Świadczenie usług utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023137
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecc87291-7b33-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.138 Serwis bazy nazewnictwa miejskiego ENOM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/EM/271/II-18/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12288188,84 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168689,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość Delphi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość APEX

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał dla jednostek samorządu terytorialnego lub urzędów administracji publicznej:a) co najmniej dwa zamówienia obejmujące świadczenie w okresie minimum 6 miesięcy usług utrzymania systemu informatycznego (tj. zapewnienia ciągłości działania poprzez usuwanie wad i rozwiązywanie problemów) i jego modyfikacji związanych z rozwojem oprogramowania, w szczególności dostosowywanie do przepisów prawa, w tym: co najmniej jedno dotyczące systemu do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich, do której stosuje się przepisy, wynikające z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, o łącznej wartości wykonanych usług utrzymania i modyfikacji, nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto.b) co najmniej dwa zamówienia obejmujące wdrożenie systemów informatycznych umożliwiających wyszukiwanie i przeglądanie danych geometrycznych oraz opisowych, w tym prezentację danych na mapie w przeglądarkach internetowych, o łącznej wartości wykonanych usług wdrożeniowych (szkolenia, migracja danych, dostosowanie do potrzeb klienta, testowanie) nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto przy czym w dniu złożenia Oferty w każdym z wskazanych systemów informatycznych aktywne konta posiadało co najmniej 20 użytkowników, w tym: co najmniej jedno zamówienie obejmujące wdrożenie systemu informatycznego wykorzystującego dane z ewidencji nazw obiektów miejskich, do której stosuje się przepisy, wynikające z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów. 2. dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:a) co najmniej jedną osobą biorącą udział, w roli ANALITYKA lub PROJEKTANTA BAZY DANYCH w projektach realizowanych w okresie ostatnich trzech lat, w łącznym okresie minimum 6 miesięcy, przy czym: każdy projekt obejmował budowę lub rozwój oprogramowania systemów informatycznych (aplikacji), z czego co najmniej jeden związany z ewidencją nazw obiektów miejskich, do której stosuje się przepisy, wynikające z Roz-porządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów; łączna wartość powyższych projektów była nie mniejsza niż 100 000 PLN brutto;b) co najmniej dwoma osobami posiadającymi doświadczenie w roli PROGRAMISTY, w projektach polegających na tworzeniu lub rozwijaniu aplikacji opartych o wykorzystanie bazy danych ORACLE, w łącznym wymiarze minimum 6 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat;Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się osobą lub osobami, które spełniają wiele ww. warunków łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usługb) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostaływykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:– referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćdokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów - zobowiązanie każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączącyWykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tychzasobów,b) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówieniaktórych wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, oile są znane, lub informacji o samodzielnym wykonaniu zamówienia, c) w przypadku, gdy ofertazostała podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy,dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;d) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentzawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ. e) w przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w trybie art. 117 ust. 4 ustawy):f) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 2 oraz (opcjonalnie) w zakresie kryterium oceny ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Adres www, pod którym została zamieszczona dokumentacja postępowania i jej zmiany:http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php , https://zamowienia.um.warszawa.pl
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług Programisty - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług Programisty. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa betonu C 30/37
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa wyrobów medycznych do Wojskowego Instytutu Medycznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Druk publikacji wydawanych przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Modernizacja Systemu bezpieczeństwa cyfrowego Fidelis
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI