Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-04
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00093756
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006050134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.zam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.zam.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica oraz świadczenie usług serwisowych i nadzór autorski dla systemu Alteris

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b5d04e-9dea-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043284/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwisowanie systemów informatycznych (Asseco, Alteris)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital.zam.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.3320.12.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica
Zakres opieki serwisowej obejmuje:
instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego;
instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach;
diagnozowanie sytuacji awaryjnych (całkowite zatrzymanie pracy systemu lub określonego modułu), usuwanie awarii spowodowanych nieprawidłową konfiguracją systemu, a w przypadku stwierdzenia błędu w oprogramowaniu, współpraca z nadzorem autorskim i realizacja jego zaleceń;
wdrażanie rozwiązań zastępczych w sytuacji braku możliwości usunięcia awarii;
udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika;
konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego;
szkolenia dla administratorów realizowane zgodnie z zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem;
dostosowanie konfiguracji oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, słowników, itp.,
obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z użytkownikami wskazanymi przez Dział Informatyki Zamawiającego.

Wymagane czasy reakcji i maksymalne terminy realizacji zgłoszenia serwisowego dla poszczególnych rodzajów zgłoszeń:
Czas reakcji/ Termin realizacji dla Awarii Krytycznej – 2h/ 8h
Czas reakcji/ Termin realizacji dla Awarii – 8h/ 5 dni
Termin realizacji dla Modyfikacji – 14 dni

Sposób świadczenia opieki serwisowej oraz sposób realizacji obsługi zgłoszeń określono w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy dla zadania 1).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zgłoszenia serwisowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług serwisowych dla systemu Alteris

Świadczenie usługi nadzoru autorskiego i opieki serwisowej nad systemem informatycznym RIS/PACS Alteris użytkowanym w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła Il w Zamościu.

W ramach usługi nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
aktualizacja silnika bazy danych (wykonywane ze względu na wymagania systemu);
uaktualnienie systemu operacyjnego serwera (wykonywane ze względu na wymagania systemu);
update nowych wersji systemu w okresie obowiązywania umowy;
udostępnienie narzędzia umożliwiającego podgląd parametrów pracy serwera;
udostępnienie narzędzia umożliwiającego podstawowe zarządzanie i diagnostykę pracy serwera i sieci.

W ramach usługi serwisowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
wsparcie telefoniczne celem udzielenia pomocy przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemów w godz. 8:00-16:00;
wsparcie telefoniczne w godz. 16:00 - 8:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne celem usuwania awarii krytycznych uniemożliwiających korzystanie z systemu;
usuwanie usterek, awarii, w tym awarii krytycznych;
pomoc przy usuwaniu błędów generowanych podczas wprowadzania danych przez Personel Zamawiającego w liczbie 8h miesięcznie wsparcia/prac serwisowych, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc;
gotowość do realizacji prac wdrożeniowych, aktualizacji oprogramowania w godzinach 16:00 — 08:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne, przy czym zakres i warunki każdorazowo będą odrębnie ustalane;
dodatkowa wizyta w zakresie jednego dnia roboczego Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego (wykraczająca poza konieczne wizyty serwisowe w godzinach 08:00 — 16:00 w dni robocze;
zdalne lub telefoniczne wsparcie techniczne dla lokalnego administratora Systemu w liczbie 8h miesięcznie, przy czym niewykorzystane godziny przechodzą na następny miesiąc.

Wymagane czasy reakcji i czasy naprawy dla poszczególnych rodzajów zgłoszeń:
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Awarii Krytycznej – 4h/ 8h
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Awarii – 8h/ 24h
Czas reakcji/ Czas naprawy dla Usterki – 8h/ 24h
Sposób świadczenia opieki serwisowej oraz nadzoru autorskiego oraz sposób realizacji obsługi zgłoszeń określono w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy dla zadania 2).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu naprawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany przewidziane we wzorze umowy - zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną - Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI