Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania
Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania
Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab129ec-edd6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024651/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Usługi w zakresie wsparcia technicznego systemów informatycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów,
elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji
elektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja składania oferty
dlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na stronie
głównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcja
podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Minimalne wymagania
techniczneumożliwiającekorzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu to
przeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome i FireFox, z włączoną obsługą języka Javascript,
akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej
256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie
całej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB
każdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja
składaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określono w szczególności
że:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Za datę przekazania
oferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania
doZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub
podpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i
wyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinny być sporządzone w
językupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danych zawierających dokumenty
tekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;
.pptx;.csv, 7-zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi
określonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym
dane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z
przepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warmińsko-
Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097, 3. Dane
osoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami
przekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6
Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5. Dane osobowe Wykonawcy zawarte
w protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się
wZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy
wcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać
daneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit.
bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym
innymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2
RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z
udziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki
informacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub
dokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.9. W celu
zapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych
interesówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu,
Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 2 do
SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-
Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące
wyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie
protokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem
tych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe
lubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do
związkówzawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w
celujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności
luborientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -
Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,
zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy
douzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowe jego
dotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, o których
mowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa trzeciego
luborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez Wykonawcę od administratora
kopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiający może żądać od osoby
występującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy
lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowaw art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania
lubuzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołu postępowania oraz
jegozałączników.- W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania
ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych
osobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.- Wprzypadku gdy wniesienie żądania
dotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzania
danych osobowychzawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończeniapostępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępnia tych danych, chyba
że zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 214/2021/TP/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP, eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. Zamówienie obejmuje: dostawę aktualizacji systemu SIMPLE.ERP, zawierających bieżące dostosowanie produktu do zmieniających się przepisów prawa. Świadczenie usługi utrzymania lokalnej wersji rozwiązania ZSI opartego na SIMPLE.ERP, naprawę błędów systemowych i skutków tych błędów, świadczenie usługi wsparcia w zakresie obsługi systemu i rozwiązywania bieżących problemów zamawiającego związanych z eksploatacją systemu.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy błędu krytycznego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy błedu normalnego
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożeniawwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na
dzieńzłożenianastępujących podmiotowych środków dowodowych tj.: 1.2. Oświadczenie wykonawcy,
wzakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz.1076), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu,
albooświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od
innegowykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;1.3. Odpis
lubinformacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
DziałalnościGospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiąceprzed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy