Usługa Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyBIBLIOTEKA NARODOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00456889
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA NARODOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 213

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-086

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bn.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bn.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21daa297-2d24-4772-ad25-32ca59a557b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029789/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa wsparcia oraz asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2e20f960-d926-4498-8417-cf74dc190586

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wymogów określonych w Rozdziale VII SWZ. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postepowaniu jest platforma on-line działająca pod adresem https://e-Propublico.pl/(dalej także jako: "Platforma") oraz poczta elektroniczna (e-mail: przetargi@bn.org.pl)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: #1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Zamawiający zaleca Wykonawcom założenie konta na Platformie z odpowiednim wyprzedzeniem, przed dniem upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. #2. Wykonawca, przystępując do postępowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący. #3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. #4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa – Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
#5. Zamawiający dopuszcza następujący format danych przesyłanych przy użyciu Platformy:
1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystanie plików w formacie: .pdf, .doc, .docx., .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
#6. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych na Platformie:
1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;
3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
#7. Zamawiający określa wymagania techniczne dotyczące użycia wskazanej skrzynki poczty elektronicznej do komunikacji w postępowaniu przy użyciu poczty elektronicznej
(e-mail: przetargi@bn.org.pl):
1) dopuszczalna wielkość załączników dla jednej wiadomości e-mail: 50MB,
2) niedopuszczalne rozszerzenia plików: .ace, .vbe, .app, .docm, .exe, .ani, .reg, .scr, .vbs, .js, .ps1, .ps1xml, .ps2, .ps2xml, .psc1, .psc2.
#8. W postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy (odpowiednio na karcie „Zapytania/Wyjaśnienia” albo „Wiadomości”) lub poczty elektronicznej (e-mail: przetargi@bn.org.pl), z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale VIII ust. 14 SWZ. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych za pośrednictwem Platformy przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): #1. Administratorem danych jest: Biblioteka Narodowa z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa. #2. Inspektor Ochrony Danych: kontakt jest możliwy poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: daneosobowe@bn.org.pl lub wysyłanie pisma na adres Biblioteki Narodowej, podany powyżej. #3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. #4. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych w Bibliotece Narodowej znajduje się w Polityce Prywatności na stronie administratora: www.bn.org.pl oraz w Rozdziale XIX SWZ. #5.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego: przewidzianego w art. 13 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te wykonawca pozyskał bezpośrednio; przewidzianego w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe przekazuje Zamawiającemu i Bibliotece Narodowej, i których dane pośrednio pozyskał, chyba że znajdzie zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawa osób, których dane dotyczą: prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych, prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub uzupełnienia, a także ograniczenia przetwarzania, z tym zastrzeżeniem, że:
a) skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą treści umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może spowodować naruszenia integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
b) skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie znajdzie zastosowania w odniesieniu do przechowywania danych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej/prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
Osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) z uwagi na wyłączenie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 ust. 1 RODO, prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: XIV.263.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 456000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Wsparcia serwisowego oraz Asysty technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych wchodzących w skład systemu do wykonywania kopii zapasowych Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Asysta techniczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi, każdą przez co najmniej 12 miesięcy i każdą o wartości zrealizowanej usługi w wysokości co najmniej 200 000 zł netto w okresie 12 miesięcy, polegające na wsparciu serwisowym oraz asyście technicznej dla bibliotek i napędów taśmowych firmy IBM. W przypadku wykazywanej usługi w trakcie wykonywania musi być ona świadczona przez co najmniej 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a ww. wymagana wartość zrealizowanej usługi netto w okresie 12 miesięcy dotyczy części usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert.
Uwagi Zamawiającego:
# Zamawiający informuje, że jeżeli w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to zgodnie z postanowieniem w Rozdziale VII część B ust. 3, Wykaz usług, o którym mowa w Rozdziale VII część B ust. 2, musi dotyczyć tych z ww. usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
# W przypadku gdy na potwierdzenie wartości wykonanej usługi będzie podana wartość w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP (tabela A) dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nie było publikacji NBP średnich kursów walut (tabela A), to Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP (tabela A) dla danej waluty z pierwszego dnia następującego po zamieszczeniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym opublikowane zostały przez NBP średnie kursy walut (tabela A).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: #1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. #2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. #3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji pomiotów udostepniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: #1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VI ust. 2 SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca składa także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp podmiotu udostępniającego zasoby. Wzór oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. #2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składa z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. #3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w celu potwierdzenia, że polegają na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wzór Oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. #4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

#1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wyk., którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, złożą wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
#2. W przypadku Wyk. wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wyk. wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
#3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wyk. jest umocowana do jego reprezentowania, do oferty Wykonawca dołącza odpis lub informację z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gosp. lub innego właściwego rejestru.
#4. W przypadku Wyk. wspólnie ubiegających się o zamówienie, do oferty Wykonawcy załączają dokumenty, o których mowa powyżej w ust. #3, dotyczące każdego z tych Wykonawców.
#5. Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobligowani, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym wskazano w szczególności:
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakres uprawnień pełnomocnika.
#6. Zgodnie z Rozdz. VI ust. 14, Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 7 pkt 4, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru w Załączniku nr 9 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w celu potwierdzenia, że polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
#7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika, określając zakres jego uprawnień, oraz spełnione będą następujące wymagania:
1) zgodnie z Rozdziałem VII część A ust. 10, Wyk. wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym wskazano w szczególności:
a) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) ustanowionego pełnomocnika Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakres uprawnień pełnomocnika;
2) oferta Wyk. wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) z treści Formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: w odpowiednim miejscu w Formularzu (Załącznik nr 6 do SWZ) należy wpisać nazwy wszystkich Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i dane umożliwiające ich identyfikację;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

#1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do dokonania zmian, o których mowa w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, tj. zmian o łącznej wartości mniejszej niż progi unijne oraz niższej niż 10% wartości pierwotnej Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian
dozwolonych przepisami ustawy Pzp. Powyższa zmiana, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany ogólnego charakteru Umowy.
#2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, wynagrodzenie brutto przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia objętego fakturami
wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego.
#3. W przypadku zmian:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub
3) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, Strony wprowadzą zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez
Wykonawcę.
#4. Zgodnie z art. 439 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia każda ze Stron ma prawo do żądania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, na warunkach opisanych w §14 ust. 4 i ust. 9 Projektu umowy.
#5. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w przypadku, gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji Przedmiotu Umowy.
#6. Zmiana Umowy w sytuacjach określonych w § 14 Projektu umowy dopuszczalna jest wyłącznie w drodze aneksu do Umowy, zawartego w formie pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności. Zmiana Umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia ww. aneksu do Umowy.
#7. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w § 10 ust. 1 Projektu umowy, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez:
1) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części;
2) zmianę sposobu wykonywania usług;
3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia
wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Adres strony internetowej, na której można składać oferty: https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spotkania z kobietą sponsorką- Chojnów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spotkania z kobietą sponsorką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI