Usługi utrzymania i rozwoju systemu STREFA PANA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi utrzymania i rozwoju systemu STREFA PANA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-02
  • ZamawiającyPOLSKA AGENCJA NADZORU AUDYTOWEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00239728
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi utrzymania i rozwoju systemu STREFA PANA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA NADZORU AUDYTOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384416473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 428 24 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@pana.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pana.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

nadzór nad biegłymi rewidentami i firmami audytorskimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania i rozwoju systemu STREFA PANA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45c64a3-3190-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011501/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rozwój i utrzymanie Systemu Rejestracji i Ewidencji Firm Audytorskich STREFA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pana

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie się
komunikował za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej tj. platformy do elektronicznej
obsługi zamówień publicznych: platformazakupowa.pl (zwana Platformą) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pana.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) oferta musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy, w jednym z formatów danych: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf , podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
9) podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz.U.UE.L.2014.257.73);
10) w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES;
11) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB;
12) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawcę powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.)
13) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie następujących formatów przesyłanych danych:
.pdf .doc
.xls .jpg (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf
14) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip;
b) .7Z

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Agencja Nadzoru Audytowego z siedzibą w Warszawie, ul. Kolejowa 1;
b) W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pocztą elektroniczną - adres e-mail: iod@pana.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
nr 212/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz zawarcia umowy;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.);
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 12 RODO względem osób fizycznych, których dane udostępnione zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 212.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 466000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi utrzymania systemu, dla Systemu STREFA PANA, dalej zwanym „Systemem” wraz z:
- zapoznaniem się z Systemem przed przystąpieniem do realizacji usługi Utrzymania Systemu, na podstawie dokumentacji i kodów źródłowych, którymi dysponuje Zamawiający;
- migracją systemu na usługę publicznej chmury obliczeniowej, przeznaczoną dla Systemu , zapewnioną i administrowaną przez Wykonawcę.
2) Rozwój Systemu w maksymalnym wymiarze 2000 roboczogodzin, w oparciu o usługę publicznej chmury obliczeniowej dostarczoną przez Wykonawcę wraz z:
- dostarczeniem Zamawiającemu kodów źródłowych (nieskompilowanych) i kodów wynikowych oprogramowania Systemu;
- wykonaniem i dostarczeniem Zamawiającemu dokumentacji wytworzonych funkcjonalności.
2. Zamawiający informuje, że w zakresie Rozwoju Systemu:
1) korzysta z zamówienia podstawowego na godziny rozwojowe, gwarantowana (minimalna) liczba godzin, jaką Zamawiający wykorzysta na rozwój systemu wynosi 1100 (słownie: tysiąc sto) roboczogodzin,
2) może skorzystać z zamówienia dodatkowego (jako prawa opcji) na godziny rozwojowe, liczba godzin dodatkowych, jaką Zamawiający może wykorzystać na rozwój Systemu (ponad wymiar godzin wskazany w ust. 2 pkt 1 powyżej wynosi maksymalnie 900 (słownie: dziewięćset) roboczogodzin. Zamawiający w terminie do 23 miesięcy od dnia zawarcia Umowy zastrzega sobie prawo wielokrotnego uruchomienia dodatkowych godzin rozwojowych, z zastrzeżeniem, iż ich łączna liczba nie przekroczy 900.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Zasady i zakres świadczenia usługi Utrzymania i Rozwoju Systemu).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

I. Max. wartość opcji 148 500,00 zł
II. Rodzaj opcji: dodatkowe godziny rozwojowe w max. ilości 900 roboczogodzin.
III. Ilość, termin i zakres Usługi Rozwoju Systemu w ramach Prawa opcji wynikać będzie w szczególności z:
1. potrzeby Zamawiającego spełniania przez System dodatkowych wymagań w tym dodawania nowych funkcjonalności lub rozwijania dotychczasowych funkcjonalności Systemu;
2. zmian wynikających ze współpracy Systemu z innymi systemami;
3.. potrzeby dostosowania Systemu do aktualnego stanu prawnego;
4. zakresu zmian w Systemie realizowanych siłami własnymi Zamawiającego autoryzowanych przez Wykonawcę.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: D – Kwalifikacje zawodowe zespołu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: A – Czas usunięcia awarii i błędów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje*, co najmniej dwie usługi (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na budowie wraz z wdrożeniem i utrzymaniem przez co najmniej 12 miesięcy systemu informatycznego wspierającego co najmniej składanie i obsługę formularzy przez przynajmniej 300 różnych składających/użytkowników, obsługiwanych przy pomocy przeglądarki internetowej, wykonanego w architekturze trójwarstwowej z wykorzystaniem technologii JAVA i zapewniających możliwość zastosowania zaawansowanego podpisu elektronicznego w rozumieniu
art. 26 Rozporządzenia z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz.U.UE.L.2014.257.73) oraz utrzymywanych w środowisku chmury publicznej, w tym co najmniej jeden z tych systemów informatycznych oparty na technologii mikroserwisów (składający się przynajmniej z 4 różnych mikroserwisów) wykonanych w technologii Java, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każdy z nich.

*Jeżeli zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ są wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż wartość minimalna 250.000 zł brutto.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania Zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:

I. Kierownik Kontraktu :
1. Wykształcenie wyższe techniczne lub/i informatyczne;
2. Certyfikaty w zakresie:
- zarządzania projektami PRINCE2 i AgilePM na poziomie co najmniej podstawowym lub równoważnymi (międzynarodowe, obejmujące etapy przygotowania, inicjowania, dostarczania, sterowania i zamykania projektu),
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 2 miesięcy koordynował lub nadzorował pracę zespołu co najmniej 3-osobowego w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako kierownik kontraktu- 1

II. Starszy Programista
1. Wykształcenie wyższe techniczne lub/i informatyczne;
2. Certyfikat w zakresie:
- programowania JAVA SE 8 Programmer lub równoważny (międzynarodowy, poświadczający wiedzę na temat języka JAVA);
3. Bardzo dobra znajomość technologii:
- JavaScript,
- TypeScript,
- HTML5,
- CSS3,
- Angular,
- Spring,
- Hibernate,
- technologii mikroserwisów.
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę lidera programistów / starszego programisty w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako starszy programista - 1

III. Programista
1. Kompetencje w zakresie programowania umożliwiające zdobycie certyfikatu JAVA SE 8 Programmer;
2. Dobra znajomość technologii:
- JavaScript,
- TypeScript,
- HTML5,
- CSS3,
- Angular,
- Spring,
- Hibernate,
- technologii mikroserwisów.
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę programisty w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako programista - 1

IV. Architekt biznesowy:
1. Wykształcenie wyższe II stopnia;
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę architekta systemów informatycznych w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako architekt biznesowy - 1

V. Starszy Analityk biznesowy:
1. Wykształcenie wyższe II stopnia;
2. certyfikat w zakresie: - ITIL na poziomie co najmniej podstawowym lub równoważnym (międzynarodowy, obejmujący procesy zarządzania incydentami, problemami, zmianą, konfiguracją i poziomem świadczenia usług);
3. Bardzo dobra znajomość:
- modelowania procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN.
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę analityka w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako starszy analityk biznesowy - 1

VI. Analityk biznesowy:
1. Wykształcenie wyższe II stopnia;
2. Dobra znajomość:
- modelowania procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN.
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę analityka w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako analityk biznesowy - 1

VII. Tester
1. Wykształcenie wyższe II stopnia;
2. Certyfikat w zakresie:
- prowadzenia testów systemów IT ISTQB lub równoważny (międzynarodowy, obejmujący ustandaryzowane procesy oraz techniki związane z testowaniem, poprawiające jakość wytwarzanego oprogramowania);
3. Dobra znajomość:
- automatyzacji testów.
Doświadczenie:
W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę testera w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.
Minimalna liczba udostępnionych osób jako tester - 2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art.108 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzające spełnienie warunków określonych w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4A do SWZ ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, tj. lista osób z uprawnieniami wymienionymi w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. b wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4B do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wskazanych w Rozdziale X. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przyczyn określonych w Rozdziale X, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4, SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie danego zakresu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pana

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, informuje, że na kryterium ceny o wadze 60% składa się :
1)Kryterium C1 – Cena brutto oferty za usługę utrzymania - waga 20%
2) Kryterium C2 – Cena brutto oferty za usługę rozwoju - 40 %
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI