Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630303454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 406
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-441
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48616686984
1.5.8.) Numer faksu: +48616686992
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka partnerska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972-122-25-11
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Szelągowska 27
1.11.4.) Miejscowość: Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: 61-626
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.11.9.) Numer telefonu: +48 61 663 03 60
1.11.10.) Numer faksu: +48 61 663 03 65
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: wcwi@gjw.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.gjw.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1921b90-d4b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - za pośrednictwem Platformy zakupowej
Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wcwi/proceedings (dalej także Platforma).
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
9. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej:
wcwi@gjw.com.pl - z tym zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r.
406, 61-441 Poznań, KRS numer 0000 134012, NIP: 7781016062, REGON: 63030345400000, Administrator Danych Osobowych ustanowił inspektora danych osobowych [iod]. Dane kontaktowe iod - adres e-mail: ochrona.danych@wcwi.com.pl, adres korespondencji: ul. 28 czerwca 1956 r. nr 406, 61 – 441 Poznań Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań”
Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WCWI/2021/05
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań obejmujących wykonanie usług wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi OPZ. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
1) usługi wsparcia i serwisu Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań,
2) dostosowanie Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań do standardów WCAG 2.1 w zakresie pkt 1.4.4. Zmiana rozmiaru tekstu (Poziom AA) Można powiększyć czcionkę dwukrotnie bez utraty widoczności tekstu,
3) zaprojektowanie i wdrożenie funkcji Multi Factor Authentication - Wieloskładnikowe Uwierzytelnianie (MFA) do Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
4) prace rozwojowe (programistyczno-wdrożeniowe) Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań w wymiarze 60 godzin (z prawem opcji obejmującym kolejne 90 godzin).
Okres realizacji zamówienia:
1) odnośnie usługi wsparcia i serwisu Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań - 12 miesięcy od 1 listopada 2021 r.,
2) odnośnie dostosowania Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań do standardów WCAG 2.1. – w terminie 14 dni od zawarcia Umowy,
3) zaprogramowania i wdrożenia funkcji Multi Factor Authentication-Wieloskładnikowe Uwierzytelnianie (MFA) – w terminie jednego miesiąca od zawarcia Umowy,
4) odnośnie usług rozwoju Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań - 12 miesięcy od 1 listopada 2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72243000-0 - Usługi programowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dodatkowych usług programistycznych w zakresie rozwoju Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań na podstawie art. 441 ust. 1 Ustawy (prawo opcji)w wymiarze 90 godzin w okresie 12 miesięcy od 1 listopada 2021 r., po wyczerpaniu 60 godzin w ramach zamówienia podstawowego, o którym mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 4 SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia liczby godzin usług programistycznych, których dotyczy prawo opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.4. posiadania zdolności technicznej:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, indywidualnie lub przez podmioty zależne, na terenie Polski lub za granicą wykonał lub wykonuje co najmniej pięć usług polegających na wykonaniu następujących zadań: 1) wsparcie i serwisu systemu aplikacji opartej o technologię Android i IoS, 2) usługi programowania w zakresie aplikacji mobilnych, o łącznej wartości co najmniej 60.000 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda z pięciu usług, przy czym:
- przynajmniej jedno zadanie/usługa polegające na programowaniu aplikacyjnym o wartości minimum 10 000 zł brutto, - przynajmniej jedno zadanie/usługa obejmujące wsparcie i serwisu systemu aplikacji opartej o technologię Android i IoS o wartości min. 46 000 zł brutto.
Zamawiający uzna ww. warunek udziału w postępowaniu za spełniony także w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że wykonał zadania wymienione w pkt 1-2 na podstawie kilku odrębnych umów, przy czym wykonawca musi wykonać każde z tych zadań min. 5 razy, a suma wartości zadań z pkt 1-2 powinna wynosić co najmniej 60.000 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Przykładowo Wykonawca może wykazać, że wykonał 5 usług obejmujących łącznie zadania
wymienione w pkt 1-2 na podstawie 5 umów, albo na podstawie 10 umów (każde zadanie z pkt 1-2 wykonane na podstawie odrębnej umowy 5 razy).
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy na złote podczas badania złożonych ofert według tabeli średnich kursów walut obcych Narodowego Banku Polskiego (strona internetowa:
http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ostatniego kursu sprzed dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie Wykazu usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie.
1.5. posiadania zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania umowy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem dedykowanym do realizacji przedmiotowego zamówienia, składającym się z osób spełniających niżej wymienione wymagania:
1) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika zespołu utrzymania, która powinna się cechować następującymi kompetencjami: i. wykształcenie wyższe, ii. posiadać certyfikację w zakresie zarządzania projektem wdrożeniowym wg Prince II Practitioner lub równoważny do wymienionego, iii. co najmniej 6 miesięczne (pełne miesiące kalendarzowe) doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji Kierownika, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, w projekcie/projektach informatycznych polegających na budowie i/lub rozwoju aplikacji mobilnych służących do komunikacji, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 60 000 zł brutto, 2) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Konsultanta zespołu utrzymania, która powinna się cechować następującymi kompetencjami: i. posiadać minimum 24 miesięczne (pełne miesiące kalendarzowe) doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania aplikacji mobilnych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie Wykazu osób złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do IDW.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do IDW);
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do IDW)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do IDW), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do IDW), 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do IDW) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów- jeżeli dotyczy, 4) stosowne pełnomocnictwo (-a) jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie lub dokumentów załączonych do oferty czy odpisu z właściwego rejestru, 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument ustnawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6) pozostałe dokumenty wskazanew IDW jeżeli są wymagane na etapie składania oferty, 7) oryginał dowodu wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji), 8) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje); 9) formularz cenowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1000 zł (słownie jeden tysiąc złotych). Wadium można wnieść w następujących formach: 1) ) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w postępowaniu, winien być spełniony przez tych Wykonawców wspólnie. Przepisy oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały uregulowane w paragrafie 15 wzoru umowy część II SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy