Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44fddbf-8d8a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych. 6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;4) włączona obsługa JavScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/IAM/2021/03
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, a w szczególności wykonania prac polegających na:2.Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym:d. testów jednostkowyche. testów integracyjnychf. testów funkcjonalnychg. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian3. Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne4. Wsparcie w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji5. Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak:h. Serwisy social mediai. Operatorzy usług mailingowychj. Operatorzy usług Marketing Automationk. Operatorzy Bramek Płatnościl. Operatorzy usług reklamowychm. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowen. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania i analityki6. Wdrażania zmian w zakresie backendowym, w tym:d. Budowie i rozwoju modułów Drupale. Zmian konfiguracji engine Drupal 8f. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego7. Wdrażania zmian w zakresie frontendowym, w tym:j. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.jsk. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS i. Ze szczególnym naciskiem na zgodność z WCAG 2.1 i kryteriami określonymi w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zarówno na poziomie wizualnym, jak i na poziomie kodu stronyii. Ze szczególnym naciskiem na wydajność wprowadzanych zmian – obciążenie wydajnościowe przeglądarki/procesora/karty graficznej/łącza internetowego Użytkownikal. Implementacji ogólnodostępnych rozwiązań w javascriptm. Obsługę zmian w routingu aplikacjin. Obsługę zmian w zakresie SEOo. Obsługę zmian w zakresie analitycznymp. Implementacij animacji, mikrointerakcji, preloaderów, fake-content itp. rozwiązańq. Testowaniu kompatybilności działania wprowadzanych rozwiązań z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi, takimi jak:i. Desktop: Google Chrome, Firefox, Safari, Microsoft Edgeii. ii. Mobile: Chrome, Opera, Safari, Samsung Browserr. Wdrażaniu zmian zgodnie z zastosowanym obecnie podejściem mobile-first, responsywności serwisu, mobile-friendly8. Wdrażania poprawek związanych z bezpieczeństwem, zarówno dla systemów frontendowych jak i backendowych, jak również wszelkich usług powiązanych i warstwy komunikacji i przesyłania danych pomiędzy zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami9. Ciągłej optymalizacji wydajności aplikacjib. Frontendowej, w tym wdrażania najlepszych praktyk związanych z wydajnością renderowania strony, zarówno od strony technicznej jak i wizualnej, z uwzględnieniem czynników takich jak Critical Rendering Path, AMP, SPAb. Backendowej, w tym dbania o działanie na najszybszej dostępnej platformie interpretującej język PHP – aktualizacja modułów z uwzględnieniem kompatybilności wstecznej, przeprowadzanie migracji na nowsze wersje, dostosowania modułów, etc.c. Zasobów przechowujących dane, w tym: i. Bazy Danychii. Engine cacheiii. Systemów plikówiv. CDN10. Wsparcia technicznego dla Redakcji Culture.pl, w tym:c. Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez Redakcjęd. Szkolenia redaktorów i pracowników pod kątem: i. technicznych i wizualnych możliwości serwisuii. nowych implementowanych rozwiązańiii. workflowu w ramach developowanego systemu11. Poprawy jakości danych przechowywanych w systemie, w tym:d. Analiz statystycznych danyche. Sugestii poprawy jakości danychf. Developowania rozwiązań typu ETL automatyzujących procesy poprawy jakości danych12. Współpracy z Administratorem Serwerów IAM pod kątem dostosowania warstwy Software i Hardware do wymogów aplikacji13. Utrzymywaniu workflowu developerskiego polegającego na:d. Pracy z PM IAM w podejściu Agile, w modelu dwutygodniowych sprintów zakończonych każdorazowo demonstracją zakończonych zmian dla zespołu projektowego oraz planowaniem prac w ramach kolejnego sprintu. W ramach każdego sprintu powinno się odbyć co najmniej jedno spotkanie typu refinement/grooming.e. Okresowych spotkaniach strategicznych, których celem jest planowanie roadmapy produktowej, poprzez wybór epik wdrażanych w danej wersji oraz układaniu kolejności tych epik w zależności od wartości biznesowejf. automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI).i. W tym automatycznego testowania przygotowywania funkcjonalności poprzez testy jednostkowe, funkcjonalne i integracyjneii. W tym automatycznego generowania dokumentacji na podstawie przygotowanego kodu aplikacji14. Szacowana liczba godzin CR do realizowania w ramach umowy: około 660 godzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72400000-4 - Usługi internetowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.1. Szczegółowy zakres zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będzie się mieścił w zakresie przedmiotu zamówienia podstawowego tzn. usług CR i SLA.Przez usługi podobne zamawiający rozumie usługi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy, zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zmawiającego ofertą.3. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w ust. 1. Jest to wyłącznie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium oceniające jakość proponowanego procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej :a) jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS Drupal 8 i VUE.js, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, która obsługuje ruch co najmniej na poziomie 500 000 Unikalnych Użytkowników miesięcznie;b) jedną usługę w zakresie wsparcia aplikacji CMS opartej o system Drupal 7/8, której wartość w całym okresie obowiązywania wyniosła co najmniej 80 000 zł brutto, z zastrzeżeniem iż nie może być to usługa wskazana w pkt a) ;c) jedną usługę obsługi programistycznej serwisu internetowego, z minimum 10 publikacjami online tygodniowo, w ramach serwisu.Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6-osobowym zespołem zwanym dalej Zespołem Wykonawcy, który będzie realizował przedmiot zamówienia, w tym zapewni:a) Managera projektu, posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, certyfikat z zarządzania projektami informatycznymi (Prince2, PMP, IMPA, Certified ScrumMaster lub porównywalne) i ukończone magisterskie studia w zakresie Informatyki lub w zakresie Zarządzania uzupełnione odpowiednimi studiami podyplomowymi z Zarządzania Projektami.b) Jednego programistę front-end / drupal developera posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji opartych o system CMS Drupal i/lub w zakresie wdrażania aplikacji opartych o VUE.js bądź technologie pokrewne (React, Angular).c) Dwóch programistów Backend, posiadających co najmniej tytuł inżyniera w zakresie informatyki oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS Drupal. d) Testera, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania aplikacji webowych oraz posiadającego certyfikat ISTQB lub równoważnye) Projektanta graficznego/UX z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w realizacji projektów cyfrowych.Kompetencje ww. członków Zespołu Wykonawcy mogą być łączone ze sobą, jednak nie więcej niż w dwóch wskazanych powyżej zakresach jednocześnie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.2.)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 2 do SWZ;3) wykaz osób, które będą członkami Zespołu Wykonawcy i będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp;2)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 3) Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www.4) Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności.UWAGA: Dokumenty z pkt 3, 4, stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu. Jak również będą podlegały ocenie w ramach kryterium oceny ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. . Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień Umowy, w zakresie:a. osób wskazanych w załączniku nr 1 do umowy Zespół Wykonawcy, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.b. zmian technologicznych serwisu, które mogą nastąpić w trakcie realizacji umowy, opisanych w §2 ust. 3 niniejszej umowyc. terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku niewykorzystania wszystkich środków przewidzianych w umowie w określonym terminied. Kierownika Zespołu Wykonawcy oraz osób odpowiedzialnych za kontakty, wymienionych w §4 umowye. Adresu do korespondencji wskazanego w § 16 ust. 1
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma, pod adresem https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:a) Kryterium kosztów wynikających z SLA - 25% (stawka miesięczna) b) Kryterium stawki godzinowej dla prac wykraczających poza zakres SLA – Change Request – 25% (stawka godzinowa)c) Kryterium oceniające jakość procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu – 50%Kryterium oceniające jakość proponowanego procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, będzie oceniane przez komisję przetargową oraz zewnętrznych ekspertów w skali od 0 do 50 pkt., na podstawie złożonych przez wykonawcę opisów procesów z uwzględnieniem następujących elementów:i. Opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www – maksymalnie 25 pkt.ii. Opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności – maksymalnie 25 pkt.W szczególności ocenie będą podlegać następujące elementy procesów:• zgłaszanie zmian przez zamawiającego• proces testowania zmian• proces odbioru zmian• proces wdrażania zmian na wersję produkcyjną• proces reakcji na awarię z definicją kanałów komunikacji I postępowania na wypadek braku komunikacji w danym kanale• procedury przywracania serwisu z kopii na wypadek wystąpienia problemów w wersji produkcyjnej podczas wdrożenia nowej wersji• procesu umożliwiającego jednoczesny rozwój wielu alternatywnych wersji serwisu• procesu umożliwiającego stawianie kopii serwisu culture.pl na potrzeby rozwoju innych projektów culture.pl• procesu testowania I optymalizacji wydajności aplikacji na poziomie frontendu I backendu• procesu wprowadzania zmian w danych poprzez procesy ETLProcesy te staną się częścią zakresu zlecenia po podpisaniu umowy.