Usługa zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i obsługi aplikacji na urządzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i obsługi aplikacji na urządzenia mobilne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-02-19
  • ZamawiającyUNIWERSYTET OPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006285
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i obsługi aplikacji na urządzenia mobilne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 541 59 64

1.5.8.) Numer faksu: 77 541 59 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i obsługi aplikacji na urządzenia mobilne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03c6be8e-6ac5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opracowania narzędzia informatycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/422105

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/422105

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału I pkt 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jestUniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.2. Inspektorem ochrony danychosobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail:iod@uni.opole.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnegociążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego nr U/01/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ. 4. OdbiorcamiPaństwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany. 8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPaństwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczącychnarusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: −Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którymmowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i obsługi aplikacji na urządzenia mobilne, który obejmuje usługę opracowania i utworzenia interaktywnej aplikacji mobilnej wraz z kompletnym oprogramowaniem działającej na urządzeniach przenośnych oraz zaprojektowanie jej contentu graficznego 2D i 3D, w ramach projektu „Pedagogia tolerancji. Podążając za Karolem Wojtyłą”, a następnie wdrożenie jej poprzez zapewnienie możliwości pobrania i zainstalowania na urządzeniach mobilnych z system Android i iOS. 1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.1. Etap I: Opracowanie szczegółowej koncepcji. 1.1.2. Etap II: Tworzenie wraz z testowaniem, przekazanie ostatecznej wersji przedmiotu zamówienia, w tym wersja robocza/demo przedmiotu umowy oraz wersja testowa/beta przedmiotu umowy. 1.1.3. Przeprowadzenie szkoleń moderatorów aplikacji z zakresu prowadzenia, moderowania i zarządzania panelem administracyjnym aplikacji. 1.1.4. Gwarancja i utrzymanie aplikacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72212220-7 - Usługi opracowywania oprogramowania dla internetu i intranetu

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres funkcjonalności aplikacji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i utrzymania aplikacji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej będą uznane za spełnione jeżeli Wykonawca , łącznie: 1. w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał: co najmniej jedną usługę polegającą na stworzeniu internetowej aplikacji mobilnej o zakresie edukacyjnym lub akademickim lub informacyjnym lub komunikacyjnym, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto* dla jednej usługi.*Przez wartość jednej usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych usług w ramach jednej umowy o zakresie przedmiotu umowy tożsamym z treścią warunku udziału w postępowaniu.oraz 2. dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia: co najmniej jednego programistę, posiadającego minimum roczne doświadczenie w projektowaniu internetowych aplikacji mobilnych lub portali o charakterze edukacyjnym lub akademickim lub informacyjnym lub komunikacyjnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: 1.1. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ. 1.2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości***, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech [ 3 ] miesięcy, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ.***W przypadku wykazania w dokumentach przez Wykonawcę innej waluty niż złoty polski [ PLN ], Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty należy załączyć tylko i wyłącznie opisową koncepcję wstępną stworzenia aplikacji mobilnej zawierającą założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ) – celem potwierdzenia zgodności z opisem kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt. 19.6 SWZ.Koncepcja wstępna musi zawierać: a. kompleksowe rozwiązania informatyczno-techniczne przedmiotu zamówienia b. rozwiązania techniczne dotyczące poszczególnych modułów zamówienia c. graficzne rozwiązania dotyczące przedmiotu zamówienia d. rozwiązania dotyczące poszczególnych funkcjonalności zamówienia e. rozwiązania związane z obsługą techniczną f. propozycję dotyczącą gwarancji g. opis potrzeb funkcjonalnych i związanych z tym wymagań minimalnych ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ). 3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SIWZ) - jeżeli dotyczy. 6. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z pkt. 8 SWZ.* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1. Oświadczenie, októrym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczeniaoraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Do ofert składanych przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jestdostarczyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany do umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ichwprowadzenia został szczegółowo opisane w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/422105

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający uszczegóławia, że termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi: maksymalnie do trzystu sześćdziesięciu pięciu [ 365 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2022 r., w tym: 1. Etap I: Opracowanie szczegółowej koncepcji do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Etap II: Tworzenie wraz z testowaniem, przekazanie ostatecznej wersji przedmiotu zamówienia (wraz z akceptacją Zamawiającego): do 280 dni kalendarzowych od dnia odbioru szczegółowej koncepcji wdrożenia, w tym: 2.1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pierwszą wersję roboczą / demo przedmiotu umowy w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia Etapu II. 2.2. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pierwszą wersję testową / beta przedmiotu umowy w terminie do 140 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia Etapu II. 3. Szkolenie moderatorów aplikacji: nastąpi w okresie realizacji Etapu II, tj. w okresie określonym w pkt. 2. 4. Gwarancja i utrzymanie aplikacji: nastąpi począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego umowy, i trwać będzie przez okres wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
2021-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI