„USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI ASYSTY W RAMACH PROJEKTU „ECAREMED-ROZWÓJ CYFROWYCH USŁUG...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI ASYSTY W RAMACH PROJEKTU „ECAREMED-ROZWÓJ CYFROWYCH USŁUG MEDYCZNYCH W WSS NR 5 IM. ŚW. BARBARY W S-C”NR WND-RPSL.02.01.00-24-06CH/19-004 "(...)"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-18
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007863
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI ASYSTY W RAMACH PROJEKTU „ECAREMED-ROZWÓJ CYFROWYCH USŁUG MEDYCZNYCH W WSS NR 5 IM. ŚW. BARBARY W S-C”NR WND-RPSL.02.01.00-24-06CH/19-004 "(...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Medyków 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 368 24 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI ASYSTY W RAMACH PROJEKTU „ECAREMED-ROZWÓJ CYFROWYCH USŁUG MEDYCZNYCH W WSS NR 5 IM. ŚW. BARBARY W S-C”NR WND-RPSL.02.01.00-24-06CH/19-004 "(...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87af9ddf-6f8c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002995/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Asysta techniczna w ramach programu eCareMed - rozwój cyfrowych usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„ECAREMED-ROZWÓJ CYFROWYCH USŁUG MEDYCZNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM NR 5 IM. ŚW. BARBARY W SOSNOWCU”NR WND-RPSL.02.01.00-24-06CH/19-004 "(...)"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wss5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1. poprzez Platformę Zakupową, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wss5.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/PNP/DOT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI ASYSTY W RAMACH PROJEKTU „ECAREMED - ROZWÓJ CYFROWYCH USŁUG MEDYCZNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM NR 5 IM. ŚW. BARBARY W SOSNOWCU” NR WND-RPSL.02.01.00-24-06CH/19-004 W OKRESIE TRWANIA REALIZACJI W/W PROJEKTU TJ. DO 30.12.2022R., W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 (EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO) DLA OSI PRIORYTETOWEJ: II. CYFROWE ŚLĄSKIE DLA DZIAŁANIA: 2.1. WSPARCIE ROZWOJU CYFROWYCH USŁUG PUBLICZNYCH.”Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz załącznik nr 8 do SWZ – opis funkcjonalny wdrażanego rozwiązania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Doświadczenie Wykonawcy (D) – waga kryterium 40%Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:2.1. Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60%dla obliczenia liczby uzyskanych punktów zostanie zastosowany wzór C = Cmin/Cx * 60% gdzie:C – liczba punktów badanej oferty w kryterium Cena,Cmin – najniższa cena oferty spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert, Cx – cena badanej oferty.Wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku2.2. Kryterium Doświadczenie Wykonawcy (D) - waga kryterium 40%Punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie złożonej przez Wykonawcę w Ofercie Cenowej deklaracji o posiadanych dodatkowych kompetencjach Wykonawcy zgodnie z poniższą regułą:Doświadczenie= ilość punktów uzyskana przez oferenta/ D-40% D=D1+D2+D3+D4 gdzie:D1 – za dodatkowe doświadczenie Wykonawcy w zakresie sprawowania funkcji Kierownika Projektu w realizacji projektu informatycznego, wg zasady:1 punkt za realizację 6 (sześciu) projektu5 punkty za realizację 7 (siedmiu) projektów10 punkty za realizację 8 (ośmiu) i więcej projektówMaksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie niniejszego pod kryterium wynosi 10 punktów.D2 – za dodatkowe doświadczenie Wykonawcy w zakresie sprawowania funkcji Architekta systemów informatycznych przy realizacji projektu informatycznego, wg zasady:1 punkt za realizację 4 (czterech) projektu5 punkty za realizację 5 (pięciu) projektów10 punkty za realizację 6 (sześciu) i więcej projektówMaksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie niniejszego pod kryterium wynosi 10 punktów.D3 – za dodatkowe doświadczenie Wykonawcy w zakresie sprawowania funkcji Specjalista ds. systemów informatycznych w ochronie zdrowia przy realizacji projektu informatycznego wg zasady:1 punkt za realizację 4 (czterech) projektu5 punkty za realizację 5 (pięciu) projektów10 punkty za realizację 6 (sześciu) i więcej projektówMaksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie niniejszego pod kryterium wynosi 10 punktów.D4 – za dodatkowe doświadczenie Wykonawcy w zakresie sprawowania funkcji Specjalista ds. procesów przy realizacji projektu informatycznego, wg zasady:1 punkt za realizację 4 (czterech) projektu5 punkty za realizację 5 (pięciu) projektów10 punkty za realizację 6 (sześciu) i więcej projektówMaksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie niniejszego pod kryterium wynosi 10 punktów.Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez okres obowiązywania Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem Umowy o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł złotych ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) 2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował niżej wymienione usługi, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizowali łącznie wszystkie poniżej wymienione usługi:a. dwie usługi w zakresie doradztwa informatycznego o wartości projektu minimum 3 000 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych brutto); każdy, obejmujące doradztwo w zakresie analizy, projektowania, integracji i wdrażania systemów informatycznych, które zostały zakończone,2.4.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:1) Kierownik Projektu - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. wykształcenie wyższe,b. znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z metodyką Prince 2 potwierdzona certyfikatem i doświadczenie w zakresie ich stosowania, lub równoważny, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. W przypadku certyfikatu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że certyfikat potwierdza posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, kompetencji i doświadczenia, co certyfikat wskazany przez Zamawiającego co jest rozumiane jako:• analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat (np. zbiór czynności wykonywanych w celu osiągnięcia wyznaczonych celów głównych i pośrednich w skończonym czasie. Zawiera się w nim między innymi inicjowanie, planowanie w tym harmonogramowanie, budżetowanie, realizacja i kontrola zadań potrzebnych do osiągnięcia celów projektu., itp.),• analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert),• analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu (np. konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów w danej roli, lub liczba lat pracy w danej roli, itp.),• zdanie egzaminu w akredytowanej jednostce certyfikującej.c. pełnił funkcję kierownika projektu lub jego zastępcy w co najmniej trzech zakończonych wdrożeniem produkcyjnym projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych brutto); każdy, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każdy w ciągu ostatnich 5lat.2) Architekt systemów informatycznych – 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym,b. co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych,c. co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania architektury: systemów zorientowanych na usługi, systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, systemów wykorzystujących bazy danych,d. biegła znajomość narzędzia Enterprise Architect lub równoważne,e. udział w co najmniej trzech zakończonych wdrożeniem produkcyjnym projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto); każdy, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każdy w ciągu ostatnich 5 lat.3) Specjalista ds. systemów informatycznych w ochronie zdrowia – 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. wykształcenie wyższe informatyczne lub teleinformatyczneb. co najmniej 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu lub administrowaniu systemów medycznych (HIS Hospital Information System oraz LIS Laboratory Information System oraz RIS Radiology Information System/PACS Picture archiving and communication system), opartych łącznie o co najmniej jedno środowisko systemowe (Windows, Linux) oraz co najmniej jedno środowisko baz danych, funkcjonujące lokalnie w jednostce z sektora ochrony zdrowia,c. udział w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniem produkcyjnym projektach informatycznych (obejmującego sprzęt i oprogramowanie) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto); każdy, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każdy w ciągu ostatnich 5 lat.4) Specjalista ds. procesów – 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. wykształcenie wyższe medyczne i/lub dyplom MBA z zakresu ochrony zdrowia,b. specjalista zdrowia publicznego (kwalifikacje potwierdzone stosownym certyfikatem, dyplomem), posiadający doświadczenie:• Uczestnictwo w co najmniej jednym potwierdzonym wdrożeniu systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej i e-usług jako członek zespołu wdrożeniowego po stronie Zamawiającego dla projektu o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa złotych brutto); przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy każdy w ciągu ostatnich 6 lat• Posiadanie potwierdzonych kwalifikacji auditora wewnętrznego lub równoważny wg. norm ISO 9001 i Pełnomocnika ds. jakości z co najmniej 5-lenim doświadczeniem pracy w podmiotach leczniczych,• Certyfikat auditora o systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważny,5) Specjalista ds. HL7 – 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a. wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczneb. co najmniej 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu lub administrowaniu systemów medycznych (HIS Hospital Information System oraz LIS Laboratory Information System oraz RIS Radiology Information System/PACS Picture archiving and communication system),c. potwierdzony udział w co najmniej jednym projekcie, którego przedmiotem projektu było opracowanie standardu dokumentacji medycznej co najmniej na poziomie HL 7 CDA.6) Specjalista ds. zamówień publicznych – 1 osoba. a. Osoba wskazana w wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, opracowała w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 procedury przetargowych, polegających na, w szczególności; przygotowaniu dokumentacji przetargowej, przez co rozumiane jest przygotowanie treści specyfikacji warunków zamówienia oraz projektu umowy których szacunkowa wartość́ przekraczała (każde zamówienie) kwoty, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń́ Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1.Wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dokumentów potwierdzających realizację danego projektu - załącznik nr 9 do SWZ.3. Potwierdzenie że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Umowy o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł złotych ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100)4.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie informacje zawiera SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami zamieszczonymi na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wss5 Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas oznaczony od dnia jej podpisania do końca realizacji Projektu, wraz z udziałem w późniejszych kontrolach projektu. Planowany termin zakończenia realizacji Projektu to 30 grudnia 2022 r., przy czym zmiana tego terminu nie stanowi zmiany umowy.
2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI