Usługa wsparcia technicznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wsparcia technicznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-21
  • ZamawiającySP ZOZ WSPR w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031465
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia technicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 856637301

1.5.8.) Numer faksu: 856637302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wsparcia technicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54029e47-982d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004422/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa wsparcia technicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.pogotowie.bialystok.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania ofert oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1. Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz Identyfikator postępowania. 9. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pośrednictwem tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postepowania tj. EOP.332.12.21. 11. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@wspr.bialystok.pl . 12. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami: Marzena Dolistowska, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl13. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11 adres email z zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą „Formularz do złożenia oferty” dostępnego na ePUAP. 14. Pozostałe informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok;2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocześnie informujemy, że posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Jednakże, nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODOPozostałe informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.12.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności, systemów informatycznych i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część SWZ.2. Usługi będą świadczone w następujących lokalizacjach Zamawiającego:1) ZPD w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok wraz z:a) Podstacją Białystok, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystokb) Podstacją Białystok ul. Wielkopolska 8, 15-546 Białystokc) Podstacją Białystok ul. Przędzalniana 29, 15-688 Białystok d) Podstacją Łapy, ul. Cmentarna 28, 18-100 Łapye) Podstacją Zabłudów, ul. Mickiewicza 5, 16-060 Zabłudówf) Podstacją w Jeżewie Starym, Jeżewo Stare 70, 16-080 Tykocing) Podstacją Czarna Białostocka, ul. Tartaczna 5, 16-020 Czarna Białostockah) Podstacją Michałowo ul. Fabryczna 2, 16-050 Michałowoi) Podstacją Wasilków ul. Kryńska 32, 16 – 010 Wasilkówj) Podstacją Korycin ul. Rynek 7/2, 16-140 Korycin.2) ZPD Sokółka, ul. Pocztowa 1, 16-100 Sokółka wraz z:a) Podstacją Krynki, ul. Grodzieńska 40, 16-120 Krynkib) Podstacją Suchowola, ul. Goniądzka 19, 16-150 Suchowolac) Podstacją Dąbrowa Białostocka, ul. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka3) ZPD Bielsk Podlaski, ul. Rejonowa 11, 17-100 Bielsk Podlaski wraz z:a) Podstacją Brańsk, ul. Jana Pawła II 10, 17-120 Brańskb) Podstacją Boćki, ul. Brańska 5, 17-111 Boćki4) ZPD Hajnówka, ul. Prosta 4, 17-200 Hajnówka wraz z:a) Podstacją Kleszczele, ul. 1-go Maja 17, 17-250 Kleszczele5) ZPD Mońki, ul. Wojska Polskiego 56, 19-100 Mońki6) ZPD Siemiatycze, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze wraz z:a) Podstacją Drohiczyn, ul. Warszawska 12, 17-312 Drohiczyn7) Wydział Techniczno-Eksploatacyjny SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Pogodna 22oraz na obiektach, które Zamawiający dzierżawi np. maszty antenowe zlokalizowane na terenie woj. podlaskiego. Ponadto, w przypadku utworzenia przez Zamawiającego nowej podstacji w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie wykonywał usługi również w nowo powstałej/ powstałych lokalizacjach. 3. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 95 ustawy Pzp wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z późń. zm.), zarówno tych zatrudnionych bezpośrednio przez Wykonawcę, jak też ewentualnego Podwykonawcę, w zakresie o którym mowa w § 3 Wzoru umowy, która stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 4. Usługi opisane w SWZ muszą być świadczone całodobowo, we wszystkie dni w roku, włączając w to niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne od pracy- zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ i wzorem umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312600-1 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji

51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

72110000-9 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego

72212180-4 - Usługi opracowywania oprogramowania medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:a) Cena ryczałtowa brutto za cały okres opieki serwisowej– 60%b) Czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „krytyczny” – 25%c) Czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „pilny” – 15%Ad. a)CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60%liczona wg wzoru:Cof=[(Cmin/Cofbad)*100% ]*0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.Ad. b) Punktacja dla kryterium czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „krytyczny”Czas reakcji należy podać w zaokrągleniu do pół godziny, wymagane - poniżej 4 godzin- waga 25 %Trk: 0,5 h – 25 pktTrk: 1 h – 1,5 h – 20 pktTrk: 2 h – 2,5 h – 10 pktTrk: 3 h – 3,5 h – 5 pktGdzie: Trk – czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „krytyczny”Ad. c) Punktacja dla kryterium czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „pilny”Czas reakcji należy podać w zaokrągleniu do pół godziny, wymagane - poniżej 12 godzin- waga 15%Trp < 5h – 15 pkt.5h ≤ Trp < 9h – 10 pkt.9h ≤ Trp < 12h – 5 pkt.Gdzie: Trp – czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „pilny”SUMA = Cof +Trk +Trp2. 1%=1 pkt3. Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „krytyczny”

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla zgłoszeń o priorytecie „pilny”

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiadają środki finansowe lub zdolność finansową w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł). 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w sposób należyty co najmniej jedną usługę rodzajem i wartością odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia uważa się świadczenie usług wsparcia technicznego systemów i programów wymienionych w Załączniku nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto. b) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia miała co najmniej roczne doświadczenie w świadczeniu usług wsparcia technicznego w zakresie aplikacji SWD PRM;c) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia miała co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie (PSIeZ) po stronie podmiotu medycznego.d) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia miała co najmniej roczne doświadczenie we wdrażaniu i serwisowaniu urządzeń radiokomunikacyjnych w standardzie DMR.e) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia miała co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu urządzeń komputerowych.f) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia miała co najmniej roczne doświadczenie w serwisowaniu urządzeń telefonii przewodowej.g) Zamawiający wymaga, by minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia miała co najmniej roczne doświadczenie w budowie i serwisowaniu sieci komputerowych, w tym sieci światłowodowych oraz rozległych sieci WAN.Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych zdolności technicznych i zawodowych przez jedną lub kilka osób.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z datą wszczęcia postepowania. Za datę wszczęcia postepowania Zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia w BZP. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimikolwiek dokumencie złożonym przez Wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (wg tabeli A kursów średnich walut obcych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, aktualnych na dzień ich złożenia.1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy:a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SWZ).UWAGA: Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia uważa się świadczenie usług wsparcia technicznego systemów i programów wymienionych w zał. nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;b) Wykaz osób, przeznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 6 do SWZ]. c) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 50 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach gdy:a) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; w takim przypadku strony mogą dokonać zmiany wynagrodzenia zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-20

2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę artykułów sportowych do szkoły - Rachanie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę artykułów sportowych do szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI