Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyUNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043358
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d1af3df-a81c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJPII w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.5 Kompleksowe program szkól wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z032/18-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały opisane w SWZ pkt. 7) - Informacje o środkach komunikacji ektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zamieszczone w SWZ pkt. 37) - Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.21 - 12

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia platformy społecznościowej dla pracowników i studentów UPJP II , obejmującej udzielenie Zamawiającemu licencji do oprogramowania oraz przeniesienie praw autorskich w zakresie utworów wytworzonych na potrzeby niniejszego zamówienia oraz wdrożenie platformy wraz z integracją platformy z systemami informatycznymi i automatyzacja wymiany danych z systemami obecnie funkcjonującymi na UPJP II. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca może zadeklarować świadczenie na rzecz Zamawiającego dodatkowych usług rozwojowych i edukacyjnych, w ilości godzin wskazanych w Ofercie Wykonawcy.1.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1.2.1.Stworzenie lub dostawę platformy społecznościowego wg OPZ1.2.2 Dostawę licencji oprogramowania spełniającego rolę platformy społecznościowej wg OPZ1.2.3. Dostawę i wdrożenie platformy społecznościowej,1.2.4. Integrację platformy z systemami informatycznymi Zamawiającego i automatyzację wymiany danych.1.2.5. Przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 12 godz. zegarowych) dla 10 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia po zakończeniu wdrażania Platformy społecznościowej.1.2.6. Zapewnienie serwisu platformy społecznościowej, zgodnie z wymogami gwarancji opisanymi w Załączniku nr 1 do SWZ,1.3. Dodatkowo, Wykonawca może zadeklarować:1.3.1. Prowadzenie prac rozwojowych platformy społecznościowej, w ilości godzin wskazanych w Ofercie Wykonawcy.1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 16 SWZ - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby nadzorującej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opieka serwisowa

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prace rozwojowe/konsultingowe/szkoleniowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 14) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać:b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 800.000,00 PLN brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto). 2.4. zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca musi posiadać zdolność techniczną oraz zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że: 2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:2.4.1.1. co najmniej 2 osobami z których każda uczestniczyła w realizacji w minimum jednej zakończonej usługi wdrożenia platformy społecznościowej (lub innego systemu informatycznego wdrożonego do wewnętrznego użytko organizacji – Intranet -, odseparowanego od sieci Internet, używającego systemu autoryzacji użytkowników przyjętego w organizacji jako główny - tutaj: ActiveDirectory -i pozwalazjącego na udostępnianie treści tj wewnętrznych stron WWW, lokalizacji przestrzeni dyskowych, dokumentów, aktualności, galerii zdjęć i video, bazy wiedzy, i funkcji tj chat, powiadomienia, monitorowanie akcji użytkownika), w okresie 5 ostatnich lat i posiada co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu usług w obszarze IT, 2.4.1.2. co najmniej 1 osobą pełniącą nadzór nad wykonywanymi pracami, tj. Kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym posiadającym ważny certyfikat Prince2 Practitioner® lub IPMA Level C lub równoważny potwierdzający umiejętność kierowania według metodyki zarządzania projektami oraz ważny certyfikat z zakresu zarządzania ryzykiem, który pełnił funkcję kierownika projektu w minimum dwóch zakończonych usługach wdrożenia systemu informatycznego w okresie 5 ostatnich lat , w tym minimum jednej zrealizowanej na Uczelni Wyższej, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda oraz posiadającego co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT, Zamawiający zaznacza, iż osoba nadzorująca wykonywanie prac – kierownik projektu - nie może być uwzględniana w wykazie z pkt. 2.4.1.1 2.4.2. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu usług i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie usługi wdrożenia systemów informatycznych, tj. minimum:2.4.2.1. dwie zakończone usługi wdrożenia platformy społecznościowej (lub innego systemu informatycznego wdrożonego do wewnętrznego użytko organizacji – Intranet -, odseparowanego od sieci Internet, używającego systemu autoryzacji użytkowników przyjętego w organizacji jako główny - tutaj: ActiveDirectory -i pozwalazjącego na udostępnianie treści tj wewnętrznych stron WWW, lokalizacji przestrzeni dyskowych, dokumentów, aktualności, galerii zdjęć i video, bazy wiedzy, i funkcji tj chat, powiadomienia, monitorowanie akcji użytkownika), z czego co najmniej jedna o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto, których elementem prac było wdrożenie platformy społecznościowej wraz z integracją z systemem USOS w Uczelni Wyższej, Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione usługi wykonał należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:1.1. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 369 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 20 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,2. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,3. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ pkt. 11) Opis przygotowania oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana: a) siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym;b) zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt.3-); c) koniecznością wprowadzenia zmian do Oprogramowania na etapie wdrażania Platformy społecznościowej z przyczyn niezależnych od obu stron lub aktualizacją rozwiązań oprogramowania z uwagi na postęp technologiczny;d) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania, zezwoleń, uzgodnień;e) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;2) kolejności i terminu wykonania etapów Przedmiotu Umowy;3) Oprogramowania oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, przy czym zmiana taka może być spowodowana:a) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji, na podstawie której należy wykonać wdrożenie Platformy społecznościowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu Umowy;b) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) koniecznością usunięcia sprzeczności w Oprogramowaniu i oprogramowaniu i systemach Zamawiającego;d) zmianami rozwiązań ujętych w dokumentacji na podstawie której należy dokonać wdrożenia Platformy społecznościowej, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia modyfikacji w oprogramowaniu Zamawiającego podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań zwiększających walory użytkowe Przedmiotu Umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów usługi;4) osób przewidzianych do realizacji przedmiotu Umowy przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób;5) zmiana Podwykonawcy, rezygnacja z Podwykonawcy, wprowadzenie nowego Podwykonawcy, powierzenie określonego zakresu Podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych Podwykonawcy – z zachowaniem trybu postępowania opisanego w Umowie;6) zmiany zakresu Umowy spowodowanej następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z odmową wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, będących następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy;7) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Umowy.4. Dopuszcza się również możliwość zmiany Umowy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI