Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wdrożenie Aplikacji klasy BI (Business Intelligence) w modelu usługowym chmury obliczeniowej nazywanej SaaS (Software as a Service).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Sztuki Filmowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140214847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kruczkowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-412
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pisf@pisf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pisf.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie rozwoju polskiej kinematografii
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie Aplikacji klasy BI (Business Intelligence) w modelu usługowym chmury obliczeniowej nazywanej SaaS (Software as a Service).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a89b64-93a1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014122/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 System BI (Bussines Intelligence) Raportowanie Zarządcze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pisf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pisf
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1. łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;2. przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej wersji; 3. włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce internetowej; 4. akceptacja plików typu „cookies” w przeglądarce internetowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/3/2021/ROZW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 555821,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Aplikacji klasy BI (Business Intelligence) w modelu usługowym chmury obliczeniowej nazywanej SaaS (Software as a Service) na potrzeby zwiększenia poprawności i wydajności w obszarze wielopoziomowego raportowania z systemów informatycznych PISF.Wdrożenie Aplikacji obejmuje:• przygotowanie Planu Komunikacji;• opracowanie Projektu Technicznego Systemu oraz Harmonogramu prac;• instalację i konfigurację Aplikacji w usłudze SaaS;• analizę źródeł danych i podłączenia do Aplikacji;• zaprojektowanie 10 pulpitów menadżerskich; • opracowanie Dokumentacji Technicznej Systemu;• przygotowanie i przeprowadzenie Szkoleń, zgodnie z ustalonym przez strony Harmonogramem;• świadczenie usług wsparcia serwisowego: udzielenie gwarancji dla Aplikacji na okres 36 miesięcy od dnia Produkcyjnego Uruchomienia Aplikacji; dostarczenie usługi wsparcia powdrożeniowego dla użytkowników Aplikacji na okres 36 miesięcy od dnia Produkcyjnego Uruchomienia Aplikacji;• Dostarczenie Zamawiającemu narzędzia do zarządzania projektem na okres realizacji projektu (mogą to być narzędzia dostępne online).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty biorąc pod uwagę następujące kryteria:a) Cena Oferty (Kc) – waga kryterium max. 40 pkt.b) Opłata miesięczna za świadczenie usług serwisowych i gwarancyjnych w okresie 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru po zakończeniu etapu V (Ko) – waga kryterium max. 20 pkt. c) Czas realizacji etapów I-V (Kr) podany w dniach kalendarzowych- waga kryterium max. 20 pkt. Maksymalny deklarowany czas realizacji etapów I-V może wynieść 3 miesiące tj. 90 dni kalendarzowych. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje czas dłuższy niż 3 miesiące, Oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.d) Dodatkowe pulpity menadżerskie (Km) – waga kryterium max. 20 pktMinimalna oferowana liczba zaprojektowanych pulpitów menadżerskich wynosi 10. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje liczbę mniejszą niż 10, Oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opłata miesięczna za świadczenie usług serwisowych i gwarancyjnych w okresie 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru po zakończeniu etapu V
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji etapów I-V (Kr) podany w dniach kalendarzowych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe pulpity menadżerskie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10