i czytnikamio Zgodna z systemami kontroli zamawiającego o Bezstykowa transmisja danych, karta nie wymaga dodatkowego zasilaniab. Karty wykonane z materiału laminowanego nieulegającemu odkształceniu i/lub rozwarstwieniu o wymiarach i właściwościach fizycznych zgodnych z wymaganiami określonymi dla kart identyfikacyjnych w normie ISO/IEC 7810. Karty nie mogą być wygięte, zniekształcone, porysowane oraz sklejone. Laminat po obydwu stronach karty płynnie przykrywa wszystkie zniekształcenia powierzchni – zwłaszcza w miejscu wprasowywania chipów.Układ procesorowy1. System operacyjny, zapewniający wieloaplikacyjność, obsługujący interfejsy: stykowy i bezstykowy karty, umożliwiający wprowadzanie obiektów (aplikacji, plików) w bezpiecznym środowisku, zgodny ze standardem Global Platform Card Specification w wersji 2.3 lub wyższej.2. Preinstalowane aplety:• zarządzanie kartą (Card Manager);• system plików ISO IEC 7816;• funkcjonalność PKCS #11.3. Karta jest przystosowana do umieszczenia na niej certyfikatu wraz z kluczami kryptograficznymi; certyfikaty mogą zostać umieszczone w późniejszym czasie. Liczba certyfikatów możliwych do umieszczenia na karcie ograniczona jest jedynie pojemnością karty.4. Karta przygotowana do niezależnej i oddzielnej realizacji operacji:o składania podpisu elektronicznego z wykorzystaniem umieszczonego na karcie certyfikatu (MS CSP, PKCS#11);o sprzętowego zabezpieczenia komputera (za pomocą osobnej aplikacji): wyjęcie karty z czytnika – zablokowanie dostępu do komputera, włożenie karty do czytnika i podanie kodu PIN - odblokowanie dostępu do komputera.Dostęp do każdej z operacji wymienionych w powyższych punktach może być zabezpieczony oddzielnymi kodami PIN i PUK, blokada kodu PIN po trzykrotnym kolejnym błędnym podaniu tego kodu, blokada kodu PUK po pięciokrotnym kolejnym błędnym podaniu tego kodu. Każda partia kart jest dostarczana z unikalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (UNIQUE RFID 125 kHz RCP) i stykowej (dostęp do układu procesorowego).Zaoferowane Karty muszą być obsługiwane co najmniej w zakresie wydruku, kodowania, personalizacji i przedłużania okresu ważności.3. Dostawa drukarki do personalizacji kart - 1 szt.Drukarka jednostronna, kolorowa drukarka do zadruku kart plastikowych z koderami kart stykowych i bezstykowych (dostawa w ciągu 14 dni od podpisania umowy).Drukarka powinna być wyposażona w dodatkowy komplet materiałów eksploatacyjnych umożliwiający wydruk wszystkich zamawianych kart. W celu uniknięcia wątpliwości materiały eksploatacyjne są to wszystkie produkty wymienione przez producenta do samodzielnego montażu przez użytkownika. Drukarka winna posiadać oprogramowanie służące samodzielnej personalizacji nadruku na zamawianych kartach. Instalacja oprogramowania powinna odbywać się za pomocą kreatora w środowisku Windows 10.Inne parametry minimalne Drukarki:• Rodzaj nadruku: termosublimacja, termotransfer• Typ nadruku: jednostronny, kolorowy, monochromatyczny• Rozdzielczość druku: 300dpi• Powierzchnia nadruku: Druk od krawędzi do krawędzi na standardowych nośnikach CR-80• Podajnik / odbiornik kart: 90/90• Czas wydruku jednostronnego monochromatycznego: 300 kart/h• Czas wydruku jednostronnego kolorowego: 100 kart/h• Wydajność folii drukujących: o Druk kolorowy - 100 o Druk monochromatyczny - 1000• Grubość karty: do 30mil• Komunikacja: USB, Ethernet 10/100• Koder kart magnetycznych: Opcja• Sterowniki: o Windows 7 (64-bitowy)o Windows 8 i Win 8 Pro (zgodność z wersją 64-bitową)o Windows Server 2012/2016/2019 (64 bit)o Windows 10 (32 bit i 64 bit)4. Dostarczenie czytników stykowych do obsługi kart – 50 szt.:• Interfejs USB: minimum USB typu A 2.0 Full Speed• Długość przewodu: minimum 1 m• Gniazdo kart stykowych:o Wsparcie dla kart inteligentnych,o Wsparcie dla kart pamięci• Interfejs kart stykowych o Format karty- Standardowy (ID-1) - 85.60 mm x 53.98 mmo Standard - ISO 7816 Parts 1-3, Class A, B, C (5 V, 3 V, 1.8 V)o Protokoły - T=0; T=1; Memory Card Support CAC, PIV, SIPRNET, J-LIS Smart Cards• Certyfikaty / Zgodnościo EN 60950/IEC 60950, ISO 7816, EMV Level 1 (Contact), PC/SC, CCID, CE, FCC, RoHS 2, REACH, USB Full Speed, Microsoft® WHQL• Obsługiwane systemy operacyjneo Windows, Linux, Mac OS, Android™ od oficjalnie wspieranych wersjiWyżej wymienione elementy muszą być objęte gwarancją producenta wynoszącą min. 24 miesięcy.5. Przeprowadzenie szkoleń:Omówienie zagadnień i szczegółowe zapoznanie z wiedzą teoretyczną administratorów w zakresie przeprowadzonego wdrożenia:• Wdrożenie PKI w infrastrukturze Active Directory, funkcje i możliwości• Instalowanie i konfiguracja aplikacji do obsługi PKI na komputerach lokalnych• Zarządzanie urzędem certyfikacji i certyfikatami, administracja• Jak integrować inne systemy z PKI• Analiza logów aktywności 6. Wytworzenie wymaganej dokumentacji:• Projekt Techniczny rozwiązania, zawierający co najmniej:o Architekturę wysoko i niskopoziomową rozwiązaniao Opis techniczny rozwiązania wraz z jego elementamio Dokumentacja techniczna preinstalowanych pakietów i apletów.o Szczegółowy opis obsługi rozwiązania informatycznego• Opis procesu instalacji oraz konfiguracji• Procedurę pozwalającą na samodzielne odtworzenie systemu przez Zamawiającego• Specyfikację techniczna karty• Dokumentacja techniczna oprogramowania dostarczanego z kartą• Instrukcja obsługi drukarki do kart7. Gwarancja i wsparcie powdrożenioweWykonawca obejmie przedmiot zamówienia gwarancją na okres 3 miesięcy od wdrożenia. W ramach gwarancji wykonawca zapewni:• wsparcie telefoniczne lub mailowe dla Administratorów, centralnych wdrożonych Systemów i usług;• osobiste wsparcie dedykowanych specjalistów w siedzibie Zamawiającego w liczbie co najmniej 40 godzin;• transfer wiedzy dla Administratorów na temat każdego wdrożonego Systemu w ilości minimum 24 godzin;Czas reakcji serwisu na podjęcie naprawy gwarancyjnej w terminie 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia. Do oferty należy dołączyć opis techniczny wraz z planowaną architekturą oprogramowania, zaoferowanych kart procesorowych, sprzętu, przeinstalowanych pakietów i apletów (wraz z nazwą producenta i typem modelu) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48730000-4, 30230000-0, 30200000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wdrożenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest dostawa centralnego systemu wykonywania kopii zapasowych oraz replik kopii w wersji Enterprise Plus – (licencja na 50 urządzeń) zdefiniowanego środowiska informatycznego UODO.II. Wdrożenie prowadzone powinno być etapami poprzez:- rozpoznanie techniczne bieżącej infrastruktury,- sporządzenie projektu wdrożenia oraz- dostawę oprogramowania i/lub stosownych urządzeń umożliwiających kompleksowe wykonywanie kopii zapasowych dla zdefiniowanego środowiska Informatycznego UODO oraz odtwarzanie z nich systemów i danych w przypadku awarii.III. Realizacja zamówienia powinna w szczególności obejmować:1. Rozpoznanie techniczne bieżącej infrastruktury w UODO,2. Opracowanie projektu wdrożenia z uwzględnieniem informacji z przeprowadzonego rozpoznania technicznego o użytkowanych w UODO systemach i konfiguracji sieci komputerowej,3. Dostawa oprogramowania i/lub sprzętu opisanego w niniejszej specyfikacji,4. Wdrożenie opracowanego projektu w środowisku infrastruktury UODO,5. Wdrożenie procedur wykonywania kopii dla poszczególnych źródeł danych (systemów, usług i baz danych),6. Opracowanie harmonogramu wykonywania kopii, weryfikacji poprawności ich wykonania, czasu retencji oraz harmonogramu i procedur usuwania,7. Opracowanie testowych i produkcyjnych procedur odzyskiwania danych (odtwarzania systemu w przypadku awarii),8. Przeprowadzenie testów wydajności i poprawności działania wdrożonych rozwiązań.9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej logiczną i/lub fizyczną architekturę rozwiązania pozwalającej w przyszłości na samodzielne wykonanie instalacji i konfiguracji systemu przez zamawiającego. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim.10. Nieodpłatne wsparcie techniczne i programowe, w tym niezbędne aktualizacje, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego.11. Szkolenie minimum 2 osób z obsługi, konfiguracji i innych niezbędnych czynności potrzebnych do prawidłowego i ciągłego działania systemu.a) Wsparcie (części) techniczne producenta w trybie 24/7/365, z możliwością zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty e-mail.IV. Wszelkie prace związane z konfiguracją i integracją sieci należy traktować jako tajemnicę przedsiębiorstwa (Zamawiającego) zgodnie z ustawą z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48730000-4, 30200000-1, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wdrożena 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa konsoli (klawiatura, monitor, mysz) i przełącznika KVM – 1 szt.I. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu (wszystkich jego elementów) na okres minimum 36 miesięcy (nie krótszy jednak niż okres gwarancji producenta). 2) Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. 3) Czas reakcji na zgłoszone usterki 8 godzin. Zdalnie za pośrednictwem:- poczty elektronicznej e-mail: (adres email Wykonawcy)- oraz telefonicznie : na numer telefonu: (numer telefonu)4) Naprawy realizowane będą każdorazowo w miejscu dostarczenia przedmiotu zamówienia.5) Maksymalny czas naprawy/wymiany 7 dni roboczych od reakcji na zgłoszoną usterkę.II. Opis zamówienia:1) Konsola (klawiatura, monitor, mysz) składająca się z monitora, klawiatury i touchpada. Konsola musi być przeznaczona do montażu w szafie serwerowej standardu RACK i po złożeniu jej wysokość instalacyjna nie może przekraczać wysokości 1U. 2) Przełącznik KVM Przełącznik musi być przeznaczony do montażu w szafie serwerowej standardu RACK i nie może przekraczać wysokości 1U. III. Wymagania:1) Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta obejmujących rynek polski, zapewniając w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 2) Urządzenia muszą być fabrycznie przystosowane do instalacji w szafach RACK w orientacji poziomej. 3) Wysokość instalacyjna urządzeń nie może przekraczać wysokości 1U.4) Urządzenia muszą być przystosowane do pracy ciągłej 365 dni w roku. IV. Ogólne właściwości użytkowe: a) Konsola (klawiatura, monitor, mysz): 1) Urządzenie musi posiadać wbudowany ekran LCD o przekątnej minimum 18,5”. 2) Urządzenie musi posiadać wbudowaną klawiaturę z układem International English (qwerty). 3) Urządzenie musi posiadać wbudowaną mysz minimum trzyprzyciskową w formie touchpad. 4. Urządzenie musi posiadać porty przyłączeniowe do połączenia z przełącznikiem KVM. 5) Konsola powinna być wyposażona w szyny montażowe pozwalające na instalację w szafie rack. Szyny powinny umożliwiać korzystanie z konsoli (klawiatura monitor mysz) przy zajętości sąsiednich miejsc instalacyjnych w szafie – pełne wysunięcie oraz otwarcie urządzenia. 6) Należy zapewnić niezbędne kable przyłączeniowe do przełącznika KVM oraz okablowanie zasilające do przyłączenia zasilania. b) Przełącznik KVM: 1) Urządzenie musi posiadać 16 portów. 2) Dostęp do urządzenia jest realizowany za pośrednictwem TCP/IP. Łącza te obsługują szyfrowanie DES, 3DES, AES i 128-bitowy protokół SSL w ramach sesji KVM i nośników wirtualnych.3) Urządzenie musi posiadać porty (VGA, USB) do podłączenia konsoli KVM LCD. 4) Urządzenie musi posiadać redundantne zasilacze. 5) Urządzenie musi umożliwiać mapowanie bezpośrednio podłączonych urządzeń do przełącznika KVM (USB DVD-ROM, USB Pendrive) do podłączonych serwerów. 6) Urządzenie musi umożliwiać zestawianie zdalnych połączeń do konsol serwerów (minimum 2 użytkowników pracujących równocześnie). 7) Urządzenie musi być wyposażone w kable 6 metrów długości. (16 szt.) do podłączenia serwerów poprzez porty cyfrowe/IP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30231200-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI