ZAKUP APARATÓW TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA SĄDÓW APELACJI POZNAŃSKIEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP APARATÓW TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA SĄDÓW APELACJI POZNAŃSKIEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Apelacyjny w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-18
  • Numer ogłoszenia586571-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586571-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.

Sąd Apelacyjny w Poznaniu: ZAKUP APARATÓW TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA SĄDÓW APELACJI POZNAŃSKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 48184240000000, ul. ul. Trójpole  21 , 61-693  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8274500, 8274588, e-mail przetargi2@poznan.sa.gov.pl, faks 618 226 420.
Adres strony internetowej (URL): https://www.poznan.sa.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.poznan.sa.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.poznan.sa.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
SĄD APELACYJNY W POZNANIU, ul. Trójpole 21, 61 - 693 Poznań, Biuro Podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP APARATÓW TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA SĄDÓW APELACJI POZNAŃSKIEJ
Numer referencyjny: ZP-373-11/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:1. Część 1- Aparat do telefonii komórkowej typ 1 – standardowy w ilości 131 szt.; okres gwarancji – 2 lata; 2. Część 2- Aparat do telefonii komórkowej typ 2 – ponadstandardowy w ilości 60 szt.; okres gwarancji – 2 lata; 3. Część 3- Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy w ilości 63 szt.; okres gwarancji – 2 lata; 4. Część 4- Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy w ilości 35 szt.; okres gwarancji – 2 lata; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 Opis Przedmiotu zamówienia.Zamawiający może skorzystać w ramach umowy z prawa opcji w zakresie części od 1 do 4, jednokrotnie na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa do łącznej ilości:Część 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1–standardowy– do łącznej ilości 5 szt.Część 2 - Aparat do telefonii komórkowej typ 2–ponadstandardowy – do łącznej ilości 5 szt.Część 3 - Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – do łącznej ilości 5 szt.Część 4 - Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – do łącznej ilości 5 szt.

II.5) Główny kod CPV: 32250000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - Dot. części 1 (Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy)wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy zł 00/100) brutto;- Dot. części 2 (Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy)wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące zł 00/100) brutto;- Dot. części 3 (Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy)wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 77 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy zł 00/100) brutto;- Dot. części 4 (Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy)wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wprzypadku jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZadresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danychreferencyjnych dokumentacji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- Dot. części 1 (Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy)1. Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta.2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia- Dot. części 2 (Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy)1. Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta.2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia- Dot. części 3 (Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy)1. Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta.2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia.- Dot. części 4 (Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy)1. Dokument, z którego będą wynikały wszystkie parametry oferowanego urządzenia wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia: karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta.2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy. Pełnomocnictwo do podpisania ofert-jeżelidotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. Oświadczenie wykonawcy oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni oddnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależnościalbo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejWykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanieopublikowany na stronie internetowej (https://www.poznan.sa.gov.pl) wraz z informacją, októrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie oświadczenie o przynależności albo braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, składakażdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określone w § 9 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1- Aparat do telefonii komórkowej typ 1 – standardowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1- Aparat do telefonii komórkowej typ 1 – standardowy w ilości 131 szt.; okres gwarancji – 2 lata; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 Opis Przedmiotu zamówienia.Prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.1. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby sądów oraz zagwarantowane środki finansowe.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego3. Zamawiający może skorzystać w ramach umowy z prawa opcji w zakresie części od 1 do 4, jednokrotnie na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa do łącznej ilości:Część 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1–standardowy– do łącznej ilości 5 szt.4. Dostawa urządzeń w ramach prawa opcji będzie realizowana do sądów z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2020 roku. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa.6. Cena jednostkowa podczas realizacji prawa opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.7. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do ….. dni kalendarzowych** termin dostawy na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.8. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji prawa opcji drogą mailową na adres Wykonawcy – wzór powiadomienia stanowi załącznik nr 5 do wzoru umowy.9. Wszelkie postanowienia niniejszej umowy pozostają wiążące także dla zamówień będących efektem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji, w tym w szczególności postanowienia dotyczące kar umownych, z zastrzeżeniem terminu dostawy, o którym mowa w pkt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32250000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 60,00
Obsługa serwisowa 30,00
Termin realizacji dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2- Aparat do telefonii komórkowej typ 2 – ponadstandardowy w ilości 60 szt.; okres gwarancji – 2 lata; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 Opis Przedmiotu zamówienia.Prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.1. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby sądów oraz zagwarantowane środki finansowe.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego3. Zamawiający może skorzystać w ramach umowy z prawa opcji w zakresie części od 1 do 4, jednokrotnie na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa do łącznej ilości:Część 2 - Aparat do telefonii komórkowej typ 2–ponadstandardowy – do łącznej ilości 5 szt.4. Dostawa urządzeń w ramach prawa opcji będzie realizowana do sądów z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2020 roku. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa.6. Cena jednostkowa podczas realizacji prawa opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.7. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do ….. dni kalendarzowych** termin dostawy na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.8. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji prawa opcji drogą mailową na adres Wykonawcy – wzór powiadomienia stanowi załącznik nr 5 do wzoru umowy.9. Wszelkie postanowienia niniejszej umowy pozostają wiążące także dla zamówień będących efektem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji, w tym w szczególności postanowienia dotyczące kar umownych, z zastrzeżeniem terminu dostawy, o którym mowa w pkt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32250000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 60,00
Obsługa serwisowa 30,00
Termin realizacji dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3- Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3- Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy w ilości 63 szt.; okres gwarancji – 2 lata;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 Opis Przedmiotu zamówienia.Prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.1. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby sądów oraz zagwarantowane środki finansowe.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego3. Zamawiający może skorzystać w ramach umowy z prawa opcji w zakresie części od 1 do 4, jednokrotnie na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa do łącznej ilości:Część 3 - Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – do łącznej ilości 5 szt.4. Dostawa urządzeń w ramach prawa opcji będzie realizowana do sądów z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2020 roku. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa.6. Cena jednostkowa podczas realizacji prawa opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.7. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do ….. dni kalendarzowych** termin dostawy na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.8. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji prawa opcji drogą mailową na adres Wykonawcy – wzór powiadomienia stanowi załącznik nr 5 do wzoru umowy.9. Wszelkie postanowienia niniejszej umowy pozostają wiążące także dla zamówień będących efektem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji, w tym w szczególności postanowienia dotyczące kar umownych, z zastrzeżeniem terminu dostawy, o którym mowa w pkt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32250000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 60,00
Obsługa serwisowa 30,00
Termin realizacji dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4- Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4- Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy w ilości 35 szt.; okres gwarancji – 2 lata; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 Opis Przedmiotu zamówienia.3.4 Prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.1. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby sądów oraz zagwarantowane środki finansowe.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego3. Zamawiający może skorzystać w ramach umowy z prawa opcji w zakresie części od 1 do 4, jednokrotnie na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa do łącznej ilości:Część 4 - Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – do łącznej ilości 5 szt.4. Dostawa urządzeń w ramach prawa opcji będzie realizowana do sądów z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2020 roku. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa.6. Cena jednostkowa podczas realizacji prawa opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.7. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do ….. dni kalendarzowych** termin dostawy na podstawie deklaracji wykonawcy zawartej w ofercie.Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.8. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji prawa opcji drogą mailową na adres Wykonawcy – wzór powiadomienia stanowi załącznik nr 5 do wzoru umowy.9. Wszelkie postanowienia niniejszej umowy pozostają wiążące także dla zamówień będących efektem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji, w tym w szczególności postanowienia dotyczące kar umownych, z zastrzeżeniem terminu dostawy, o którym mowa w pkt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32250000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 60,00
Obsługa serwisowa 30,00
Termin realizacji dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na 4 części: część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer stacjonarny; część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer typu laptop; część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows; część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa prtzełączników sieciowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI