Usługa opieki technicznej: serwisu i subskrypcji dla systemu medycznego używanego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa opieki technicznej: serwisu i subskrypcji dla systemu medycznego używanego w Mazowieckim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy SPZOZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyMazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00454674
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opieki technicznej: serwisu i subskrypcji dla systemu medycznego używanego w Mazowieckim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy SPZOZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: MWOMP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolegialna 17

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 84 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mwomp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mwomp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa opieki technicznej: serwisu i subskrypcji dla systemu medycznego używanego w Mazowieckim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy SPZOZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33b384b-6f32-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015683/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa opieki technicznej: serwisu i subskrypcji dla systemu medycznego używanego w Mazowieckim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy - na okres 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mwomp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mwomp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Realizując obowiązek wynikający z art.
67 ustawy Zamawiający przekazuje następujące informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE,
Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz
łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.,
2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej
(e-mail),
4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc
je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda),
5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu
(załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB,
6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuję, iż:
1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy SPZOZ, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym – nr sprawy ZP.260.8.2023;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw. RODO obowiązek informacyjny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa opieki technicznej: serwisu i subskrypcji dla systemu medycznego używanego w Mazowieckim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy SPZOZ z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, w okresie 12 miesięcy.
1) Licencje/usługi, które obejmuje przedmiot zamówienia:
a) Licencje systemu medycznego WMS/MEDIQUS (subskrypcja dla licencji bezterminowych systemu):
 Szpital - licencja stanowiskowa, 100 szt.
 HL7 - Szpital - licencja na połączenie, 6 szt.
 Rehabilitacja - Potwierdzanie Zabiegów - licencja stanowiskowa, 10 szt.
 Powiadomienia SMS (Platforma Online) - licencja otwarta, 1 szt.
 Tablety oddziałowe - licencja otwarta, 1 szt.
 Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - Szpital - licencja stanowiskowa, 100 szt.
 Analitics - Szpital - licencja stanowiskowa, 100 szt.
 Medycyna Pracy - licencja otwarta, 1 szt.
 E-Zwolnienia (eZLA) - licencja otwarta, 1 szt.
 Rozliczenia Komercyjne - licencja stanowiskowa, 10 szt.
 Skanowanie - licencja otwarta, 1 szt.
 Autentyczność Leków - licencja otwarta, 1 szt.
 Rehabilitacja - Planowanie Zabiegów - licencja stanowiskowa, 6 szt.
 Medycyna Pracy - WOMP - licencja otwarta, 1 szt.
 Rozliczenia NFZ - licencja stanowiskowa, 100 szt.
 Pracownia Diagnostyczna - licencja stanowiskowa, 50 szt.
 E-Skierowanie - licencja otwarta, 1 szt.
 Pracownia Radiologiczna - licencja stanowiskowa, 100 szt.
 E-Gabinet - licencja otwarta, 2 szt.
 E-Recepta - licencja otwarta, 1 szt.
 Pakiet E-Kontrahent (E-Kontrahent NFZ, E-Kontrahent Komercyjny, Konsultacje, E-Konsultacje) - licencja otwarta, 1 szt.
 Pakiet E-Usługi (E-Ankieta, Płatności Online, E-Porada, Zamówienie e-recept, E-Wypożyczalnia, E-Rehabilitacja, E-Deklaracje, E-Szkolenia) - licencja otwarta, 1 szt.;
 Licencja Podpis Biometryczny - licencja otwarta, 1 szt.
b) Usługa Opieki Technicznej (usługa aktualizacji i serwisu systemu medycznego WMS/ MEDIQUS (dot. ww. licencji)
Identyfikator instalacji: 31215-0001
Aktualizacje w okresie od 01.12.2023 do 30.11.2024
Usługa Opieki Technicznej w okresie od 01.12.2023 do 30.11.2024
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, które będą podstawą do sporządzenia oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na wprowadzenie aktualizacji subskrypcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej,
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.4.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę w zakresie polegającą na dozorowaniu i zabezpieczeniu mienia z wykorzystaniem grupy interwencyjnej o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Usługa ta musi być wykonywana nieprzerwalnie przez okres 12 miesięcy.
1.4.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku
podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonymi w Rozdziale 20 SWZ - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 20 ust. 1 punkt 1.4, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia:
1) wykaz wykonanych usług zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
oraz
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są opisane w Rozdziale 20 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy,
określone zostały w Załączniku nr 9 do SWZ - w paragrafie 14. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do
umowy w formie pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mwomp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.