Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d87fb78-8e95-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 swiadczenie sukcesywnych usług informatycznych na rzecz jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d87fb78-8e95-11ee-b55a-a22b2d7f700e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
14. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
15. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.
16. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się
z Wykonawcami są: Barbara Zielińska – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819-47-48, adres email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
17. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl., niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
18. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
2. Administratorem Pana/Pani danych osobowych, przetwarzanych w Centrum Usług Wspólnych w Stalowej Woli (nazwa podmiotu), mający siedzibę w Stalowej Woli ul. Aleje Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola (adres podmiotu) Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka
3. Wyjaśnień w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e mail:, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – II.271.217.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. CZĘŚĆ I
Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651733311,
REGON 830220704;
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• konfiguracja i zarządzanie siecią komputerową,
• zapewnienie bezpieczeństwa sieci komputerowej i systemów operacyjnych,
• bieżące aktualizowanie i zarządzanie systemami informatycznymi,
• wsparcie informatyczne,
• nadzór nad sprzętem komputerowym –
• udzielanie telefonicznych konsultacji z zakresu eksploatacji oprogramowania systemowego i biurowego,
• wymienione czynności mają być wykonywane w placówce Przedszkola nr 4 w Stalowej Woli w godzina od 7.00-15.00.
Środowiskowy Dom Samopomocy nr 2 dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Stalowej Woli, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola, NIP 865257201, REGON 180799012;
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• usuwanie awarii na stanowiskach komputerowych
• instalacja i aktualizowanie oprogramowania na komputerach
• pomoc przy prowadzeniu strony internetowej i BIP
• instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• pomoc przy określaniu specyfikacji w celu zakupu nowego sprzętu komputerowego
• optymalizacja korzystania z komputerów
• instalacja i konfiguracja zabezpieczeń
• pozostałe czynności wynikających z zapotrzebowania Zleceniodawcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. CZĘŚĆ II
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651427287, REGON 000837413;
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• Kompleksowa obsługa komputerów i urządzeń multimedialnych będących na wyposażeniu szkoły w celu ich konfiguracji i podłączenia tak aby wszystkie spełniały swoją funkcję zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego.
• Zagwarantowanie stabilnej i bezpiecznej pracy sprzętu komputerowego, wszystkich urządzeń sieciowych i oprogramowania.
• Ilość urządzeń objęta obsługą: 90 szt. komputerów z czego 51 szt. to komputery przenośne,
• Czas pracy nie mniej niż 20 godz. miesięcznie, liczone bez dojazdu którego koszt pozostaje w zakresie wykonawcy. Prace serwisowe (obsługa informatyczna) odbywać się powinny w wymiarze co najmniej 5h miesięcznie w budynku jednostki oraz w siedzibie firmy w przypadku przekazania serwisowanego sprzętu z jednostki - w obu przypadkach zgodnie z zapotrzebowaniem.
• Usługa powinna zostać wykonana niezwłocznie po zgłoszeniu do wykonawcy zlecenia usterki, awarii, potrzeby konfiguracji sprzętu tudzież innego zadania wchodzącego w zakres obowiązków wykonawcy w terminie nie później niż 2 dni od dokonania zgłoszenia.
• Zapewnienie ciągłości działania sprzętu typu komputery, drukarki, monitory, sprzęt sieciowy itp.
• Regularny serwis sprzętu komputerowego, współpraca z zamawiającym dot. usprawnień jego działania w tym wymiany uszkodzonych części i podzespołów..
• Konfigurowanie sieci i dostępu do Internetu, drukarek sieciowych i ustawianie ich stałych adresów IP w DHCP
• Wykonywanie konserwacji i przeglądów sprzętu komputerowego – czyszczenie jednostek centralnych, usuwanie usterek.
• Integracja komputerów w pracowni informatycznej z komputerem nauczyciela.
• Konfigurowanie poczty e-mail.
• Wsparcie przy obsłudze oprogramowania specjalistycznego wykorzystywanego
przez szkołę (Vulcan), pomoc i konsutling dot. OSE (konfigurowanie portów, przekazywanie informacji).
• Aktualizacja sterowników i oprogramowania.
• Wydawanie opinii technicznej dla potrzeb likwidacji sprzętu komputerowego,
• Zapewnienie nadzoru nad zabezpieczeniami: sieci, systemów, aplikacji, baz danych oraz archiwizacji.
Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8652129273, REGON 830468249
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• Świadczenie przez Wykonawcę usług informatycznych mających na celu prawidłowe i nieprzerwanie funkcjonowanie systemu informatycznego w 2 klasopracowniach informatycznych i 100 komputerach znajdujących się w szkole,
• Serwis sieci komputerowej rozumiany jako wszelkie czynności związanie z konfiguracją, zarządzaniem i naprawami elementów sieci – zarówno urządzeń sieciowych jak i okablowania, realizacja okresowych przeglądów sieci,
• Zapewnienie bezpieczeństwa sieci komputerowej i systemów operacyjnych (w tym okresowe kontrole aktualności oprogramowania – zwłaszcza systemów operacyjnych, antywirusów),
• Realizacja polityki bezpieczeństwa i poufności u Zamawiającego,
• Wsparcie informatyczne dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
• Pomoc opiniotwórcza planowanych inwestycji informatycznych,
• Nadzór nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, w tym ich serwis obejmujący wymianę uszkodzonych części i podzespołów,
• Przygotowanie i konserwacja stanowisk komputerowych i oprogramowania,
• Wydawanie opinii technicznej dla potrzeb likwidacji sprzętu komputerowego,
• Pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych,
• Prace związane z archiwizacją posiadanych przez zamawiającego baz danych,
• Usuwanie usterek krytycznych – maksymalnie do 4 godzin od zgłoszenia,
• Serwis innych usterek – max do 1 dnia roboczego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. CZĘŚĆ III
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli, ul Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola, NIP: 8652471913, REGON: 831201146;
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• stała obsługa sprzętu informatycznego znajdującego się w szkole PSP 9,
• instalacja oprogramowania,
• konfiguracja urządzeń sieciowych,
• konserwacja i bieżące naprawy sprzętu komputerowego,
zapewnienie aktualnej wersji programów komputerowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. CZĘŚĆ IV
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651005770, REGON 830217582;
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• Stały monitoring kluczowych elementów infrastruktury IT i ich bezpieczeństwa.
• Bieżące wsparcie użytkowników w obsłudze systemów operacyjnych, pakietów biurowych i aplikacji finansowo-księgowych.
• Obsługa i monitoring systemu kopii zapasowych, tworzenie procedur: Disaster Recovery, Backup i Restore.
• Konfiguracja przełączników warstwy rdzeniowej, dostępowej i dystrybucyjnej: VLAN, QoS, STP, Port-Securtiy itd.
• Okresowe przeprowadzenie testów konfiguracji kopii zapasowych poprzez przeprowadzenie testu symulującego:
a. uszkodzenie lub usunięcie całej maszyny wirtualnej (test odtwarzania danych po awarii),
b. uszkodzenie lub usunięcie pliku lub folderu z maszyny wirtualnej (test odtwarzania danych po awarii),
c. uszkodzenie usługi,
d. weryfikacji poprawności wykonywania się kopii zapasowych.
e. prowadzenie dziennika kopii zapasowych – bazy danych, pliki użytkowników, kopie zapasowe konfiguracji urządzeń sieciowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V. CZĘŚĆ V
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, NIP 8651005770, REGON 830217582;
Zakres podstawowych obowiązków obsługi informatycznej:
• Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oraz porad i opinii w zakresie:
A. POCZTA
Konfiguracja ochrony antywirusowej oraz antyspamowej dla kont e-mail zamawiającego.
Ewentualne przeniesienie kont e-mail zamawiającego do nowego dostawcy hostingu w przypadku jego zmiany.
Obsługa serwera poczty, w tym tworzenie nowych kont, zmiana adresów, usuwanie kont pocztowych oraz usuwanie zgłoszonych problemów z kontami pocztowymi.
B. HOSTING
Wsparcie w przy wyborze usługodawcy hostingu oraz planu hostingowego.
Konfiguracja dostępu do serwera po SSH.
Konfiguracja dostępu do serwera z wykorzystaniem protokołu FTP.
Konfiguracja zewnętrznego dostępu do dysku z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu SFTP.
C. CERTYFIKATY
Obsługa i ewentualna konfiguracja oraz generowanie certyfikatów SSL obsługujących poddomeny MOSiR.
D. UTRZYMANIE SERWISU MOSiR
Dostosowanie serwisu do spełniania wymagań dotyczących dostępności cyfrowej.
Obróbka zdjęć w programie graficznym wg uzgodnień z zamawiającym celem wstawienia ich do serwisu zamawiającego.
Stały monitoring i ochrona stron internetowych (serwisu) zamawiającego.
Adaptacja strony (serwisu) do aktualnych potrzeb (zmiana graficzna i funkcjonalna stron, tworzenie i umieszczanie odnośników dla serwisu).
Ewentualne przeniesienie stron internetowych (wraz z pozostałą zawartością) zamawiającego do nowego dostawcy hostingu.
Administracja oraz aktualizacja oprogramowania WordPress na stronie www.mosir.stalowawola.pl
Tworzenie kopii zapasowej serwisu zamawiającego oraz danych WordPress.
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie tematów informatycznych oraz transakcji płatniczych.
• Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług w dniach i godzinach pracy Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
Część I, II, III, IV - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Część V - 2 usługi w okresie ostatnich 5 lat w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w cz. V o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda;
b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.
Część IV – Co najmniej jeden pracownik musi mieć uprawnienia pracownika zabezpieczenia technicznego oraz uprawnienia SEP nadzór i eksploatacja do 1 kV.
Część I, II, III, V - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:
Część IV: urządzenie do sprawdzania poprawności połączeń sieciowych LAN wykonanych z miedzi; urządzenie do wykonywania pomiarów napięcia, rezystancji prądu; urządzenie do sprawdzania ciągłości połączeń; urządzenie do bezstratnego łączenia połączeń światłowodowych; narzędzie do zarabiania końcówek przewodów sieciowych i telefonicznych miedzianych.
Część I, II, III, V - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykazu usług wykonanych (cz. V), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 7
2) wykazu osób (cz. IV), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (cz. IV) – załącznik nr 9
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,
2) pomocniczy formularz ofertowy.
2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum – załącznik nr 2;
3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 3;
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 5;
5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 4;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej
współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji.
6. Centralny Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-09