Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opieki serwisowej nad systemem Simple.ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo - Włochy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017202242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. M.C. Coopera 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zozbemowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbemowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opieki serwisowej nad systemem Simple.ERP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33e7f6b-afad-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w załączniku nr 4 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w załączniku nr 4 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/TP/U/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
• Zakup przedłużenia licencji na 12 miesięcy (opieka utrzymaniowa – Maintenance i usługi serwisowe) producenta oprogramowania, zawierająca w zakresie:
o Prawo do nowych wersji oprogramowania SIMPLE.ERP,
o Prawo do pakietów aktualizacyjnych zawierających poprawki usterek i drobne usprawnienia Oprogramowania SIMPLE.ERP,
o Prawo do zgłaszania Usterek Oprogramowania SIMPLE ERP za pomocą dedykowanego systemu helpdesk producenta (I-SYROP), dostęp 24/7/365,
o Szkolenie z obsługi Internetowego Systemu i-SYROP w zakresie pobierania pakietów serwisowych i aktualizacyjnych,
o szkolenie z obsługi Internetowego Systemu i-SYROP w zakresie obsługi zgłoszeń serwisowych,
o Czas reakcji przy usuwaniu Usterki oznaczonej jako Błąd krytyczny – maksymalnie 7 godzin roboczych,
o Sposób serwisowania – zdalny,
o liczba wersji Oprogramowania objętych serwisem – 1 wersja,
o Obsługa zgłoszeń oznaczonych w systemie i-SYROP jako Indywidualna_zmiana_prawa, dotyczących adaptacji Modyfikacji wykonanych na potrzeby Użytkownika do zmian w przepisach prawa,
o Limit konsultacji Helpdesk obejmujący porady telefoniczne i zgłoszenia Helpdesk w systemie i-SYROP (ilość godzin / rok) minimum 40 godzin,
o Obsługa zgłoszeń konsultacyjnych oznaczonych w systemie i-SYROP jako Helpdesk,
• Pakiet Konsultacyjny:
o Zakres usług: konsultacje i pomoc udzielaną w siedzibie Państwa firmy przez wyznaczonego konsultanta SIMPLE w zakresie wykorzystania programu oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów systemu z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie do 7 dni roboczych, po pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania, konsultacje w zakresie wykorzystania dodatkowej funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania, modyfikacje, szkolenia, audyty.
o Każda jednorazowa usługa konsultanta SIMPLE świadczona w ramach opieki, w siedzibie Zamawiającego jako jedna dniówka (gdy będzie trwała do 8h), usługa trwająca ponad 8 godzin będzie rozliczana jako dniówka plus jedna ósma dniówki za każdą rozpoczętą godzinę. Usługa realizowana zdalnie będzie rozliczana zgodnie z zasadą: minimum 2 godziny, potem każda następna rozpoczęta godzina,
o Wielkość pakietu – minimum 250 godzin.
• Podniesienie wersji systemu SIMPLE.ERP do wersji 6.30 (W tym testy, instalacja i szkolenia ),
• Licencja SIMPLE.ERP Krajowy Rejestr eFaktur KseF,
• Licencja SIMPLE.ERP Ebank.
• Licencja na dedykowany oprogramowaniu SIMPLE.ERP system bazodanowy, z licencją umożliwiającą późniejszą rozbudowę o moduł pulpitów pracowniczych dla minimum 800 użytkowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 pkt,
2) Pakiet godzin opieki konsultacyjnej (PGOK) 40 pkt,
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 pkt
C = cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto*x 100 pkt x 0,6
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto, czyli podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w pozycji „wartość brutto”.
2) Pakiet godzin opieki konsultacyjnej (PGOK) – waga 40 pkt
Pakiet godzin opieki konsultacyjnej w okresie trwania umowy (12 miesiące) obejmuje: konsultacje i pomoc udzielaną w zakresie wykorzystania oprogramowania, konsultacje i wsparcie przy Upgrade-ach systemu, konsultacje w zakresie wykorzystania dodatkowych funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania, integracje, modyfikacje, szkolenia, audyty. Godziny rozliczane będą w czasie trwania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania niższego wymiaru godzin opieki konsultacyjnej 250 godzin.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
1. Dodatkowo 0 godzin - 0 pkt
2. Dodatkowo 50 godzin - 20 pkt
3. Dodatkowo 100 godzin - 40 pkt
Podstawą przyznania punktów w kryterium „pakiet godzin opieki konsultacyjnej” będzie ilość dodatkowych godzin opieki, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w pkt 2 .
Zamawiający wskazuje, iż w przypadku, gdy Wykonawca nie określi pakietu godzin w formularzu ofertowym dla potrzeb przyznania punktów w ramach w/w kryterium oceny ofert, wówczas Zamawiający przyjmie dla potrzeb punktacji 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Pakiet godzin opieki konsultacyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Dysponuje co najmniej 2 konsultantami wdrożeniowymi, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem utrzymaniowym albo rozwojowym systemów informatycznych, którzy uczestniczyli każdy w co najmniej w jednej usłudze modernizacji i rozwoju systemu informatycznego z oprogramowaniem systemów SIMPLE.ERP
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Z treści załączonego do oferty pełnomocnictwa winien jednoznacznie wynikać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne, sporządzając ofertę wraz z załącznikami, w miejscu „dane na temat Wykonawcy” winni wpisać dane dotyczące członków konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum;
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem);
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni