Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa serwerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa serwerów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108d3f64-73d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Zakup i dostawa serwerów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-108d3f64-73d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-108d3f64-73d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-108d3f64-73d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zam_pub@um.rybnik.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.82.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 131000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. serwerów.
Charakterystyka (wymagania minimalne):
1) Przeznaczenie: Serwer będzie pełnił funkcję hypervisora VMware ESXi 8.0 U2, wchodzącego w skład posiadanego przez Zamawiającego klastra VMware. Z uwagi na powyższe oferowany model serwera musi znajdować się na liście kompatybilności dostępnej na stronie VMware https://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php
2) Obudowa i zasilacze: • RACK,
• 1U,
• 8 wnęk na dyski 2,5’’,
• przedni panel LCD wyświetlający informacje o stanie serwera w tym o błędach i ostrzeżeniach. Możliwość zmiany wyświetlanych na ekranie informacji – min. numer seryjny urządzenia, własny zdefiniowany tekst.
• zatrzask górnej pokrywy,
• ramka panelu przedniego zamykana na klucz służąca do ochrony dysków twardych przed nieautoryzowanym dostępem,
• redundantne wentylatory zainstalowane wewnątrz obudowy z możliwością ich wyjęcia bez użycia narzędzi,
• Możliwość obsadzenia jednocześnie 3 kart rozszerzeń PCIE,
• 2 zasilacze 1100W (Hot-Plug, redundantne). Wyjmowane bez użycia narzędzi przy działającym serwerze,
• Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i modułem zarządzającym pracą serwera,
• Porty na przednim panelu: 1x USB, 1x VGA,
• Porty na tylnym panelu: 2x USB z czego przynajmniej 1 port w wersji 3.0, 1x VGA, dedykowany port serwisowy RJ-45.
• Szyny ruchome z wysięgnikiem na kable do montażu w standardowej szafie RACK umożliwiające wysuwanie całego serwera i zdjęcie górnej pokrywy bez wyjmowania oraz wyłączania serwera.
3) Płyta główna: • Zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym w sposób trwały (niedopuszczalne jest użycie naklejek, etykiet, zawieszek i innych, które można urwać, zdrapać czy odkleić),
• 2 fizyczne gniazda procesorów,
• 32 gniazda modułów DIMM DDR5 z obsługą modułów pamięci RDIMM
• Obsługiwany rozmiar pamięci RAM min. 4TB,
• 3 gniazda PCI Express Gen 5,
• Zintegrowany z płytą główną moduł Trusted Platform Module 2.0,
4) Procesory: • Zamawiający wymaga procesorów firmy Intel z uwagi na konieczność zapewnienia zgodności z posiadanym klastrem VMware.
• Serwer musi być wyposażony w dwa 64 bitowe procesory Intel Xeon dedykowane do pracy w serwerach. Każdy z dwóch procesorów musi posiadać system chłodzenia zdolny do zapewnienia stabilnej pracy przy temperaturze otoczenia na poziomie 25 stopni Celsjusza oraz spełniać poniższe wymagania:
• 12 fizycznych rdzeni,
• 24 wątków,
• częstotliwość bazowa 2.0 GHz,
• obsługa technologii turbo automatycznie zwiększającej częstotliwość pracy procesora,
• 30 MB Cache,
• Obsługa 8-kanałowej pamięci DDR5 o częstotliwości 4000 MT/s
• Data wprowadzenia oferowanego procesora na rynek: 2023 rok,
• osiągający wynik co najmniej 200 pkt. w teście SPEC CPU2017 Integer Rate Result (SPECrate2017_int_base), według wyników opublikowanych na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/rint2017.html
dla oferowanego modelu serwera wyposażonego w 2 takie same jak oferowane procesory.
5) Pamięć RAM: 16x 32 GB (DDR5 RDIMM, 4000MT/s, ECC)
6) Kontroler RAID: • Sprzętowy RAID 0/1/10,
• Obsługa dysków: SATA (6Gb/s), SAS (6Gb/s, 12Gb/s)
• PCIe Gen 4,
7) Dyski twarde i napędy optyczne:
Serwer musi być wyposażony w:
• 2 dyski zainstalowane z przodu serwera o parametrach: 1,2 TB; 2.5” cala; SAS 12Gb/s; 10k RPM; Hot-Plug. Dyski skonfigurowane w sprzętowy RAID1,
8) Karty sieciowe: • Karty sieciowe muszą być zgodne i poprawnie obsługiwane przez hypervisor VMware ESXi 8.0 U2:
• 2 interfejsy sieciowe 1Gb Ethernet w standardzie Base-T i złączem RJ-45.
• 6 interfejsów sieciowych 10Gb/s w standardzie SFP+. Do każdego serwera należy dostarczyć po 6 kabli SFP+ Direct Attached Cables (DAC) o prędkości 10Gb/s i długości 3 metrów. Okablowanie musi być kompatybilne z oferowanym serwerem oraz urządzeniami Zamawiającego (Cisco Catalyst 3850-12XS).
9) Zdalne zarządzanie: Oferowany serwer musi być wyposażony w wbudowany w płytę główną moduł zarządzania i monitorowania pracy serwera oraz dedykowany do tego celu port Ethernet RJ-45. Zarządzanie musi być niezależne od zainstalowanego systemu operacyjnego i umożliwiać:
• zdalny dostęp do graficznego interfejsu przez przeglądarkę internetową,
• zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. prędkości obrotowej wentylatorów, konfiguracji serwera),
• szyfrowane połączenie (TLS) oraz autoryzację użytkownika,
• możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów,
• wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury i ekranu,
• wsparcie dla IPv6,
• wsparcie dla WSMAN (Web Service for Management); SNMP; IPMI2.0, SSH, Redfish,
• możliwość zdalnego monitorowania w czasie rzeczywistym poboru prądu przez serwer,
• możliwość zdalnego ustawienia limitu poboru prądu przez serwer,
• integracja z Active Directory,
• możliwość obsługi przez dwóch administratorów jednocześnie;
• wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej,
• możliwość bezpośredniego zarządzania poprzez dedykowany port USB na przednim panelu serwera,
• Możliwość zarządzania z oprogramowania Dell OpenManage Enterprise
Zamawiający posiada wdrożony system do centralnego zarządzania serwerami Dell OpenManage Enterprise, dlatego wymaga aby oferowany serwer był w pełni zgodny z posiadanym oprogramowaniem. Na potwierdzenie Wykonawca na etapie dostawy sprzętu zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie producenta oprogramowania OpenManage Enterprise tj. firmy Dell o pełnej zgodności oferowanego serwera z użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu.
10) Certyfikaty: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015 oraz ISO-14001:2015 oraz posiadać deklarację CE.
11 Gwarancja Serwer musi posiadać pakiet serwisowy oferujący następujące warunki gwarancji:
• 84 miesiące gwarancji producenta na części i robociznę realizowana w miejscu eksploatacji sprzętu,
• gwarantowany przez producenta czas reakcji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii,
• w przypadku awarii dysk twardy zostaje u użytkownika a serwis dostarcza nowy dysk,
• dostępność części zapasowych do czasu zakończenia okresu gwarancji,
• brak plomb lub innych elementów ograniczających dostęp do wnętrza,
• udzielona gwarancja nie będzie ograniczała rozbudowy lub rekonfiguracji serwera o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta,
• możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy,
• możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim,
• telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta serwera umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację szczegółowej sprzętowej konfiguracji fabrycznej, okresu i typu obowiązującej gwarancji,
• możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu serwera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera,
• możliwość weryfikacji czasu obowiązywania i reżimu gwarancji bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera,
• możliwość zgłaszania awarii przez ogólnopolską linię telefoniczną producenta przez cały okres obowiązywania gwarancji.
Jako potwierdzenie udzielenia wyżej wymienionych warunków serwisowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu stosowny dokument potwierdzający udzielenie przez producenta wyżej wymienionych warunków gwarancji. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu.
12) Inne: Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wszystkie komponenty i podzespoły serwera muszą pochodzić od jednego producenta lub muszą być przez niego certyfikowane. Wykonawca wraz z dostawą sprzętu przedłoży dokument Producenta potwierdzający, iż dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Z dokumentu ma wynikać, iż wszystkie komponenty i podzespoły serwera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu.
Serwer ma być sprzętowo skonfigurowany, gotowy do działania i instalacji w szafie RACK. Na wyposażeniu wymagane są 2 kable zasilające z wtyczkami C13 do C14.
Wymagania techniczne:
Ze względu na jednolitą platformę sprzętową serwerów Dell oraz jednolite oprogramowanie do zarządzania tymi serwerami (Dell OpenManage Enterprise), Zamawiający wymaga dostarczenia serwera firmy Dell wg powyższej konfiguracji lub innego zgodnego z systemem zarządzania Dell OpenManage Enterprise w pełnym zakresie funkcjonalności.
Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostawy sprzętu fabrycznie nowego,
b) dostawy, zamontowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym, na własny koszt, (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu urządzenie gotowe do pracy),
c) zapewnienia wykonywania działań gwarancyjnych i serwisowych w ramach wynagrodzenia łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części i usług itp. w siedzibie Zamawiającego a w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, podstawienia urządzenia zastępczego o takich samych parametrach co urządzenie naprawiane. W przypadku transportu urządzeń, Wykonawca zapewni opakowanie – Zamawiający nie przechowuje kartonów po sprzęcie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXII "Opis
kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert ".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Karta sieciowa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sytuacji gdy zachodzi co najmniej jedna
z okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy o tyle dni ile oferowany sprzęt dostępny na rynku w dniu złożenia oferty, będzie niedostępny po zawarciu umowy. Podstawą przedłużenia terminu realizacji umowy, będzie przedłożone Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemne potwierdzenie braku dostępności, datowane po terminie zawarcia umowy, wystawione przez producenta urządzeń lub dystrybutora, potwierdzające brak dostępności po zawarciu umowy. Termin wykonania przedmiotu umowy nie przekroczy 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).