Zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów, oprogramowania biurowego, skanerów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów, oprogramowania biurowego, skanerów i akcesoriów oraz systemu bezpieczeństwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00096946
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów, oprogramowania biurowego, skanerów i akcesoriów oraz systemu bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 4240723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów, oprogramowania biurowego, skanerów i akcesoriów oraz systemu bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff299cd-d598-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003356/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i akcesoriów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1. środki EFS w ramach PT POWER, 2. środki EFS w ramach PT RPO WM, projekt Ucz się Mistrza w ramach RPO WM Dział .8.4 Rozwój kompetencji kadr i adaptacja do zmian, proj. pozakonkursowy podrozdział 8.4.1 Rozwój kompetencji kadr sektora MŚP

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacja/skrzynka
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@wup-krakow.pl. Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w pkt. XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 501365,11 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa systemu bezpieczeństwa. Szczegółowo opisano w załączniku 2a do SWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 61875,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia - 60pkt. Pomoc inżyniera Wykonawcy przy wdrożeniu urządzeń sieciowych w wymiarze 8h w okresie do 1 m-ca od dnia podpisani a protokołu odbioru - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pomoc inżyniera Wykonawcy przy wdrożeniu urządzeń sieciowych w wymiarze 8h w okresie do 1 m-ca od dnia podpisani a protokołu odbioru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów, oprogramowania biurowego, skanerów i akcesoriów. Szczegółowo opisano w załączniku nr 2b do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 439490,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30216110-0 - Skanery komputerowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia - 60 pkt, Czas naprawy urządzenia w miejscu instalacji liczony od chwili zgłoszenia awarii (dot. laptopów) - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy urządzenia w miejscu instalacji liczony od chwili zgłoszenia awarii (dot. laptopów)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
2.1. w ramach części I: wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 dostawy sprzętu sieciowego o wartości min. 35 000 zł brutto każda. Za dostawę Zamawiający rozumie realizację dostawy w ramach jednej umowy/zamówienia/zlecenia itp.;
2.2. w ramach części II: wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości min. 270 000,00 zł brutto każda. Za dostawę Zamawiający rozumie realizację dostawy w ramach jednej umowy/zamówienia/zlecenia itp.;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt. 4,5,6 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Certyfikat ISO 9001 lub normy równoważnej w zakresie co najmniej produkcji i rozwoju urządzeń komputerowych dla producenta laptopa - wydruk lub oświadczenie producenta,
2. Deklaracja zgodności CE dla laptopa - wydruk lub oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej komputera,
3. Wydruk ze strony lub oświadczenie producenta oferującego system operacyjny potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z tym systemem operacyjnym (w przypadku laptopów),
4. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzająca pozostałe parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
5. Wykonawca, który złoży ofertę na równoważny pakiet biurowy / system operacyjny musi złożyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności tj:
a) Dokumentacje oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnienie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w załączniku nr 1b do SWZ - OPZ wymagań,
b) Zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełnienia tych wymagań
6. Deklaracja producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Dotyczy laptopów i monitorów ( poz. 1 OPZ, poz. 3 OPZ),
7. Certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Dotyczy laptopów i monitorów ( poz. 1 OPZ, poz. 3 OPZ),
8. Wydruk z przeprowadzonych testów BAPCo®. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony BAPCo® potwierdzający wynik testów, pod warunkiem, że oferowany sprzęt jest wymieniony na oficjalnej stronie BAPCo® oraz wszystkie z wymienionych tam parametrów testowanego urządzenia są identyczne z parametrami oferowanego urządzenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Certyfikat ISO 9001 lub normy równoważnej w zakresie co najmniej produkcji i rozwoju urządzeń komputerowych dla producenta laptopa - wydruk lub oświadczenie producenta,
2. Deklaracja zgodności CE dla laptopa - wydruk lub oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej komputera,
3. Wydruk ze strony lub oświadczenie producenta oferującego system operacyjny potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z tym systemem operacyjnym (w przypadku laptopów),
4. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzająca pozostałe parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
5. Wykonawca, który złoży ofertę na równoważny pakiet biurowy / system operacyjny musi złożyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności tj:
a) Dokumentacje oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnienie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w załączniku nr 1b do SWZ - OPZ wymagań,
b) Zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełnienia tych wymagań
6. Deklaracja producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Dotyczy laptopów i monitorów ( poz. 1 OPZ, poz. 3 OPZ),
7. Certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Dotyczy laptopów i monitorów ( poz. 1 OPZ, poz. 3 OPZ),
8. Wydruk z przeprowadzonych testów BAPCo®. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony BAPCo® potwierdzający wynik testów, pod warunkiem, że oferowany sprzęt jest wymieniony na oficjalnej stronie BAPCo® oraz wszystkie z wymienionych tam parametrów testowanego urządzenia są identyczne z parametrami oferowanego urządzenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Cz. I: Zakup i dostawa systemu bezpieczeństwa – 900,00 zł brutto (słownie: dziewięćset złotych i 00/100 zł);
2. Cz. II: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego: laptopów, oprogramowania biurowego, skanerów i akcesoriów – 6 500,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych i 00/100 zł). Szczegółowo opisano w pkt. XXI SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Powyższe dotyczy również spółki cywilnej, chyba że z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Szczegółowo opisano w pkt. VIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawiera załącznik nr 1 a i 1 b do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 a i 1 b do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy, w szczególności w przypadku określonym w § 5 ust. 6 umów (zał. nr 1 a i 1b do SWZ),

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowo opisano w pkt. X SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do potwierdzenia poprzez przeprowadzenie prezentacji sprzętu czy spełnia on wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - wskazane tam parametry techniczne i funkcjonalne oraz wykonania skanu laptopa z użyciem programu CPU-Z. Szczegółowo opisano w pkt. VII.2 SWZ
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI