Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM)
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-08
ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
Numer ogłoszenia2021/BZP 00023137
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023137 z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Świadczenie usług utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.138 Serwis bazy nazewnictwa miejskiego ENOM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/EM/271/II-18/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12288188,84 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168689,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: utrzymania i wykonywania modyfikacji dla Systemu przeznaczonego do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich (ENOM).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość Delphi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość APEX
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał dla jednostek samorządu terytorialnego lub urzędów administracji publicznej:a) co najmniej dwa zamówienia obejmujące świadczenie w okresie minimum 6 miesięcy usług utrzymania systemu informatycznego (tj. zapewnienia ciągłości działania poprzez usuwanie wad i rozwiązywanie problemów) i jego modyfikacji związanych z rozwojem oprogramowania, w szczególności dostosowywanie do przepisów prawa, w tym: co najmniej jedno dotyczące systemu do prowadzenia ewidencji nazw obiektów miejskich, do której stosuje się przepisy, wynikające z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, o łącznej wartości wykonanych usług utrzymania i modyfikacji, nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto.b) co najmniej dwa zamówienia obejmujące wdrożenie systemów informatycznych umożliwiających wyszukiwanie i przeglądanie danych geometrycznych oraz opisowych, w tym prezentację danych na mapie w przeglądarkach internetowych, o łącznej wartości wykonanych usług wdrożeniowych (szkolenia, migracja danych, dostosowanie do potrzeb klienta, testowanie) nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto przy czym w dniu złożenia Oferty w każdym z wskazanych systemów informatycznych aktywne konta posiadało co najmniej 20 użytkowników, w tym: co najmniej jedno zamówienie obejmujące wdrożenie systemu informatycznego wykorzystującego dane z ewidencji nazw obiektów miejskich, do której stosuje się przepisy, wynikające z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów. 2. dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:a) co najmniej jedną osobą biorącą udział, w roli ANALITYKA lub PROJEKTANTA BAZY DANYCH w projektach realizowanych w okresie ostatnich trzech lat, w łącznym okresie minimum 6 miesięcy, przy czym: każdy projekt obejmował budowę lub rozwój oprogramowania systemów informatycznych (aplikacji), z czego co najmniej jeden związany z ewidencją nazw obiektów miejskich, do której stosuje się przepisy, wynikające z Roz-porządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów; łączna wartość powyższych projektów była nie mniejsza niż 100 000 PLN brutto;b) co najmniej dwoma osobami posiadającymi doświadczenie w roli PROGRAMISTY, w projektach polegających na tworzeniu lub rozwijaniu aplikacji opartych o wykorzystanie bazy danych ORACLE, w łącznym wymiarze minimum 6 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat;Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się osobą lub osobami, które spełniają wiele ww. warunków łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usługb) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostaływykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:– referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćdokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów - zobowiązanie każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączącyWykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tychzasobów,b) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówieniaktórych wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, oile są znane, lub informacji o samodzielnym wykonaniu zamówienia, c) w przypadku, gdy ofertazostała podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy,dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;d) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentzawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ. e) w przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w trybie art. 117 ust. 4 ustawy):f) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 2 oraz (opcjonalnie) w zakresie kryterium oceny ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adres www, pod którym została zamieszczona dokumentacja postępowania i jej zmiany:http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php , https://zamowienia.um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Maków Mazowiecki
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania31-01-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Szukam pomocy hakera.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.