Zakup i dostarczenie licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostarczenie licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-01
  • ZamawiającyOkręgowy Urząd Miar w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00279001
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostarczenie licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010793286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektoralna 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.gum.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000332624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 61/63

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-647

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.wroclaw@gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.gum.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000332630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-893

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.poznan@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.gum.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000332647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-957

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@katowice.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.gum.gov.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000332653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polanki 124C

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-308

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum@oum.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.gum.gov.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000332676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-132

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.lodz@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lodz.gum.gov.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000332682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 25

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-959

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.bydgoszcz@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bydgoszcz.gum.gov.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000649781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Lotników 4/5

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-414

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.szczecin@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.gum.gov.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381542616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 89

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-396

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oum.bialystok@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.gum.gov.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Okręgowy Urząd Miar w Warszawie został wyznaczony w trybie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia. Umowy zostaną zawarte przez wymienione w ogłoszeniu Urzędy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostarczenie licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c28f7c1c-4a13-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00252137/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostarczenie licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/71b462da-152c-4ecf-bd88-a65d423398cb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/71b462da-152c-4ecf-bd88-a65d423398cb

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), szczegółowych informacjach dotyczących korzystania z systemu miniPortal (dostępnych w Instrukcji użytkownika https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje) oraz dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
3. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w Rozdziale XVII SWZ (Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Korespondencja przesyłana za pomocą formularza do komunikacji nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB
Komunikacja odbywa się przy użyciu następujących narządzi:
1) poprzez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) poprzez ePUAP- https://epuap.gov.pl/wps/portal/
nazwa adresata: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
Identyfikator adresata: /ca27rk4o3x/Skrytka ESP
3) drogą elektroniczną: oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl
5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP Zamawiający i Wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z miniPortalu: 71b462da-152c-4ecf-bd88-a65d423398cb
Dane postępowanie można wyszukać również na „Liście wszystkich postępowań” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania” na miniPortalu.
6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem „Dostawa licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia - Znak postępowania: RAG.26.6.2021”.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Wszystkie dokumenty (pliki) składające się na ofertę powinny być skompensowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.
9. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. aplikacja działa na platformie WINDOWS (Vista SP2, 7,8,10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemów Linux i MAC OS.
10. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .xps, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt i opatrzona pod rygorem nieważności kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6, 00-139 Warszawa.
2. Z administratorem danych można się skontaktować przez adres mailowy oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w szczególności w zakresie korzystania
z praw związanych z ich przetwarzaniem przez adres mailowy iod.oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO,
tj.: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze w związku z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę komparatorów masy dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, znak postępowania: RAG.26.3.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
7. Pani/Pana dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów, tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres przewidziany w przepisach dotyczących archiwizacji.
8. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
9. Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel: 22 531 03 00.
11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
13. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RAG.26.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa licencji Microsoft Office 2021 lub równoważnych o parametrach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w liczbie 498 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w ww. opisie oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, dalej zwanych PPU, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód)). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści Umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności zmiany wysokości podatku od towarów i usług.
2. Wszelkie zmiany w Umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian Umowy, w zakresie terminu realizacji albo wynagrodzenia Wykonawcy, w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1) zmiany wysokości łącznego maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach realizacji Umowy, jeżeli będzie ona miała wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. W takiej sytuacji maksymalne wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1, może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu albo zwiększeniu, w zależności od skali wpływu powyższej zmiany na koszty wykonania Umowy;
2) wskazanych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842, z późn. zm.);
3) w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe będzie dostarczenie przedmiotu Umowy uwzględniającego najbardziej aktualne i adekwatne rozwiązania techniczne lub technologiczne przewiduje się możliwość zastąpienia oprogramowania innym oprogramowaniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego oprogramowania (wynikających z opisu przedmiotu zamówienia);
4) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu dostarczenia przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
b) okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy;
5) nastąpi zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
6) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu Umowy;
7) nastąpi konieczność dostarczenia innego oprogramowania niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia Umowy, spowodowanej wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia Umowy;
8) nastąpi zmiana stron w Umowie wynikająca ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. poprzez podział Zamawiającego lub połączenie Zamawiającego;
9) nastąpi zmiana wynikająca z omyłki pisarskiej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia wynosi: 4 dni robocze od daty podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI