Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006050134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.zam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.zam.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b5d04e-9dea-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043284/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Serwisowanie systemów informatycznych (Asseco, Alteris)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.zam.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.3320.12.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica
Zakres opieki serwisowej obejmuje:
instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego;
instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach;
diagnozowanie sytuacji awaryjnych (całkowite zatrzymanie pracy systemu lub określonego modułu), usuwanie awarii spowodowanych nieprawidłową konfiguracją systemu, a w przypadku stwierdzenia błędu w oprogramowaniu, współpraca z nadzorem autorskim i realizacja jego zaleceń;
wdrażanie rozwiązań zastępczych w sytuacji braku możliwości usunięcia awarii;
udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika;
konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego;
szkolenia dla administratorów realizowane zgodnie z zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem;
dostosowanie konfiguracji oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, słowników, itp.,
obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z użytkownikami wskazanymi przez Dział Informatyki Zamawiającego.
Wymagane czasy reakcji i maksymalne terminy realizacji zgłoszenia serwisowego dla poszczególnych rodzajów zgłoszeń:
Czas reakcji/ Termin realizacji dla Awarii Krytycznej – 2h/ 8h
Czas reakcji/ Termin realizacji dla Awarii – 8h/ 5 dni
Termin realizacji dla Modyfikacji – 14 dni
Sposób świadczenia opieki serwisowej oraz sposób realizacji obsługi zgłoszeń określono w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy dla zadania 1).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zgłoszenia serwisowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług serwisowych dla systemu Alteris
Świadczenie usługi nadzoru autorskiego i opieki serwisowej nad systemem informatycznym RIS/PACS Alteris użytkowanym w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła Il w Zamościu.
W ramach usługi nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
aktualizacja silnika bazy danych (wykonywane ze względu na wymagania systemu);
uaktualnienie systemu operacyjnego serwera (wykonywane ze względu na wymagania systemu);
update nowych wersji systemu w okresie obowiązywania umowy;
udostępnienie narzędzia umożliwiającego podgląd parametrów pracy serwera;
udostępnienie narzędzia umożliwiającego podstawowe zarządzanie i diagnostykę pracy serwera i sieci.
W ramach usługi serwisowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
wsparcie telefoniczne celem udzielenia pomocy przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemów w godz. 8:00-16:00;
wsparcie telefoniczne w godz. 16:00 - 8:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne celem usuwania awarii krytycznych uniemożliwiających korzystanie z systemu;
usuwanie usterek, awarii, w tym awarii krytycznych;
pomoc przy usuwaniu błędów generowanych podczas wprowadzania danych przez Personel Zamawiającego w liczbie 8h miesięcznie wsparcia/prac serwisowych, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc;
gotowość do realizacji prac wdrożeniowych, aktualizacji oprogramowania w godzinach 16:00 — 08:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne, przy czym zakres i warunki każdorazowo będą odrębnie ustalane;
dodatkowa wizyta w zakresie jednego dnia roboczego Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego (wykraczająca poza konieczne wizyty serwisowe w godzinach 08:00 — 16:00 w dni robocze;
zdalne lub telefoniczne wsparcie techniczne dla lokalnego administratora Systemu w liczbie 8h miesięcznie, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc.
Wymagane czasy reakcji i czasy naprawy dla poszczególnych rodzajów zgłoszeń:
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Awarii Krytycznej – 4h/ 8h
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Awarii – 8h/ 24h
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Usterki – 8h/ 24h
Sposób świadczenia opieki serwisowej oraz nadzoru autorskiego oraz sposób realizacji obsługi zgłoszeń określono w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy dla zadania 2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu naprawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany przewidziane we wzorze umowy - zał. nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni