Usługi specjalizowanego wsparcia systemów Microsoft.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi specjalizowanego wsparcia systemów Microsoft.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-11
  • Numer ogłoszenia761111-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761111-N-2020 z dnia 11.12.2020 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej: Usługi specjalizowanego wsparcia systemów Microsoft.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Żelazna  59A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 37 20 273, , e-mail przetargi-kzgw@wody.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie. ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi specjalizowanego wsparcia systemów Microsoft.
Numer referencyjny: KZGW/KIT/239/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalizowanej usługi wsparcia III linii administratorów systemu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), Microsoft System Center Operations Manager (SCOM), Microsoft Intune, Microsoft Azure, Microsoft System Center Virtual Machine Manager (VMM) oraz systemów wirtualizacyjnych Hyper-V funkcjonujących w PGW Wody Polskie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykaże, że: 1) wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi wsparcia systemu poczty elektronicznej zbudowanej w oparciu o technologię Microsoft Exchange Server 2016 lub Microsoft 365, obsługującej minimum 6 tysięcy skrzynek pocztowych, z której korzysta minimum 6 tysięcy Użytkowników. Zmawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach, realizacji usług, o których mowa powyżej, świadczył lub świadczy usługi obejmujące swoim zakresem łącznie: a) usługi serwisowe polegające w szczególności na usuwaniu awarii, b) usługi wsparcia technicznego polegającego w szczególności na wykonywaniu comiesięcznych przeglądów, c) usługi modyfikacji systemu poczty elektronicznej. 2) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę wsparcia systemu usług katalogowych (Active Directory) zbudowanych w oparciu o technologię Microsoft Windows Server lub Azure Active Directory obsługujących minimum 6 tysięcy kont użytkowników. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach, realizacji usługi, o której mowa powyżej, świadczył lub świadczy usługi obejmujące swoim zakresem łącznie: a) usługi serwisowe polegające w szczególności na usuwaniu awarii; b) usługi wsparcia technicznego polegającego w szczególności na wykonywaniu comiesięcznych przeglądów, c) usługi modyfikacji systemu usług katalogowych. Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane bądź wykonywane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. W przypadku, gdy w ramach wykazanych zamówień realizowany był lub jest realizowany szerszy zakres prac, należy przedstawić tę część zamówienia potwierdzającą spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 1. W przypadku usług, które są nadal wykonywane – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że do upływu terminu składania ofert świadczenie usług, o których mowa w ppkt 1. i 2 trwało minimum 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem, który skieruje do realizacji usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający wiedzę oraz doświadczenie niezznych przeglądów, c) usługi modyfikacji systemu poczty elektronicznej.2. będne do realizacji zamówienia, w tym co najmniej osoby o następującym doświadczeniu, kwalifikacjach (wszystkie wymagania dla osób na danych stanowiskach muszą być spełnione łącznie):1. Koordynator Zespołu Wykonawczego (co najmniej 1 osoba), który: 1. Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w roli koordynatora zespołu serwisowego usług informatycznych. 2. Posiada kompetencje w zakresie zarządzania zespołami serwisowymi usług informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Expert in IT Service Management lub równoważnym. 3. Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednoroczne doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora dla: a) co najmniej 1 zamówienia lub usługi dotyczącej serwisowania i wsparcia technicznego systemu poczty elektronicznej MS Exchange Server z którego korzysta minimum 6 tysięcy użytkowników; b) co najmniej 1 zamówienia lub usługi dotyczącej serwisowania i wsparcia technicznego systemu usługi katalogowej MS Active Directory dla minimum 6 tysięcy kont użytkowników.2. Inżynier Systemowy MS Exchange Server (co najmniej 2 osoby), który: 1. Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w roli inżyniera systemowego systemów poczty elektronicznej. 2. Posiada kompetencje merytoryczne w zakresie serwisowania, administracji, utrzymania oraz rozwoju systemów pocztowych MS Exchange Server, potwierdzone certyfikatem Designing and Deploying Microsoft Exchange Server 2016, MCSA Windows 2016 oraz MCSE Productivity lub równoważnych. 3. Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum jednoroczne doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera systemowego w co najmniej jednym zamówieniu lub usłudze dotyczącej serwisowania i wsparcia technicznego systemu poczty elektronicznej, z którego korzysta minimum 6 tysięcy użytkowników.3. Inżynier Systemowy MS Windows Server (co najmniej 1 osoba), który łącznie: 1. Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w roli inżyniera systemowego systemu usług katalogowych MS Active Directory. 2. Posiada kompetencje merytoryczne w zakresie serwisowania, administracji, utrzymania oraz rozwoju systemów usług katalogowych potwierdzone certyfikatem MCSE Productivity, lub równoważny. 3. Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum jednoroczne doświadczenie w pełnieniu funkcji inżyniera systemowego w co najmniej 1 zamówieniu lub usłudze dotyczącej serwisowania i wsparcia technicznego systemu usługi katalogowej MS Active Directory dla minimum 6 tysięcy kont użytkowników. 4. Inżynier Systemowy MS Windows Server (co najmniej 1 osoba), który: 1. Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu roli inżyniera systemowego systemów usług katalogowych MS Active Directory; 2. Posiada kompetencje merytoryczne w zakresie serwisowania, administracji, utrzymania oraz rozwoju systemów usług katalogowych, potwierdzone certyfikatem MCSE Productivity oraz Office 365, lub równoważne. 5. Zamawiający dopuszcza, aby poszczególne osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pełniły więcej niż jedną funkcję, określoną przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniaWykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w pkt. III.1.3) ogłoszenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;2. Dowody, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt III.5.1.1. ogłoszenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy usługi są nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt III.1.3), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Każdy z wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz z informacją Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpisz właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; e) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania przeglądu zerowego i przejęcia serwisowania 10,00
miesięczna liczba roboczogodzin 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 9 Wzoru umowy, tj. 1) zmiany sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji pracy jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia; 2) zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 3) zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji zamówienia; 4) zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego;5) zmiany zakresu, sposobu, terminu realizacji lub wynagrodzenia w przypadku zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację Umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień Umowy;6) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z ofertą, w zakresie dostosowania postanowień Umowy do treści oferty;7) w przypadku zaistnienia zmiany okoliczności, związanej z wystąpieniem COVID-19, której Strona przy dochowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć i która może wpłynąć lub wpływa na należyte wykonanie Umowy. Zamawiający, po stwierdzeniu, że zmiana okoliczności, o której mowa w zd. 1 może wpływać lub wpływa na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez: a) zmianę terminu wykonania Umowy, b) zmianę sposobu wykonywania Umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o ile zmiana sposobu wykonywania Umowy będzie miała wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, d) zmianę sposobu płatności wynagrodzenia, o ile będzie ona związana ze zmianami określonymi w lit. a)-c).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazaneWykonawcy w jeden z następujących sposobów: 1) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; 2) przez posłańca na adreswskazany przez Wykonawcę.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Ewentualne informacje poufne zostaną objęte tajemnicą przedsiębiorstwa i przekazane w sposób określony powyżej.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 18a pkt 1 ustawy z dnia 22.06.2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zwanej dalej „SIWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” –pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w zakresie wszelkiej korespondencji kierowanej od Zamawiającego do Wykonawcy,oraz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę po upływie terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt. 3.13 i 3.14 SIWZ. 2. Ochrona danych osobowych: 2.1 Zamawiający jest administratoremdanych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”). 2.2 Zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można kontaktować się we wszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych w następujący sposób: 2.2.1 listownie na adres: ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa;2.2.2 przez e-mail: iod@wody.gov.pl. 2.3 Zamawiający przetwarza dane osobowe: 2.3.1 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Usługę specjalizowanego wsparcia systemów Microsoft." ”, KZGW/KIT/239/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO – tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych), : 2.3.1 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „ącego na Administratorze danych), 2.3.2 w przypadku powstania sporu broniąc się przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodząc ewentualnych roszczeń związanych z postępowaniem lub umową podpisaną po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania (Podstawą prawną przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający namożliwości obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń). 2.4 Zamawiający przechowuje dane osobowe przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy.2.5 Zamawiający ma prawo przekazać dane osobowe: 2.5.1 osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP; 2.6 Podmiot biorący udział wpostępowaniu ma prawo: 2.6.1 dostępu do swoich danych osobowych; 2.6.2 żądania sprostowania swoich danych osobowych; 2.6.3 żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; 2.6.4 wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 2.6.5 sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzeniem ewentualnych roszczeńzwiązanych z postępowaniem lub umową – jeżeli powstanie spór. 2.7 Podmiotowi biorącemu udział w postępowaniu nie przysługuje: 2.7.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych; 2.7.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2.7.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawąprawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.8 W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO 3.Oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy również złożyć oświadczenia wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI