System Wspomagania Audytu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
System Wspomagania Audytu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00095106
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
System Wspomagania Audytu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

System Wspomagania Audytu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa78d0f-9055-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.151 Dostawa Systemu Wspomagania Audytu (SWA), wdrożenie Systemu do Urzędu m.st. Warszawy oraz świadczenie usługi utrzymania i rozwoju Systemu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej. SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane bezpośrednio z postępowaniem dostępne są pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.
Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/LK/271/II-33/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 20415175,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie do Urzędu m.st. Warszawy systemu informatycznego, który będzie wspierał proces realizacji zadań audytowych oraz jego zintegrowanie z innymi systemami informatycznymi używanymi w Urzędzie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48224000-4 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW

48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość kilkukrotnego skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zakresu świadczenia przez Wykonawcę usług utrzymania i rozwoju Systemu, o których mowa w § 5 pkt. 4, § 6 pkt. 1-3 wzoru umowy oraz w OPZ, o:
a) dodatkowy czas świadczenia usługi utrzymania Systemu - od 1 miesiąca do maksymalnie 15 miesięcy
b) dodatkowe maksymalnie 145 godziny rozwojowe Systemu.

Warunkiem realizacji przez Wykonawcę Zamówienia Opcjonalnego jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli, którego wzór stanowi Załącznik nr 11 do Umowy, w terminie co najmniej 90 dni kalendarzowych przed końcem podstawowego czasu trwania Umowy, które zawierać będzie:
a) czas świadczenia usługi utrzymania Systemu
b) ilość dodatkowych godzin rozwojowych

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy do wartości 45 000,00 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Specjalista ds. zadań audytowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują minimum dwie usługi polegające na zaprojektowaniu, wdrożeniu i serwisowaniu systemu informatycznego wspierającego kompleksową realizację zadań audytowych i/lub kontroli wewnętrznych/zewnętrznych (w tym m.in.: planowania, przygotowania, realizacji, nadzoru, monitoringu, dokumentowania i sprawozdawczości) w dużej organizacji, w której liczba użytkowników wynosiła minimum 200, dostosowanego do wyświetlania na ekranach o różnych wielkościach z naciskiem na responsywność, wydajność i ergonomię użytkowania.
Przy czym Zamawiający wymaga, aby każda z wykazywanych usług miała wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2. dysponują lub będą dysponować zespołem osób, które zostaną skierowane do realizacji Zamówienia, przy czym dla każdej w wymienionych ról w podpunktach od 2.1 do 2.3 należy wykazać wymaganą liczbę osób spełniających kryteria i osoby wykazane w celu spełnienia kryteriów dla jednej z ról nie mogą być wykazane w celu spełnienia kryteriów dla żadnej innej roli, przy czym do wykazywanego stażu pracy nie można zaliczyć jednocześnie czasu pełnienia przez daną osobę danej roli w kilku różnych projektach w tym samym czasie (staż pełnienia danej roli nie może być dłuższy niż czas, w którym pełnił tę rolę, bez względu na liczbę projektów, w których brał udział).
2.1. Kierownik Projektu
Wymagana liczba osób w roli Kierownika Projektu: 1 osoba.
Wymagane doświadczenie i kompetencje osoby, która będzie pełniła w projekcie rolę Kierownika Projektu:
a) staż pracy na stanowisku Kierownika Projektu co najmniej 3 lata,
b) doświadczenie w kierowaniu (na stanowisku Kierownika Projektu) w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej dwoma projektami informatycznymi polegającymi na budowie i wdrożeniu systemów teleinformatycznych, działających w oparciu o centralną bazę danych i działających z poziomu przeglądarki internetowej w sieci Internet, przy czym co najmniej jeden z tych projektów musi obejmować wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego realizację zadań audytowych, działającego z poziomu przeglądarki internetowej w sieci Internet, a wartość co najmniej jednego zamówienia wynosiła co najmniej 150 000,00 zł brutto.
2.2. Analityk biznesowy
Wymagana liczba osób w roli Analityka biznesowego: nie mniej niż 1 osoba.
Wymagane doświadczenie i kompetencje osoby, która będzie pełniła w projekcie rolę Analityka:
a) staż pracy na stanowisku Analityka biznesowego co najmniej 3 lata,
b) udział w roli analityka w realizacji co najmniej 2 zamówień, których część polegała na wykonaniu analizy wymagań i dotyczyła systemu teleinformatycznego, którego funkcjonalność była dostępna za pośrednictwem przeglądarki internetowej w sieci Internet i obejmowała funkcje automatyzacji procesów, uporządkowania, sformalizowania oraz zestandaryzowania sposobu przeprowadzania zadań audytowych, przy czym wartość każdego z zamówień wynosiła co najmniej 150 000 zł brutto.
2.3. Projektant interfejsu użytkownika (UI/UX designer)
Wymagana liczba osób w roli Projektant interfejsu użytkownika (UI/UX designer): nie mniej niż 1 osoba.
Wymagane doświadczenie i kompetencje osoby, która będzie pełniła w projekcie rolę Projektant interfejsu użytkownika (UI/UX designer):
a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej dwóch projektach (zakończonych i odebranych przez Zamawiającego) polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego dostępnego za pośrednictwem przeglądarki internetowej w sieci Internet, w ramach których łącznie:
• odpowiadał za zbadanie i weryfikację potrzeb i oczekiwań klienta związanych z koncepcją wdrożenia/rozbudowy systemu informatycznego wraz z propozycjami rozwiązań,
• odpowiadał za wdrożenie tych rozwiązań/wymagań.
przy czym wartość każdego z zamówień na określone wyżej projekty wynosiła co najmniej 150 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.1. SWZ.
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami,
o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu– przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.2. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Złożenie oferty odbywa się poprzez:
a) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony w pkt. 23 i 26 SWZ;
b) załączenie do oferty w systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ),
c) załączenie do oferty w systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ),
d) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączenie do oferty w systemie:
– oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego Podmiotu,
– zobowiązanie każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do oferty w systemie
– oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
– oświadczenia z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ),
1.2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz osób do kryterium oceny ofert – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ

1.2.1. Inne oświadczenia lub dokumenty
a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, o ile są znane, lub informacji o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
b) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
c) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem ustanowienia przez nich Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i załączony do oferty zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 13 SWZ;
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży w systemie ofertę;
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia
Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania, z tym zastrzeżeniem, że w razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Umowa będzie obowiązywała przez okres maksymalnie 27 miesięcy od dnia zawarcia umowy, zgodnie z terminem określonym przez Zamawiającego na podstawie § 3 ust. 3 lit. a) wzoru umowy.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie:
Zamówienie nie jest dzielone na części. W przypadku rozdzielenia poszczególnych etapów realizacji Zamówienia, znacząco wzrósłby ich koszt, co Zamawiający uznał za niegospodarne. Ponadto, rozdzielenie tych etapów, tj. zakupu licencji, zbudowania na ich podstawie Systemu Wspomagania Audytu i wdrożenia go do infrastruktury Urzędu, a następnie utrzymywania i rozwijania, mogłoby skutkować opóźnieniem w uruchomieniu SWA lub błędami, które uniemożliwiłyby jego poprawne funkcjonowanie. Brak dopuszczenia składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu nie grozi ograniczeniem konkurencji.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy.
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI