Wsparcie informatyczne utrzymania infrastruktury bazodanowej Polskiej Bibliografii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wsparcie informatyczne utrzymania infrastruktury bazodanowej Polskiej Bibliografii Literackiej w gotowości do prowadzenia badań naukowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774205-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774205-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk: Wsparcie informatyczne utrzymania infrastruktury bazodanowej Polskiej Bibliografii Literackiej w gotowości do prowadzenia badań naukowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 32577100000000, ul. ul. Nowy Świat  72 , 00-330  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 826 99 45, e-mail kadry@ibl.waw.pl, faks 22 826 99 45.
Adres strony internetowej (URL): https://ibl.waw.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk ul. Nowy Świat 72 00-330 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie informatyczne utrzymania infrastruktury bazodanowej Polskiej Bibliografii Literackiej w gotowości do prowadzenia badań naukowych
Numer referencyjny: AG.26.24.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wsparcie informatyczne utrzymania infrastruktury bazodanowej Polskiej Bibliografii Literackiej [PBL] (pbl.ibl.waw.pl: infrastruktura serwerowa, oprogramo-wanie bazodanowe, oprogramowanie portalu, moduły migrujące, konwertujące oraz wizualizu-jące dane) w gotowości do prowadzenia badań naukowych poprzez utrzymanie wdrażania reguł FAIR data w ww. infrastrukturze.Zamówienie obejmuje: 1. konserwację infrastruktury przez okres 36 miesięcy od momentu podpisania umowy rozumianą jako utrzymanie infrastruktury Polskiej Bibliografii Literackiej w gotowości oraz bieżące prace utrzymaniowe związane ze sprzętem oraz oprogramowaniem:a. utrzymanie systemu PBL na infrastrukturze Zleceniobiorcy na wirtualnych de-dykowanych serwerach wraz z obsługą administracyjną systemu operacyjnego oraz informatyczną obsługą operacyjną portalu PBL,b. całodobowe monitorowanie dostępności portalu PBL wraz z zapewnieniem pro-cedur reakcji na niedostępność, w tym procedur typu disaster recovery,c. poprawianie błędów w funkcjonowaniu oprogramowania (praca z kodem źró-dłowym - prace programistyczne) oraz infrastruktury informatycznej,d. zapewnienie kopii bezpieczeństwa danych oraz ich archiwizacji,e. modernizacja oprogramowania (aktualizowanie bibliotek i technologii wykorzy-stywanych przy implementacji PBL).2. utrzymanie i bieżące modyfikacje interfejsu wyszukiwawczego - wsparcie informa-tyczne dla bieżących modyfikacji interfejsu oraz zawartości udostępnionej przez interfejs informacji bibliograficznej, w szczególności:a. przypisanie rekordom instytucji haseł/działów przedmiotowych,b. przypisanie haseł przekrojowych (haseł indeksu rzeczowego) z bazy Oracle PBL (zob. pbl.ibl.poznan.pl) do rekordów w bazie pbl.ibl.waw.pl,c. wylistowanie (zindeksowanie) osób wymienionych w polach “adnotacja” oraz “tytuł” w bazie pbl.ibl.waw.pl,d. wzbogacenie kart wydarzeń o informacje o udziale osób w wydarzeniach i o in-stytucjach, które są wyrazem kultu osoby na podstawie zawartości bazy Oracle PBL (zob. pbl.ibl.poznan.pl),e. wsparcie w wykorzystaniu API serwisu PBL przez 36 miesięcy, w szczególno-ści wykonanie szczególnie trudnych kwerend bazy danych i eksport danych:i. reakcja na zapytanie w ciągu 3 dni, rozwiązanie zapytania (prośby o rea-lizację kwerendy przez API) w ciągu 15 dni, przy maksimum 3 zapyta-niach miesięcznie,ii. rozwój dokumentacji API poprzez wzbogacenie obecnej dokumentacji (dostępnej na pbl.ibl.waw.pl) o minimum 3 przykłady zapytań dla każdej kategorii zapytania,f. masowa edycja danych - usługa pomocy technicznej w zakresie systemu PBL przez 36 miesięcy:i. wykonywanie wsadowych zmian/modyfikacji danych wg wymagań Za-mawiającego (maksimum 1 zapytanie w ciągu 2 miesięcy), w szczegól-ności poprzez wykonywanie okresowego importu danych z bazy Oracle lub/oraz wykorzystanie modułu migrującego dane (zob. pkt 2. poniżej).3. przetwarzanie danych - pozyskiwanie i przetwarzanie danych zewnętrznych:a. moduł do migracji danych pochodzących z katalogu Biblioteki Narodowej do pbl.ibl.waw.pl, umożliwiający dodawanie nowych rekordów, ich edycję (nadpi-sywanie) oraz zapewniający mechanizm automatycznej rekoncyliacji migrowa-nych wartości (jak np. osoby, instytucje) z zapisami już istniejącymi w bazie danych, moduł musi dawać możliwość samodzielnego załadowywania plików wsadowych przez Zleceniodawcę,b. moduł do konwersji danych pbl.ibl.waw.pl do formatów RIS, Bibtex, umożli-wiający również korekty automatycznych konwersji przez Zleceniodawcę przed ich publikacją (złożoność danych humanistycznych wymaga niejednokrotnie ta-kich korekt),c. moduł udostępniający dane pbl.ibl.waw.pl w formacie MARC21.4. narzędzia i usługi analizy danych: a. wdrożenie w pbl.ibl.waw.pl formatu zgodnego ze standardami Linked Data np. JSON-LD, wzbogaconego minimum o znaczniki Geonames, VIAF, LOC SH, Wikidata (dla pojedynczych rekordów i całych list będących efektem kwerendy),b. wsparcie wykorzystania oprogramowania Elasticsearch Kibana przez okres 36 miesięcy poprzez przygotowanie za pomocą oprogramowania wykresu/statystyki (odpowiedź na zapytanie w ciągu 3 dni, realizacja w ciągu 15 dni, maksimum 2 zapytania miesięcznie).5. Poza czasem koniecznym do realizacji ww. zadań dodatkowo w ramach przedmiotowe-go zamówienia Zamawiający wymaga przeznaczenia pakietu od 50 do 150 dodatkowych godzin prac programistycznych na zadania w ww. obszarach wynikłe podczas realizacji projektu.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72000000-5
72300000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji: wytworzenie rozwiązań informatycznych (pkt 2 a-d, pkt 3, pkt 4 a ) - koniec 2022 r., reszta części zamówienia - wsparcie Zamawiającego przez okres 36 miesięcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na pracach informatycznych w zakre-sie utrzymywania na własnej infrastrukturze naukowej bibliograficznej bazy da-nych przez minimum 3 miesiące lub w zakresie wytwarzania/modyfikacji opro-gramowania wdrożonego w naukowej bibliograficznej bazie danych. Poprzez utrzymywanie na własnej infrastrukturze rozumie się przede wszystkim utrzymywanie na infrastrukturze serwerowej i wsparcie techniczne. Przez nau-kową bibliograficzną bazę danych rozumie się bazę, której główną funkcją jest gromadzenie i udostępnianie bibliograficznej informacji naukowej.b) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na pracach informatycznych w ramach co najmniej 2 (dwóch) cyfrowych projektów naukowych, w tym minimum 1 (jednego) realizowanego przez literaturoznawczą jednostkę naukową oraz 1 (jed-nego) w ramach międzynarodowego projektu naukowego. Wartość usług polegających na pracach informatycznych zrealizowanych w ramach każdego z ww. 2 (dwóch) projektów powinna wynosić minimum 50 000 zł netto. Poprzez cyfrowe projekty naukowe rozumie się projekty naukowe z istotnym komponentem cyfrowym, w ramach którego Wykonawca wytworzył/wytwarza cyfrowe usług/narzędzi do prowadzenia badań naukowych.Literaturoznawcze jednostki naukowe to: a) podstawowe jednostki organizacyjne szkół wyższych lub wyższych szkół zawodowych w rozumieniu statutów tych szkół lub b) placówki naukowe Polskiej Akademii Nauk, lub c) międzynarodowe instytuty naukowe utworzone na pod-stawie odrębnych przepisów, które mają prawa do nadawania stopni naukowych w dyscyplinie “literaturo-znawstwo”.Międzynarodowe projekty badawcze to projekty realizowane przez instytucje/partnerów naukowych z minimum 3 krajów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów z dokumentów znajdujących się w bez-płatnych i ogólnodostępnych bazach danych.b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przed-stawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:a) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu skła-dania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczy których usługi zostały wykonane bądź są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wyko-nywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie Kierownika Prac 15,00
Dodatkowe godziny prac programistycznych 20,00
4) Termin wdrożenia rozwiązań informatycznych 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewi-dzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, możliwa jest:a) zmiana wynagrodzenia;b) przedłużenie terminu realizacji Umowy; 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności mających wpływ na konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, możliwa jest:a) zmiana wynagrodzenia;b) przedłużenie terminu realizacji Umowy; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, możliwa jest:a) zmiana wynagrodzenia;b) przedłużenie terminu realizacji Umowy; 4) wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, nie wynikają-cego z winy Wykonawcy, możliwa jest:a) zmiana wynagrodzenia;b) przedłużenie terminu realizacji Umowy; 5) gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy możliwa jest:a) zmiana wynagrodzenia;b) przedłużenie terminu realizacji Umowy; 2. W przypadku zmiany Umowy wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z oferty nie może zo-stać zwiększone.3. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość odpowiedniej zmiany należnego wynagrodzenia w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki go-dzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wy-sokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapi-tałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.4. Ustala się następujące zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku dokonywania zmian określonych w ust. 3:1) Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie o zaistnieniu okolicz-ności, o których mowa w pkt. 3 niniejszej umowy – w terminie 14 dni od dnia ich wystą-pienia oraz przedstawić w tym terminie szczegółową kalkulację wzrostu kosztów wykona-nia zamówienia objętego niniejszą umową wraz z dokumentami potwierdzającymi powyż-sze okoliczności. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ich rzeczywistego wpływu na wzrost kosztów wykonania zamówienia. 2) obowiązek udowodnienia wpływu w/w zmian przepisów prawa na koszty wykonania za-mówienia objętego niniejszą umową obciąża Wykonawcę.3) okoliczności powoływane przez Wykonawcę muszą pozostawać w ścisłym związku z zakresem obowiązków Wykonawcy wynikających z wykonania zamówienia objętego ni-niejszą umową.4) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pi-semnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.5. Brak zgody Zamawiającego na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy nie stanowi podstawy do rozwiązania niniejszej umowy.6. Postanowienia wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zama-wiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. 7. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważniania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach, określonych w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części za-mówienia, nie zostaną mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Budowa oprogramowania do stworzenia i rozwoju cyfrowego Słownika tłumaczy literatury polskiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI