Wykonanie aplikacji internetowych „Platformy Konkursowej GovTech” oraz „Systemu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie aplikacji internetowych „Platformy Konkursowej GovTech” oraz „Systemu eRekrutacje”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062825
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie aplikacji internetowych „Platformy Konkursowej GovTech” oraz „Systemu eRekrutacje”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie aplikacji internetowych „Platformy Konkursowej GovTech” oraz „Systemu eRekrutacje”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0492ac3a-b977-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nask.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący
pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych
plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast
dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w
systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu
przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych
przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Zamawiający
kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce
„Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce
„Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje”
(podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik,
który ma zostaćwczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę
poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i
podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać
zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W
przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza
stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane
osobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo
wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czas
pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.
14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2) NASK -
PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez emailinspektorochronydanych@
nask.pl;3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.
6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom,
operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze,
podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom
uprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);5)
Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z
wewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony
przezewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych
osobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przez osobę,
której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o
którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o
których mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanego
dalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o
którychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia, że
przetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do
wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,9)
Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe nie będą
przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZOSE.2111.7.2021.161.RST [PIA3]

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozwój i utrzymanie oprogramowania umożliwiającego uruchomienie i udostępnienie aplikacji internetowych „Platformy Konkursowej GovTech” oraz „Systemu eRekrutacje”, świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego asysty technicznej oraz serwisu gwarancyjnego ww. aplikacji oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środkówdowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1) odpis lub informacja z Krajowego
RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych
niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lubewidencji. 2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może
jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrówpublicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotówrealizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) dokumentu, o którym
mowa w ust.2 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszonoupadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jegodziałalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacjiwynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury. 2)dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jegozłożeniem.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydajesię dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkichprzypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w
częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkaniawykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się z:
1) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
3) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum);
4) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy
występującywspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzieleniezamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówieniapublicznego.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z
pełnomocnikiem.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.4. Każdy z wykonawców
występującychwspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 5. W przypadku
wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty
te powinnypotwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazujebrak podstaw wykluczenia.6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta
złożona przezwykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z
uprawnienia, októrym mowa w art. 274 ust 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia
podmiotowe środkidowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe
podmiotowe środkidowodowe mogą być złożone wspólnie.7. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę
wspólną odpowiadająsolidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy, z zastrzeżeniem przepisów art. 454-455 ustawy Pzp, możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy wskazanej w ust. 1 w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Nie są traktowane jako zmiana Umowy zmiany adresów stron, numerów rachunków, osób, o których mowa w § 8 Umowy. Propozycję zmian w tym zakresie Strony przekazują sobie drogą poczty elektronicznej, przy czym zgoda bądź odmowa akceptacji proponowanych zmian, również przekazywana jest drogą poczty elektronicznej, najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania propozycji zmian.
4. Możliwa jest zmiana Umowy:
1) gdy dochowanie terminu realizacji obowiązku wynikającego z Umowy jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu realizacji obowiązku wynikającego z Umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia którejś z powyższych okoliczności Strony w porozumieniu ustalą nowy termin realizacji Przedmiotu Umowy.
4. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie;
2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy, termin wykonania świadczenia w ramach Przedmiotu Umowy, wysokość wynagrodzenia/cena określona w Umowie, sposób realizacji Przedmiotu Umowy;
3) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi;
4) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia;
5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi lub finansującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń, mających wpływ na Przedmiot Umowy, instytucji nadzorującej lub finansującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi:
1) Etap I Umowy zgodnie z zakresem i harmonogramem oraz procedurami wskazanymi w Umowie i SOPZ, w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji Umowy,
2) Etap II Umowy zgodnie z zakresem i harmonogramem oraz procedurami wskazanymi w Umowie i SOPZ, w terminie 30 dni od dnia zakończenia etapu I,
3) Etap III Umowy zgodnie z zakresem i harmonogramem oraz procedurami wskazanymi w Umowie i SOPZ, w terminie 30 dni od dnia zakończenia etapu II,
4) Etap IV Umowy zgodnie z zakresem i harmonogramem oraz procedurami wskazanymi w Umowie i SOPZ, w terminie 21 dni od dnia zakończenia etapu III,
5) świadczyć usługę wsparcia przez cały okres obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy, realizację Etapów 1, 2 i przez 12 miesięcy od dnia odebrania etapu IV.
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI