Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Usługa obsługi serwisowej systemu informatycznego Krajowego Rejestru Nowotworów (Zintegrowany System Informatyczny – Centralny Rejestr Nowotworów), TP–103/21/KK
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-04-30
ZamawiającyNarodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
Numer ogłoszenia2021/BZP 00038432
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038432 z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa obsługi serwisowej systemu informatycznego Krajowego Rejestru Nowotworów (Zintegrowany System Informatyczny – Centralny Rejestr Nowotworów), TP–103/21/KK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodniez zapisami rozdziału XIX SWZ - Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciuktórych Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiachtechnicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej orazzgodnie z zapisami rozdziału XX SWZ - opis sposobu przygotowania oferty
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXV SWZ -klauzula informacyjna RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXV SWZ -klauzula informacyjna RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP–103/21/KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie systemu informatycznego Krajowego Rejestru Nowotworów (ZSI-CRN) w zakresie Centralnego Rejestru Nowotworów oraz Portalu Widzy (bez Hurtowni Danych)
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie systemu informatycznego Krajowego Rejestru Nowotworów (ZSI-CRN) w zakresie Platformy Zaawansowanych Analiz Statystycznych z Hurtownią Danych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:1.1.wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia oraz załączy dowody należytego wykonania umowy.a) Część nr 1 - za usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę spełniającą łącznie poniższy warunek:-usługa polegała na wykonywaniu serwisu systemu gromadzenia danych medycznych w okresie co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 400.000,00 zł brutto;-usługa dotyczyła systemu, którego funkcjonalności udostępniane są on-line dla co najmniej 50.000 użytkowników zewnętrznych;-usługa dotyczyła systemu korzystającego z szyny ESB.b) Część nr 2 - za usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę spełniającą łącznie poniższy warunek:-usługa polegała na wykonywaniu serwisu platformy analitycznej lub naukowej dla danych medycznych w okresie co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 200.000,00 zł brutto.1.2.przedstawi, że podczas realizacji zamówienia publicznego będzie dysponował: a) Część nr 1:-przynajmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w zakresie SCRUM lub równoważnym, potwierdzone certyfikatami z odbytych szkoleń w tym zakresie;Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej, w szczególności pod względem dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat, potwierdzony egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem), wydanym przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą.-przynajmniej 2 (dwoma) osobami, z których każda posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie modyfikowania, wdrażania i serwisowania systemu gromadzenia danych medycznych, potwierdzone osobistym udziałem w minimum jednym projekcie (zamówieniu), którego przedmiotem było wdrażanie i serwisowanie systemu gromadzenia danych medycznych.b) Część nr 2:-przynajmniej 2 (dwoma) osobami, z których każda posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie administrowania (czynności utrzymania) Platformy Zaawansowanych Analiz Statystycznych z hurtownią danych, potwierdzone osobistym udziałem w minimum jednym projekcie (zamówieniu), którego przedmiotem było administrowanie (czynności utrzymania) Platformy Zaawansowanych Analiz Statystycznych z hurtownią danych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji,Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporządzeniem MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.2020poz. 2415) – dalej „rozporządzenie” zamiast: 1) odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, – składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury- dokumenty powinny być wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, - zastępuje się je odpowiednio w całości lub wczęści dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć,złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lubadministracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwymzewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z zastosowaniem określonych powyżejterminów wystawienia dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością co najmniej w zakresie: wdrażanie systemów informatycznych, obsługa systemów informatycznych (outsourcing it) np. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 lub EN ISO 9001:2000 lub dokument równoważny – dotyczy części nr 1 i nr 2.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością co najmniej w zakresie: wdrażanie systemów informatycznych, obsługa systemów informatycznych (outsourcing it) np. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 lub EN ISO 9001:2000 lub dokument równoważny – dotyczy części nr 1 i nr 2.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdz. XX SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w załącznikach nr 7a i 7b do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma / System: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania18-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Szukam pomocy hakera.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.