Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Świadczenie usług serwisowych dla systemu AMMS/ Infomedica
1.3.3 Serwisowanie systemów informatycznych (Asseco, Alteris)
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sytemu AMMS/Infomedica objętego nadzorem autorskim, w przypadku zmian przepisów prawnych, zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej Zamawiającego oraz w rozwiązywaniu sytuacji awaryjnych.
Zakres opieki serwisowej:
zainstalowanie i wdrożenie wersji Oprogramowania Aplikacyjnego otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników);
podjęcie starań w celu usunięcia błędów Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych.
bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, itp);
doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
szkolenia dla administratorów realizowane zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem;
korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie posiadanego oprogramowania. Zgłaszanie dłuższych konsultacji telefonicznych odbywać się będzie poprzez zgłoszenie zapotrzebowania na helpdesk;
prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe, prace zdalne, wysłane pisma i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania;
usługi serwisowe w zakresie oprogramowania Oracle: Obsługę sytuacji awaryjnych, Strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO), Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, dostarczanie wsparcia Zamawiającemu itp.;
obsługę internetową zgłoszeń Zamawiającego, w tym informowanie o statusie realizowanych zadań.
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Projektowanie stron
Lublin (lubelskie)
Instagram złamanie hasła
Marchew (lubelskie)
Tworzenie stron internetowych
Lublin (lubelskie)
Tworzenie stron internetowych
LUBLIN (lubelskie)
Projektowanie logo, slogan, wizja - Chełm
Chełm (lubelskie)
Wydawnictwo z Chełma
Chełm (lubelskie)
Muzyka i grafika do gier komputerowych - na zamówienie
Chełm (lubelskie)
AMSO Komputery Poleasingowe
Lublin (lubelskie)
Mailingi - kampanie mailingowe - bez wymaganej bazy klienta
Piszczac (lubelskie)