Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu i wdrożenia polityki bezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu i wdrożenia polityki bezpieczeństwa informatycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Jagielloński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777220-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777220-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Uniwersytet Jagielloński: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu i wdrożenia polityki bezpieczeństwa informatycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uniwersytetu Jagiellońskiego „Doskonały Uniwersytet - zintegrowany program rozwoju UJ”, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z304/18-00, z dnia 27.12.2018 r., współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój III Oś priorytetowa „Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Gołębia  24 , 31-007  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 324 450, e-mail bzp@adm.uj.edu.pl, faks 124 324 451.
Adres strony internetowej (URL): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.uj.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ. Adres: ul. Straszewskiego 25/2, 31-113
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ. Adres: ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu i wdrożenia polityki bezpieczeństwa informatycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim
Numer referencyjny: 80.272.434.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania projektu i wdrożenia polityki bezpieczeństwa informatycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim.2. Przeprowadzone analizy i pozostałe czynności, które składają się na przedmiot zamówienia powinny służyć opracowaniu dokumentacji, oprogramowania, wytycznych i rekomendacji w obszarach wskazanych w Załączniku A do SIWZ, które obejmują:2.1 Przeprowadzone analizy i pozostałe czynności powinny służyć opracowaniu dokumentacji, oprogramowania, wytycznych i rekomendacji, które obejmują:2.2 Opis i analizę stanu zastanego, obejmujące charakterystykę podmiotu pod kątem jego organizacji, struktury, specyfiki procesów w zakresie infrastruktury i procedur związanych z bezpieczeństwem dla każdego z obszarów objętych zamówieniem.2.3 Rekomendacje techniczne, wskazujące na obszary wymagające poprawy, wraz z precyzyjnym wskazaniem technik i procedur pozwalających na ich wykonanie własnymi zasobami Zamawiającego, dla każdego z obszarów objętych zamówieniem.2.4 Wskazanie dobrych praktyk i wytycznych zgodnych z branżowymi wytycznymi lub standardami, możliwych do wdrożenia w ramach procesu poprawy bezpieczeństwa Zamawiającego.2.5 Wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa Zamawiającego, obejmujące bezpośrednie wsparcie wdrożeniowe wybranych rozwiązań i działań, takich jak wybór i konfiguracja usług, sprzętu, opracowanie dokumentacji, procedur, wytycznych, wytworzenie oprogramowania.2.6 Przeprowadzenie szkoleń, wsparcie wdrożeniowe lub opracowanie materiałów szkoleniowych dla pracowników Zamawiającego, służących skutecznemu wprowadzeniu zmian technicznych i organizacyjnych wskazanych w rekomendacjach i pozwalających na nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania opracowanych rozwiązań.2.7 Opracowanie planu rozwoju bezpieczeństwa Zamawiającego, obejmującego zmiany konieczne do wprowadzenia w okresie najbliższych pięciu lat po zakończeniu realizacji zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres prac do wykonania oraz istotne postanowienia dla wykonania zamówienia informacje, zawiera Załącznik A do SIWZ będący jej integralną częścią.

II.5) Główny kod CPV: 72800000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79417000-0
72810000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie: 1.1 dwie usługi polegające na opracowaniu i wdrożeniu Polityki Bezpieczeństwa Informacji lub opracowaniu i wdrożeniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, w skład którego wchodzi kompletna dokumentacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji, dla organizacji zatrudniających min. 1000 osób, przy czym każda z ww. usług winna być o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, w tym co najmniej jedna usługa winna zostać zrealizowana na rzecz jednostki sektora finansów publicznych,1.2 dwie usługi polegające na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, przy czym wartość każdej z ww. usług winna być o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto,1.3 dwie usługi polegające na przeprowadzeniu testów penetracyjnych oraz analiz konfiguracji systemów IT pod kątem bezpieczeństwa, przy czym wartość każdej z ww. usług winna być o wartości nie mniejsza niż 50 000 PLN brutto,1.4 jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szacowania ryzyka w obszarze bezpieczeństwa informacji w organizacji zatrudniającej nie mniej niż 1000 osób, obejmująca co najmniej opracowanie metodyki procesu zarządzania ryzykiem oraz przeprowadzenie procesu szacowania ryzyka w oparciu o ww. metodykę, przy czym wartość ww. usługi nie mniejsza niż 30 000 PLN brutto.1.5 jednej usługi polegającej na opracowaniu projektu rozwiązania (wdrożenia) lub modernizacji systemu informatycznego przetwarzającego dane osobowe, przy czym wartość tej usługi wyniosła minimum 50 000 PLN brutto.1.6 jednej usługi polegającej na opracowaniu planu ciągłości działania usług IT Zamawiający dopuszcza by w ramach jednego kontraktu (jednej, pisemnej, odpłatnej umowy) występowała więcej niż jedna usługa wskazana powyżej.2 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. dysponuje zespołem złożonym z co najmniej z 5 osób, zdolnym do prawidłowego wykonania zamówienia, którego członkowie posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zadania, odpowiadającym warunkom określonym poniżej.2.1 Kierownik zespołu - Wymagania: a) posiada min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami IT nabyte poprzez udział w minimum 3 wdrożeniach jako kierownik projektu, z których każdy projekt obejmował wdrożenie systemu zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa informatycznego,b) brał udział przynajmniej w jednym audycie w obszarze infrastruktury informatycznej i systemów informatycznych w jednostkach sektora finansów publicznych, o wartości projektu nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto.2.2 Ekspert ds. systemów bezpieczeństwa - Wymagania:a) posiada doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych z zakresu prowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji CISA lub CISSP poświadczone ważnym certyfikatem jednostek certyfikujących (np. CISSP, CRISC, CLFE),b) uczestniczył w roli eksperta ds. bezpieczeństwa w zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w instytucji zatrudniającej co najmniej 2000 osób, c) uczestniczył w co najmniej dwóch projektach w roli eksperta ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych, przy czym wartość co najmniej jednego projektu wynosiła minimum 200 000,00 PLN brutto,d) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie identyfikacji podatności i zagrożeń w tym w zakresie analizy usług biznesowych, procesów aplikacyjnych i technicznych wraz z infrastrukturą techniczno-systemową oraz analizą logów i monitoringu nabyte poprzez uczestnictwo w co najmniej 1 projekcie obejmującym wskazane powyżej zagadnienia,e) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przeprowadzania procesu analizy ryzyka, analizy wpływu na biznes, planów ciągłości działania (BCP) i planów odtworzenia po katastrofie (DRP) nabyte poprzez uczestnictwo w co najmniej 1 projekcie obejmującym wskazane powyżej zagadnienia.2.3 Specjalista ds. testów penetracyjnych i audytów bezpieczeństwa - Wymagania:a) brał udział w roli specjalisty testów bezpieczeństwa w przynajmniej 3 projektach polegających na wykonaniu testów bezpieczeństwa, audytów systemów informatycznych i testów penetracyjnych, przy czym każdy ze wskazanych projektów o wartości w zakresie dotyczącym bezpieczeństwa nie mniejszej niż 50.000 zł. 2.4 Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa - Wymagania:a) posiada minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie testów bezpieczeństwa, audytu systemów informatycznych i testów penetracyjnych,b) brał udział w opracowywaniu polityk bezpieczeństwa informacji w zakresie projektowania i wdrożeniu systemu zarządzania politykami bezpieczeństwa informacji w instytucji zatrudniającej co najmniej 2000 osób,c) posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu stosowania polityk bezpieczeństwa oraz cyber awareness, udokumentowane poprzez przeprowadzenie min. 5 szkoleń o różnej tematyce lub dla różnych podmiotów.2.5 Specjalista ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych - Wymagania:a) posiada minimum 5 letnie doświadczenie w branży IT w zakresie utrzymania, monitorowania i utwardzania infrastruktury IT dla organizacji o wielkości powyżej 1000 zatrudnionych,b) posiada minimum 5 letnie doświadczenie w branży IT w zakresie: - Administracji infrastrukturą serwerową- Administracji systemami operacyjnymi Microsoft Windows- Administracji systemami operacyjnymi Unix/Linux - Administracja środowiskami wirtualnymi - Administracji serwerami aplikacji lub systemami CMS- Administracji serwerami proxy- Administracji bazami danych- Zarządzania firewall - Tworzenia i zarządzania sieciami LAN/WAN/VPN - Administracja systemem poczty elektronicznej.Zamawiający nie dopuszcza aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję opisaną w punktach od 2.1 do 2.5 powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,2 „Wykaz osób” dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ, w szczególności opis i zakres doświadczenia zawodowego, nazwę i zakres zrealizowanych projektów, nazwę Zamawiającego wraz z charakterystyką podmiotów na rzecz, których usługi zostały zrealizowane, 3 Wykaz usług” zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ, w szczególności nazwę, zakres i termin zrealizowanych usług, nazwę Zamawiającego wraz z charakterystyką podmiotów na rzecz, których usługi zostały zrealizowane.4 dowody określające czy usługi zamieszczone w „Wykazie usług” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, dowodem jest oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu;2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3 gwarancjach bankowych;2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2019 poz. 310).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia 50,00
liczba oferowanych godzin wsparcia technicznego dla Usługi 1: wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie procesu inwentaryzacji sprzętu i licencji 10,00
liczba oferowanych godzin wsparcia technicznego dla Usługi 2: wsparcie wdrożeniowe w przypadku zmian w aktualnie wykorzystywanym systemie lub w przypadku wdrażania nowego narzędzia do zarządzania licencjami 10,00
liczba oferowanych godzin wsparcia technicznego dla Usługi 3: wsparcie techniczne w zakresie usuwania znalezionych w ramach testów podatności oraz przeprowadzenia ponownych testów (retestów) bezpieczeństwa dla Portalu UJ 20,00
liczba oferowanych godzin wsparcia technicznego dla Usługi 4: wsparcie techniczne w zakresie wdrożenia poprawek bezpieczeństwa 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI