„Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Chojnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-28
  • Numer ogłoszenia590371-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590371-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.

Powiat Chojnicki: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia  56 , 89-600  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”
Numer referencyjny: ZP.272.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: „Zakup 2 szt. serwerów wraz z systemem operacyjnym, 1 szt. zewnętrznej dyskowej macierzy pamięci masowej współpracującej z serwerami, 1 szt. zasilacza awaryjnego oraz 1 szt. urządzenia do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych, zwanych dalej „sprzętem”, utworzenie klastra pracy awaryjnej, montaż opisanego sprzętu oraz utworzenie maszyn wirtualnych, przeprowadzenie szkolenia obsługi opisanego sprzętu i konfiguracji klastra pracy awaryjnej”1. Serwer wraz z systemem operacyjnym – 2 szt.Obudowa: Typu rack o wysokości 1U lub 2U, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19” z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych.Płyta główna: Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów, klasy x86. Wyposażona w minimalnie 16 gniazd modułów DIMM DDR4, obsługa modułów RDIMM/LRDIMM, 2666 MT/s. Obsługa pamięci do minimum 1 TB. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym.Chipset: Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych.Procesor: Dwa procesory. Procesor klasy x86, posiadający 8 rdzeni fizycznych na procesor, oraz min. 11 MB pamięci cache, osiągający w teście PassMark - CPU Mark nie mniej niż 11210 pkt. w konfiguracji jednoprocesorowej, według wyników procesorów publikowanych na stronie: https: //www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, na podstawie rankingu z dnia 24.09.2020, stanowiącego załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.RAM: 8x 16 GB, 2666 MT/sPorty: 3x USB z czego 1 na przednim panelu obudowy, 2 na tylnym panelu obudowy, 5 x RJ-45, 2x SFP, VGA, dedykowany port USB dla zintegrowanego kontrolera zdalnego dostępu.Interfejsy sieciowe: Dwuportowa karta sieciowa na płycie głównej 2x 1 GbE (RJ-45).Dodatkowe interfejsy sieciowe 2x 10 GbE (RJ-45), oraz 2x 10 GbE (SFP+).Oddzielny port sieciowy dla zintegrowanego kontrolera zdalnego dostępu (RJ-45).Gniazda PCIe: 2 gniazda Gen. 3, wszystkie x16.Napęd optyczny: Wewnętrzny napęd DVD+/-RW.Wnęki na napędy: Obsługa minimalnie ośmiu 2,5‘‘ lub czterech 3,5“ dysków SAS, SATA lub SSD typu Hot-Plug.Dyski twarde : 2 szt. dysków SSD 2.5‘‘ lub 3,5“ SATA 480 GB w RAID 1Kontrolery : Wewnętrzny kontroler sprzętowy macierzy RAID, obsługujący dyski SATA, SAS oraz SSD, przepustowość 12Gbps, wyposażony w 2GB nieulotnej pamięci podręcznej, poziomy RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60.Kontroler o przepustowości 12Gb/s, dedykowany do przyłączenia zamawianej macierzy dyskowej.Video: Zintegrowana karta graficzna, umożliwiająca uzyskanie rozdzielczości 1280x1024. Zasilacze: 2 szt., redundantny o minimalnej mocy 500 W każdy, Hot-PlugMysz, klawiatura: Standardowe typu USBZarządzanie: Kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania serwera. Dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach serwera. Do zarządzania wykorzystywany jest dedykowany port RJ45 (nie zajmuje istniejących kart sieciowych). Kontroler umożliwia:  zarządzanie serwerem za pośrednictwem graficznego interfejsu użytkownika  zdalne włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera,  wysyłanie e-maili z powiadomieniami o zdarzeniach,  zdalną aktualizację firmware komponentów serwera, możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów funkcja zdalnego pulpitu umożliwiająca zdalną obsługę BIOS oraz montowanie obrazów ISO  kontroler zdalnego zarządzania musi stanowić rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych.Certyfikaty: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001. Oferowany produkt musi posiadać deklarację zgodność CE.Zamawiający może zażądać dostarczenia powyższych certyfikatów.Warunki gwarancji: Przynajmniej siedem lat gwarancja z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, obejmująca wszystkie komponenty serwera.Gwarancja producenta realizowana przez autoryzowany serwis producenta zapewniająca dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego. Gwarancja musi oferować przez cały okres:  usługi serwisowe świadczone w miejscu instalacji urządzenia oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy, dostępność wsparcia technicznego przez 5 roboczych dni w tygodniu przez cały rok (w języku polskim i angielskim w dni robocze). Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera.Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.Możliwość sprawdzenia poprzez Internet lub telefonicznie konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.Dokumentacja użytkownika: Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim.System operacyjny: Microsoft Windows Server 2019 Standard 64-bit w języku Polskim z licencjami dostępowymi lub system równoważny.Liczba wymaganych licencji dostępowych:  10 licencji na urządzenie 30 licencji na użytkownikaLicencje na oprogramowanie mają mieć charakter wieczysty i nie narażać Zamawiającego na dodatkowe koszty w przyszłym użytkowaniu. 2. Zewnętrzna macierz dyskowa współpracująca z zamawianymi serwerami – 1 szt.Obudowa: Typu rack, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19”Ilość zatok na dyski 2,5’’: 30Ilość oraz rodzaj dysków: 12 szt. dysków SAS 2.5’’, 600 GB, 12 Gb/s, 15k rpm, Hot-PlugKontrolery macierzy RAID: Dwa kontrolery SAS o przepustowości 12Gb/s każdy, Hot-Plug z 16 GB pamięci cache na kontroler, obsługujące konfigurację RAID 0, 1, 5, 6, RAID 10 i RAID 10 DM (podwójne kopie lustrzane), z możliwością dynamicznej zmiany poziomów w tej samej warstwie i automatycznym przydziałem zasobów, wyposażone w porty umożliwiające przyłączenie macierzy dyskowej do zamawianych serwerów.Obsługiwane funkcje :  Automatyczne tworzenie warstw i migracja danych, dzięki którym najważniejsze i najczęściej używane dane znajdą się na najszybszej pamięci masowej. Funkcja sprzętowych migawek  Możliwość tworzenie elastycznych migawek, Łączność za pomocą szyfrowanego tunelu z serwisem producenta, ze wskazaniem adresu publicznego z którego przychodzi połączenie.Zarządzanie: Kontroler wykorzystywany do zdalnego zarządzania i monitorowania macierzy dysków, dostarczający niezbędnych informacji o pracy oraz parametrach macierzy. Zarządzanie zdalne realizowane przez dedykowany port RJ-45. Zarządzanie macierzą za pośrednictwem dedykowanej aplikacji oraz w pełni funkcjonalnego interfejsu WEBKable umożliwiające przyłączenie macierzy do serwerów: 2 szt. – kabel o przepustowości 12Gb/s, długość 2 mMontaż: Szyny statyczne do montażu w szafie serwerowejZasilanie: Dwa redundantne zasilacze Hot-PlugWarunki gwarancji: Przynajmniej siedem lat gwarancji z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze, obejmująca wszystkie komponenty macierzy.Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta macierzy.Oświadczenie producenta macierzy, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.W przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego.Możliwość sprawdzenia poprzez Internet lub telefonicznie konfiguracji sprzętowej macierzy oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.3. Zasilacz awaryjny – 1 szt.Obudowa: Typu rack, przystosowana fabrycznie do montażu w standardowej szafie 19”Moc wyjściowa: 3,0 kVA / 2,7 kWNapięcie wejściowe/wyjściowe: 230 V / 230 V Zarządzanie: Możliwość zdalnego zarządzanie zasilaniem UPS przez sieć. Monitorowanie i zarządzanie UPS za pomocą standardowej przeglądarki internetowej lub oprogramowania do zarządzania siecią. Złącza wyjściowe IEC: 6x złącze z podtrzymaniem bateryjnym Inne funkcjonalności: Możliwość wymiany baterii podczas pracyMontaż: Szyny do montażu w szafie serwerowejCertyfikaty: Urządzenie musi posiadać deklarację zgodność CE.Warunki gwarancji: UPS 3 lata, pakiet baterii 2 lata4. Urządzenie do tworzenia kopii zapasowych na dyskach wymiennych – 1 szt.Charakterystyka urządzenia: Zewnętrzny napęd oparty o technologię wymiennych dysków twardych. Urządzenie powinno współpracować z zamawianymi serwerami.Nośniki wymienne: Wymagane dostarczenie siedmiu nośników o pojemności 2 TBAkcesoria: Kabel przyłączeniowyCertyfikaty: Urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CEWarunki gwarancji: 12 miesięcy gwarancji5. Montaż zamawianego sprzętu, stworzenie klastra pracy awaryjnej oraz utworzenie maszyn wirtualnych.Zamawiający wymaga, aby wraz z dostawą sprzętu przeprowadzić następujące prace:• Wnieść i fizycznie zamontować we wskazanej przez Zamawiającego szafie serwerowej, wszystkie dostarczone urządzenia.• Podłączyć całość rozwiązania do infrastruktury Zamawiającego.• Uruchomić i przeprowadzić diagnostykę zamontowanej infrastruktury sprzętowej.• Przeprowadzić procedury aktualizacji firmware dostarczonych elementów do najnowszej wersji oferowanej przez producenta sprzętu.• Utworzyć na bazie serwerów oraz macierzy dyskowej działający klaster niezawodnościowy.• Utworzyć trzy maszyny wirtualne (1x Widows Server, 2x Ubuntu Sever).Wszystkie wymienione prace wdrożeniowe muszą zostać wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego. Powyższe czynności należy wykonać w okresie realizacji zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.6. SzkoleniePrzeprowadzenie w siedzibie zamawiającego praktycznego szkolenia dla 2 osób z obsługi oraz konfiguracji klastra pracy awaryjnej.Zakres szkolenia: 1. Dyski i woluminy w systemie Windows Server • Zarządzanie dyskami w systemie Windows Server • Zarządzanie woluminami w systemie Windows Server • Elementy zabezpieczeń przestrzeni STORAGE.2. Podstawowe komponenty Storage Technologies • Opcje Storage Topology • Konfigurowanie Bus Technologies w systemie Windows Server • Konfigurowanie udostępniania w systemie Windows Server 3. Wysoka dostępność w systemie Windows • Określenie poziomu dostępności • Wysoka dostępność i Disaster Recovery Solutions z Hyper-V • Wysoka dostępność z klastra pracy awaryjnej w systemie Windows Server 2019 4. Realizacja: klaster pracy awaryjnej • Planowanie klastra pracy awaryjnej • Tworzenie nowego klastra pracy awaryjnej 5. Zarządzanie rolami serwera i grupowanie zasobów • Konfigurowanie wysokiej dostępności aplikacji i usług na klastrze pracy awaryjnej • Zarządzanie i obsługa klastra pracy awaryjnej • Rozwiązywanie problemów z klastrem pracy awaryjnej • Wysoka dostępność serwisu wykonawcze z Multi-site klastrem pracy awaryjnej 6. Wdrażanie: klaster pracy awaryjnej z Hyper-V • Przegląd Integracja Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej • Wdrożenie Hyper-V z klastrem pracy awaryjnej • Zarządzanie i obsługa Hyper-V maszyn wirtualnych na temat klastrów pracy awaryjnej 7. Implementacja Network Load Balancing Clusters • Przegląd NLB • Konfigurowanie klastra równoważeniaSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1 do opisu , Formularzu asortymentowym oraz Istotny postanowieniach do umów.

II.5) Główny kod CPV: 48822000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcjenależy wybrać aukcję dotyczącą przedmiotowego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Oferta winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Druk „OFERTA” zgodnie z zamieszczonym formularzem w Dziale C do SIWZ.2) Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć: Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale D Siwz , załącznik nr 1.  Formularz asortymentowy  pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznikanr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samEj grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Działu D SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa dokument wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem strony: https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygad (2-osobowych) do prac przy montażu instalacji elektrycznych - Mrągowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub brygad do montażu instalacji elektrycznych. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Praca na terenie Mrągowa i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI