Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Światłowód - wykonanie przyłącza światłowodowego do osady Florianka wraz z okablowaniem rozdzielczym i przyłączami obiektów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846872066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Światłowód - wykonanie przyłącza światłowodowego do osady Florianka wraz z okablowaniem rozdzielczym i przyłączami obiektów"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e036c2-cdc3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011658/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Światłowód - wykonanie przyłącza światłowodowego do osady Florianka wraz z okablowaniem rozdzielczym i przyłączami obiektów"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.roztoczanskipn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2)Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Instrukcja do miniPortalu znajduje się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf 3)Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu 4)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.5)Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.6)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie
.pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;- dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;- do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).9)Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne:a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z
zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.7)Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 150 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. W przypadku złożenia w ofercie kilku dokumentów należy zapisać je jako .zip i dopiero zaszyfrować aplikacją do szyfrowania także jako .zip. Zaleca się narzędzie do obsługi kompensacji plików 7-zip.8)Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;9)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym
dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”10)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.9)W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania).10)Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia PE i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem danych osobowych jest Roztoczański Park Narodowy z siedzibą w Zwierzyńcu ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec, e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl;2)dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod@roztoczanskipn.pl,telefon 84 6872 066; 3)dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. CRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Światłowód - wykonanie przyłącza światłowodowego do osady Florianka wraz z okablowaniem rozdzielczym i przyłączami obiektów”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z atr.275 ust. 1 ustawy Pzp, znak: DAO.271.3.2021.zs;4)odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r.–Pzp(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5)dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przysługuje:-prawo dostępu do danych osobowych(art. 22 RODO, na podstawie art. 15 RODO);-prawo do sprostowania danych osobowych**(art. 16 RODO);-prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(art. 18 RODO)z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczących naruszenia przepisów RODO; nie przysługuje:-prawo do usunięcia danych osobowych(art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);-prawo do przenoszenia danych osobowych(art. 20 RODO);-prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych(art. 21 RODO),podstawa prawna przetwarzania danych osobowych(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.271.3.2021.zs
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i przekazanie do eksploatacji kompletnego światłowodowego przyłącza na terenie osady leśnej Florianka (powiat biłgorajski, gmina Józefów) składającego się ze światłowodowego ziemnego kabla rozdzielczego z miejscowości Górecko Stare (powiat biłgorajski, gmina Józefów) oraz światłowodowych ziemnych przyłączy abonenckich do dziesięciu wybranych obiektów zakończonych gniazdami optycznymi wraz z niezbędną do funkcjonowania infrastrukturą techniczną, celem zapewnienia dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach.Przy pracach projektowych należy uwzględnić możliwość rozbudowy infrastruktury do ilości 16 adresów abonenckich.Orientacyjne parametry ilościowe:- długość wykopów: 4100 m,- długość światłowodowego kabla rozdzielczego: 3300 m,- długość światłowodowych kabli abonenckich zakończonych gniazdami optycznymi: 2200 m.2) Przedmiot zamówienia jest powiązany z projektem POPC 3 (Program Operacyjny Polska Cyfrowa): „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w podregionie chełmsko-zamojskim część A1, ID: 3.3.06.10a1”.3) Zakres prac obejmuje:a) wykonanie i zatwierdzenie do realizacji projektu budowlanego wykonawczego (projekt w wersji papierowej i elektronicznej PDF),b) wykonanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień prawnych,c) wykonanie prac budowlano-montażowych zgodnie z projektem i obowiązującymi przepisami prawa,d) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,e) próby i pomiary dopuszczające przedmiot zamówienia do eksploatacji,f) sporządzenie i przekazanie wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w wersji
„papierowej” i elektronicznej (format PDF), w tym: projekt budowlany powykonawczy; powykonawcze pomiary geodezyjne wraz z aktualizacją zasobów geodezyjnych; protokoły pomiarów i badań wraz z analizą wyników; dokumentacja produktowa zainstalowanych elementów infrastruktury optotelekomunikacyjnej (świadectwa dopuszczenia, certyfikaty, instrukcje obsługi itp.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert na podstawie kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące posiadania przez Wykonawców zdolności finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oświadczenia.2. Zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące: 1) doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:- wykonanie minimum 1 roboty budowlanej obejmującej budowę – światłowodowej sieci telekomunikacyjnej o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie2) niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:- dysponowanie min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej telekomunikacyjnej.W zakresie posiadanych uprawnień budowlanych Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1189 ) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 65). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać