Świadczenie usługi doradztwa technicznego przy realizacji projektu pn. „ZAKUP I WDROŻENIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi doradztwa technicznego przy realizacji projektu pn. „ZAKUP I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ OPINIODAWCZĄ INSTYTUTU EKSPERTYZ SĄDOWYCH IM. PROF. DRA JANA SEHNA W KRAKOWIE”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-10-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-15
  • Numer ogłoszenia636420-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636420-N-2018 z dnia 2018-10-15 r.

Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna: świadczenie usługi doradztwa technicznego przy realizacji projektu pn. „ZAKUP I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ OPINIODAWCZĄ INSTYTUTU EKSPERTYZ SĄDOWYCH IM. PROF. DRA JANA SEHNA W KRAKOWIE”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Zakup i Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Zarządzania Działalnością Opiniodawczą Instytutu Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jana Sehna w Krakowie” o nr POPC.02.02.00-0012/17, realizowanego w ramach II osi piorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna, krajowy numer identyfikacyjny 32562400000, ul. ul. Westerplatte  9 , 31033   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 422 87 55, e-mail bmituniewicz@ies.krakow.pl, faks 012 422 89 00.
Adres strony internetowej (URL): www.ies.krakow.pl, www.bip.ies.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ies.krakow.pl, www.bip.ies.krakow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście w sekretariacie Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie, przy ul. Westerplatte 9 (parter)
Adres:
31-033 Kraków, ul. Westerplatte 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi doradztwa technicznego przy realizacji projektu pn. „ZAKUP I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ OPINIODAWCZĄ INSTYTUTU EKSPERTYZ SĄDOWYCH IM. PROF. DRA JANA SEHNA W KRAKOWIE”
Numer referencyjny: ZP 8/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa technicznego przy realizacji projektu pn. „ZAKUP I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ OPINIODAWCZĄ INSTYTUTU EKSPERTYZ SĄDOWYCH IM. PROF. DRA JANA SEHNA W KRAKOWIE” – dalej „Projekt”, w tym opracowanie projektu systemu informatycznego, opracowanie projektu modernizacji serwerowni oraz dokumentacji przetargowej na dostawę systemu

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71240000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-27
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-27

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‒ to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu lub doradcy w minimum 2 projektach finansowanych z budżetu Unii Europejskiej lub z niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) albo z innych niepodlegających zwrotowi środków (dotacji), obejmujących opracowanie systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN brutto każdy (wymagana wartość dotyczy wartości obsługiwanego projektu), w tym co najmniej jeden projekt o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 PLN; 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają poniższe wymagania: 1) Kierownik zespołu, który: - posiada wykształcenie wyższe techniczne; - posługuje się metodyką Prince 2 i posiada ważny certyfikat Prince 2 Practitioner; - posiada minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami finansowanymi ze środków UE lub z niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) albo z innych niepodlegających zwrotowi środków (dotacji); 2) Specjalista ds. prawnych, który posiada: - posiada wykształcenie wyższe prawnicze oraz tytuł radcy prawnego lub adwokata z ważnymi uprawnieniami do wykonywania zawodu, - wiedzę i doświadczenie z zakresu przepisów Prawa zamówień publicznych; - minimum 5 letnie doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych jako radca prawny lub adwokat. 3) Projektant systemów informatycznych, który posiada: - wykształcenie wyższe; - minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów informatycznych do obsługi laboratoriów; - znajomość technologii: .net c#, wpf, asp.net, analiza obiektowa, - znajomość narzędzi: BMPL, UML, Analiza DDD, Pisanie user stories, 4) Specjalista ds. projektowania i eksploatacji systemów informatycznych (minimum 1 osoba posiadająca niżej wymienione umiejętności, dysponująca wiedzą w dziedzinach): - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie informatyki lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe kierunkowe, - minimum 5 letnie doświadczenie z zakresu opracowywania wymagań na systemy informatyczne, ze szczególnym uwzględnieniem systemów informatycznych do obsługi laboratoriów, - minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów informatycznych do obsługi laboratoriów; - posiada znajomość programów: Enterprice Architect, Visual Paradigm, SQL Server, PL SQL Developer - posiada certyfikaty w zakresie: a) w zakresie analizy systemowej potwierdzoną posiadaniem ważnego certyfikatu REQB FL lub CCBA FL lub CPRE FL lub IREB certyfikat CPRE FL lub REQB CPRE FL oraz b) znajomości języka SQL na poziomie zaawansowanym, potwierdzoną posiadaniem certyfikatu Oracle SQL – poziom zaawansowany lub certyfikat równoważny. 5) Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i klimatyzacyjnej – posiadający: - wykształcenie minimum średnie, - uprawnienia do projektowania i wykonawstwa instalacji sanitarnych bez ograniczeń (klimatyzacja) i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu samodzielnej funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych. 6) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – posiadający: - wykształcenie minimum średnie, - uprawnienia do projektowania i wykonawstwa prac konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji projektanta lub inspektora nadzoru lub kierownika budowy. 7) Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych – posiadający: - wykształcenie minimum średnie, - uprawnienia do projektowania i wykonawstwa bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji projektanta lub inspektora nadzoru lub kierownika robót energetycznych. 8) Inspektor nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej – posiadający: - wykształcenie minimum średnie, - uprawnienia do projektowania i wykonawstwa bez ograniczeń instalacji w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunika-cyjną i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji projektanta lub inspektora nadzoru lub kierownika robót w specjalności telekomunikacyjnej. Zamawiający dopuszcza łączenie w/wym. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o ile dana osoba będzie spełniała wymagania dotyczące każdej z łączonych funkcji. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji kierownika projektu lub doradcy w minimum 2 projektach finansowanych ze środków UE lub z niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) albo z innych niepodlegających zwrotowi środków (dotacji), obejmujących opracowanie systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN brutto każdy (wymagana wartość dotyczy wartości obsługiwanego projektu), w tym co najmniej jeden projekt o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 PLN, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ), 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie opracowanie Projektu technicznego systemu informatycznego i doradztwa w tym zakresie, wraz z wykazem dokumentów potwierdzających posiadane przez te osoby kwalifikacje zawodowe i certyfikaty w zakresie projektowania i eksploatacji systemów informatycznych (załącznik nr 8 do SIWZ), 3. wykaz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mających uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (inspektorów nadzoru) wraz z wykazem dokumentów potwierdzających posiadane przez te osoby kwalifikacje i uprawnienia budowlane, ze wskazaniem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, której dana osoba jest członkiem oraz terminu przynależności do Izby (załącznik nr 9 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien wykazać posiadanie przez osoby mające uczestniczyć w wykonaniu zamówienia uprawnień budowlanych równoważnych z uprawnieniami wskazanymi w zdaniu poprzedzającym.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wydruk wygenerowany ze strony https://ems.ms.gov.pl odpowiadający odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do CEIDG, wygenerowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, należy do oferty dołączyć również umowę spółki oraz zaświadczenia wszystkich wspólników o prowadzeniu działalności gospodarcze, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 50,00
Liczba godzin doradztwa 40,00
Dooświadczenie Wykonawcy w zakresie pprojektowania i eksploatacji systemów informatycznych do obsługi laboratoriów 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa - Gnojnik
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania13-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa oraz opracowanie i wdrożenie SZBI wraz z dokumentacją i szkoleniami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI