Usługa zaprojektowania modyfikacji w procesach i narzędziach informatycznych w obszarze...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa zaprojektowania modyfikacji w procesach i narzędziach informatycznych w obszarze gospodarki lekami w zakresie niezbędnym do pełnego uruchomienia elektronicznych zleceń leków w SPSK Nr 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00507919
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zaprojektowania modyfikacji w procesach i narzędziach informatycznych w obszarze gospodarki lekami w zakresie niezbędnym do pełnego uruchomienia elektronicznych zleceń leków w SPSK Nr 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-954

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zaprojektowania modyfikacji w procesach i narzędziach informatycznych w obszarze gospodarki lekami w zakresie niezbędnym do pełnego uruchomienia elektronicznych zleceń leków w SPSK Nr 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63adb2a1-892f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/417843

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/417843

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Oferta - pod rygorem nieważności - musi być sporządzona w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną i w języku polskim. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. 17. Zamawiający wymaga, aby przesyłane poprzez Platformę Zakupową dokumenty były sporządzane w wybranych przez Wykonawcę formatach danych spośród: .txt, .rtf,..pdf, .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx , .pptx, .cvs, .jpg, ..tif.
Do kompresji danych Zamawiający dopuszcza format: .zip, .7zip, .rar
Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów we wszystkich formatach wskazanych w odpowiednim rozporządzeniu tj.: TSL, XMLsing, XAdeS, PAdES, CAdES, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem V lit. C ppk.16

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z rozdziałem V lit. C ppk.16

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FDZ.242-95/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania modyfikacji w procesach i narzędziach informatycznych w obszarze gospodarki lekami w zakresie niezbędnym do pełnego uruchomienia elektronicznych zleceń leków w SPSK Nr 4 w Lublinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób zaangażowanych w realizację projektu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej- Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej wg poniższej tabeli:
d1)gospodarczej lub zawodowej- Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej wg poniższej tabeli:
Warunki udziału w postępowaniu wyrażone jako minimalne poziomy zdolności
d.1) w zakresie zdolności technicznej -przez co rozumie się, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi (jedna o wartości nie niższej niż 350 000 zł brutto, druga o wartości nie niższej niż 150 000 zł brutto) polegające na usprawnieniu procesów w zakresie gospodarki lekowej lub materiałowej w szpitalach, obejmujące co najmniej:
• Analizę procesów logistycznych dotyczących materiałów lub leków pod kątem optymalizacji oraz minimalizacji nadmiarowych czynności;
• Przygotowanie koncepcji wdrożenia;
• Ustalenie modelu zamawiania i realizacji zamówień z określeniem wymaganych dokumentów dla magazynów;
• Opracowanie struktury magazynów głównych i lokalnych;
• Konfiguracja magazynów na potrzeby obsługi materiałów medycznych lub leków;
• Konfiguracja rodzajów dokumentów;
• Uruchomienie magazynów;
• Uruchomienie procesu pełnego zlecenia leków lub ewidencji zużycia materiałów medycznych lub leków.
• Ustalenie i zaimplementowanie limitów kwotowych po stronie OPK w procesie zamówień materiałowych;
• Wprowadzenie elektronicznych zamówień – ujednolicenie nazewnictwa (synonimy/zamienniki);
• Dostawa lub udostępnienie narzędzi do monitorowania, udostępnienie szablonów analiz w narzędziu do monitorowania;
• Wsparcie merytoryczne, spotkania z zespołem projektowym i wypracowywanie rozwiązań w trakcie realizacji projektu oraz po zakończeniu części uruchomieniowo – szkoleniowej.
d2) w zakresie zdolności zawodowej-Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej poniższe osoby:
1.Kierownika projektu, który posiada wykształcenie wyższe, posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie co najmniej IPMA-C lub certyfikat równoważny oraz zarządzał co najmniej dwoma projektami, których przedmiotem było świadczenie usług doradczych w obszarze IT w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
2.Co najmniej jednego eksperta ds. analizy wdrożenia, który posiada wykształcenie wyższe, a także uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, których przedmiotem było usprawnienie procesów logistycznych w obszarze gospodarki magazynowej, tj. utworzenie i obsługa magazynów (medycznych [w tym lekowych] i niemedycznych) głównych oraz lokalnych w systemie informatycznym w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
3) Co najmniej jednego eksperta ds. analizy biznesowej, który posiada wykształcenie wyższe i uczestniczył co najmniej w 2 projektach informatycznych, których przedmiotem było przeprowadzenie analizy, opracowanie koncepcji projektu, analiza zgodności założeń koncepcji projektu z realizacją w zakresie wdrożenia procedur i procesów dotyczących gospodarki magazynowej lub lekowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
4.Co najmniej dwóch ekspertów ds. programowania, z których każdy posiada wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie programowania i budowania zasilania danymi narzędzi do monitorowania w obszarze gospodarki lekami lub materiałami.
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r, poz. 835)
2. Potencjał podmiotu udostępniającego zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 2) potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem *)
*) Zamawiający nie będzie żądał dokumentu wskazanego w pkt. 1) jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym, dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) usług wykonanych **) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym:
2.1 dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały/są wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2.2 dopuszcza się uwzględnienie w „Wykazie usług” nadal realizowanych usług, jednak wówczas wskazywana wartość usługi musi dotyczyć już wykonanych usług a nie planowanej łącznej ceny takiej usługi
2.3 w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert
3) wykazu osób (wg załącznika nr 7 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia ***) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

*) Zamawiający nie będzie żądał dokumentu wskazanego w pkt. 1) jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym, dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Strony zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy - w odniesieniu do nieodebranych zadań składających się na przedmiot umowy - skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT proporcjonalną zmianą wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy;
b) w zakresie terminów realizacji poszczególnych etapów – wydłużenie może nastąpić wyłącznie w sytuacji wynikającej z winy Zamawiającego określonej w § 4 ust. 2 pkt. 16 tj. stosunkowego przedłużenia o tyle dni, o ile Zamawiajacy przesunął termin zaplanowanej wizyty;
c) w zakresie zmiany osób wskazanych w § 3 ust. 1 – nowa osoba zgłoszona przez Wykonawcę musi posiadać co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie jakie zostały określonw w dokumentach zamówienia dla takiej funkcji osoby z personelu; we wniosku Wykonawca przekaże informacje (wraz z dokumentami je potwierdzającymi) o nowej osobie, która ma zastąpić daną osobę pozwalające na weryfikację doświadczenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę (wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami na dzień i godzinę składania ofert) należy wczytać na stronę internetową prowadzonego postępowania Platformę Zakupową Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI