Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie Centrum e-Zdrowia w rozwoju systemów teleinformatycznych - konsultant Scrum Master
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie Centrum e-Zdrowia w rozwoju systemów teleinformatycznych - konsultant Scrum Master
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e020aae-19eb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „e-Krew – Informatyzacja publicznej służby krwi oraz rozwój nadzoru nad krwiolecznictwem”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu nr II „E-administracja i otwarty rząd” programu operacyjnego Polska cyfrowa na lata 2014–2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b9a25259-a86d-470f-9f3a-421073540954
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty elektronicznej (za wyjątkiem złożenia oferty).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal ePUAP dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych osobowych zawarte są w rozdziale XXI. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRZ.270.186.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wsparcie Centrum e-Zdrowia w rozwoju systemów teleinformatycznych - konsultant Scrum Master. Zamówienie obejmuje zapewnienie specjalisty o kompetencjach Scrum Master, co do którego wymagane kwalifikacje i doświadczenie zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Przewidywany łączny wymiar roboczogodzin wszystkich specjalistów wynosi maksymalnie 2 118, w tym 1 848 RBH gwarantowane i 270 RBH opcjonalne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zakres opcji obejmuje zwiększenie wymiaru zamówienia o 270 roboczogodzin.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje deklaratywne Konsultanta
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje ocenione po rozmowie z Konsultantem
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność Konsultanta
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą o następujących kwalifikacjach:
Scrum Master (1 osoba):
1. Wykształcenie wyższe;
2. Minimum 6 lat doświadczenia w pracy w środowisku zwinnym w roli Scrum Mastera, potwierdzonego 3 kontaktami referencyjnymi;
3. Posiada certyfikat Scrum Master I lub równoważny;
4. Ważny certyfikat PRINCE2 Foundation;
5. Ważny certyfikat Agile PM Foundation;
6. Znajomość Confluence oraz Jira;
7. Znajomość MS Office w tym MS Project;
8. Doświadczenie w pracy w roli Scrum Mastera z przynajmniej 4 zespołami w ramach jednego projektu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, w którym Wykonawca wskazuje osobę skierowaną do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą – zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. V pkt 1.4. SWZ – sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postepowania stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ;
3) Formularz CV konsultanta, którego usługi oferuje Wykonawca – wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 8 do SWZ;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy);
5) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy);
6) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP (podział zadań konsorcjantów) - (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa
winien być załączony do oferty w oryginale w formie elektronicznej.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach (przesłanki zmiany), gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
3) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Umowy;
4) nie wykorzystano limitu Roboczogodzin w zakresie zamówienia podstawowego lub opcjonalnego w okresie realizacji przedmiotu Umowy;
5) wykorzystano limit Roboczogodzin w zakresie zamówienia podstawowego i opcjonalnego
a jednocześnie nie upłynął termin realizacji przedmiotu Umowy dopuszcza się zwiększenie limitu Roboczogodzin;
- przy czym zmiany te są możliwe wyłącznie w zakresie wymuszonym przesłankami zmiany i nie mogą prowadzić do wydłużenia terminu realizacji Umowy o więcej niż 180 dni i zwiększenia wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy o więcej niż 20% Wynagrodzenia podstawowego, z zastrzeżeniem ust. 5.
3. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 i ust. 5 lub jeżeli zmiana jest dopuszczalna na podstawie przepisów Ustawy.
4. Każda ze Stron Umowy może zawnioskować o jej zmianę.
5. Strony ponadto postanawiają, że w przypadku zmian:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
4) cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ich wysokości w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu lub spadku cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
– Strony w drodze zmiany Umowy wprowadzą zmianę wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy odpowiednią do kwoty, o jaką w skutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jeżeli zmiany wymienione w ppkt 1-4 powyżej będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca uzasadni je i udokumentuje zgodnie z poniższymi regułami.
6. Warunki wprowadzenia zmian umowy zostały opisane szczegółowo w paragrafie 11 Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, zgodnie z rozdz. XIV, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-27